Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

WIN FOOTBALL MANAGER 2025

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Alvast de laatste opdracht ook, gewoon omdat het de laatste is (d) Opdracht 6 werd eerder deze donderdag al gedeeld en hierbij dan ook opdracht 7, welke als deadline vrijdag 6 september 23.59 uur heeft.

Opdracht 6

Met welke ploeg ga je als eerste aan de slag in de bèta of full release van FM25? Laat het iedereen hier alvast weten en vertel ook vooral waarom je juist met die ploeg gaat starten.

Deadline: 5 september 2024, 23.59 uur

Opdracht 7

Wat zou je een echte toevoeging vinden aan Managers United als geheel? Een speciale download-sectie waaruit je direct kunt tactieken en graphics kan downloaden? Een webshop met MU-merchandise voor al je koffiemokken en muismatten? Een andere forum-indeling? Andere artikelen op de website? Meer cohesie tussen het forum en de website? Of iets totaal anders. Deel het :D 

Deadline: 6 september 2024, 23.59 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nummero 7

Thierry for president. Nee, zonder dollen, ik vind het al heel bijzonder dat ik mezelf hier nog steeds terug vind en ik denk dat ik zonder dit forum niet zo vaak terug had gegrepen naar dit spel. Misschien een soort tier list van downloads qua tactieken/kits/logo’s ofzo. Of korte YouTube filmpjes met how to, of specials met spelers die een beetje off radar zijn. Kortom ga gewoon lekker door, en doe vooral niet teveel dingen tegelijkertijd. Keep it simple but good. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk inderdaad een download sectie met graphics & tactieken etc. Daarvoor moet ik nu eigenlijk altijd nog naar andere sites. Idealiter doe je dat natuurlijk allemaal via MU :D.

Al vind ik die ‘MU Belieber’ webshop ook geen gekke suggestie. Allemaal over straat of naar werk/school in je MU sweater. Lekker offline reclame maken en laten zien dat je onderdeel bent van dezr ‘sekte’ :-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua graphics gaat het moeilijk worden, want de makers van dit soort dingen willen niet dat hun graphics op een andere site komt. Qua forum ben ik tevreden. Op de site zou je bijvoorbeeld een actief forum lid in het zonnetje kunnen zetten. En dan niet alleen door de IDS, maar er zijn hier genoeg actieve leden die geen FM meer spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opdracht 7:

Er staan al wat leuke ideetjes, maar misschien een ander ideetje. Aangezien er in FM25 gebruik wordt gemaakt van een andere engine/uiterlijk, bestaat er natuurlijk de kans dat er veel (nieuwe) leden met vragen komen.  Misschien dat de helpdesk dan wat meer aandacht kan krijgen, met sticky 'meest voorkomende vragen en antwoorden', etc. Wellicht ook wat links met artikelen of hoe men naar het forum van SI kan voor moeilijkere vragen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer cohesie tussen site en forum kan denk ik geen kwaad. Geen idee hoe dat precies te bereiken is. Ik kom eigenlijk nooit op de site, dus ik weet vaak geen eens wat daar gebeurt. Het is voor mij ook niet echt duidelijk of MU nu echt aan social media doet. Misschien komt dat ook omdat ik daar zelf niet heel veel aan doe en dat het daarom langs mij heel gaat. Misschien valt er op dat gebied ook nog wel winst te behalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn al veel goede suggesties gedaan! Een downloadsectie zou wel heel vet zijn en een online competitie idem.

Ik weet niet of dit per se een aanpassing aan de site is, alsmede een toevoeging: ik zou een “speel mijn save” idee wel leuk vinden. Ik zie zoveel mooie novelles en prestaties dat ik daar graag van leer of simpelweg plezier uit haal om daar eens verder mee te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opdracht 7

Eigenlijk al eens over na gedacht, toen gaf ik aan dat ik geen toevoeging wist voor de website. Betreffende het forum zou een download sectie niet verkeerd zijn, mits dit natuurlijk ook actief kan worden. Wellicht ook polsen bij bijvoorbeeld Kitmakers om dit te mogen posten? Samenwerkingen aangaan zou natuurlijk echt tof zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opdracht 7

Ons niet op random vrijdagmiddagen in September in de steek laten. ;c

Eigenlijk zie ik al meerdere goede voorstellen die daarop aansluiten, maar eigenlijk vooral meer aandacht voor de initatieven waarbij FM en gebruikers worden gecombineerd worden. Van mij mag er echt wel een promotietekst naar buiten om de deelnemers voor een sign-up van een gewaarderde user te boosten bijv. Van mij part doe je gedurende het jaar een soort virtuele eredivisie met 18 managers (geen transfers, enkel tactiek), maar in ieder geval artikelen waarbij mensen graag deel uit willen maken van de community ipv simpelweg informatie halen en weer weg (dit is heel erg gechargeerd natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WIN FM25

Maar liefst 113 namen verschenen er op het 'Wheel of names' voor de verloting van Football Manager 2025. Het enthousiasme droop van het scherm af zo nu en dan en tot tweemaal toe zagen we maar liefst 18 gegadigden een dagopdracht beantwoorden. Opdracht twee viel het minst in de smaak, waar slechts 11 reacties volgden die dag. Onwijs bedankt voor al jullie enthousiasme en reacties, met name rondom opdracht #7. Die was natuurlijk ook een klein beetje uit eigen belang met het oog op eventuele nieuwe dingen of veranderingen rondom en op de website en het forum. Zo kan ik aan de hand van de reacties wel alvast duiden dat we aan het kijken zijn naar een specifieke downloadsectie, waar je direct alle benodigde downloads kunt vinden - als alles zo gaat zoals we dat voor ogen hebben. 

Laat me beginnen met het bedanken van alle reacties, voordat we meteen de winnaar bekend gaan maken. Dus dank @Djurovski @PJHoutman @MisterX @Whitewolf345 @RubenS2 @Titan @timpy00 @FMNOOB @Michaelinho* @Mordurette @Lensherr @delichris @Kelvin @ReneLeBlanc @chrisje1993 @Erwin. @nasje92 @xanderoo @aron24 @michael16 @Thierryvane @Christian. @Glenn08 voor jullie deelname. Ben ik je vergeten te taggen? Excuus. Maar ook jij bedankt voor je deelname :DW: En alvast voor alle niet-winnaars; houd sowieso de Facebook-pagina van MU in de gaten de komende tijd. Want ik heb in de wandelgangen vernomen dat er nóg een win-actie aan gaat komen deze maand.  

En dan over naar de winnaar. Van harte gefeliciteerd met jouw FM25 key! Die komt rondom de releasedatum van FM25 jouw kant op :) Oh en vergeef me de matige opname-kwaliteit met m'n telefoon :D Gyazo liet me slechts 7 seconden opnemen omdat ik daar geen betaald account heb, maar dit werkt ook meer dan prima zo vind ik hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites