timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 40 minuten geleden zei Arezo: Wanneer ik de beoogde elf van Ajaxspelers vergelijk met de beoogde elf van Feyenoordspelers verkies ik alleen Henderson boven Zerrouki en nu Geertruida weg is Rensch in potentie boven Nieuwkoop. Maar Rensch heeft scoort echt een 0 voor mentale weerbaarheid. Is de 11 van Feyenoors nu: Wellenreuther Nieuwkoop, Beelen, Hancko, Smal Zerrouki, Timber, Zechiel Stengs, Gimenez Paixao Zoiets? Dan is Feyenoord op maximaal 3 posities echt beter denk ik. Iedere linie 1. Waarbij ik niet zeg dat Ajax per se op 8 plaatsen beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus (bewerkt) 1 uur geleden zei timpy00: Is de 11 van Feyenoors nu: Wellenreuther Nieuwkoop, Beelen, Hancko, Smal Zerrouki, Timber, Zechiel Stengs, Gimenez Paixao Zoiets? Dan is Feyenoord op maximaal 3 posities echt beter denk ik. Iedere linie 1. Waarbij ik niet zeg dat Ajax per se op 8 plaatsen beter is. Deze heb ik laatst in het afvalappgroepje gedropt. Kantteking dat Geertruida weg lijkt te zijn: Wellenreuther - Pasveer 😂😂😂😂😂 Geertruida - Rensch 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Beelen - Satudalo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Hancko - Youri Baas ga ik niet eens vergelijken Hartman zonder kruisbanden - Hato 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Zerrouki Hendo is wel Hendo Timber Taylor hahahaha ga ik ook niet doen Stengs Berghuis Stengs. rechtsbuiten hebben we niet maar Ajax ook niet Gimenez Brobbey laat die dikzak eerst maar eens fit worden Paixao Godts is dik Paixao Dus alleen Henderson, en nu Rensch denk ik (die gun ik je). 30 augustus bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 6 minuten geleden zei Arezo: Deze heb ik laatst in het afvalappgroepje gedropt. Kantteking dat Geertruida weg lijkt te zijn: Wellenreuther - Pasveer 😂😂😂😂😂 Geertruida - Rensch 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Beelen - Satudalo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Hancko - Youri Baas ga ik niet eens vergelijken Hartman zonder kruisbanden - Hato 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Zerrouki Hendo is wel Hendo Timber Taylor hahahaha ga ik ook niet doen Stengs Berghuis Stengs. rechtsbuiten hebben we niet maar Ajax ook niet Gimenez Brobbey laat die dikzak eerst maar eens fit worden Paixao Godts is dik Paixao Dus alleen Henderson, en nu Rensch denk ik (die gun ik je). Ja als je schijnbaar geen ogen hebt kun je inderdaad tot dit lijstje komen. Maar goed, dan moet je aan het einde van het seizoen even een duim aan Farioli geven omdat hij dit wereldelftal van Feyenoord onder zich heeft gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Stelletje kleuters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Dat bepaal ik zelf wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Ah shit Michael geeft me exposed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Leuke strijd om plek 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus @delichris heb je nog tips/connecties voor het aanschaffen van tickets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 3 minuten geleden zei Elano: @delichris heb je nog tips/connecties voor het aanschaffen van tickets? Je kan het bij de club doen, maar het gaat heel moeilijk worden. Seizoenskaarten gaan bij United altijd voor. Ik kan zelf ook nooit heen gaan. Aangezien ik geen seizoenskaart heb en geen lid ben bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) Twente en Ajax alle thuiswedstrijden om 21.00, AZ 3x om 18.45. Dat zullen ze leuk vinden in Alkmaar 31 augustus bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Ziek dat het doelpunt werd afgekeurd hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Dat Elfsborg kan er werkelijk niets van, maar AZ helpt ze wel lekker in de wedstrijd door achterin een partij te schutteren zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Start Man Utd nou expres zo sloom? Alsof ze energie willen sparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Twente met 10 Nederlanders in de basis. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Wist niet eens dat Maddy Janssen bij Ziggo zat joh, nog wel een beetje onwennig zo te horen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Dat Union SG nog niet voorstaat tegen fener zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Zit je nou echt Union SG tegen Fener te kijken joh? Ga eens achter de vrouwen aan zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september 25 minuten geleden zei Arezo: Zit je nou echt Union SG tegen Fener te kijken joh? Ga eens achter de vrouwen aan zeg. Dat kan tegenwoordig gewoon tegelijk he. Tinder op de telefoon en een wedstrijdje op de tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober (bewerkt) Dat waren twee matige minuten 3 oktober bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Having not received a single red card in any of his first 241 appearances for Manchester United in all competitions, Bruno Fernandes has now received two in his last two. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Met 3,29 XG en 28 doelpogingen Tottenham helemaal zoek gespeeld. Wel ''maar'' 3-2 gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Kees Smit, onthou die naam. Heerlijke goal en assist voor AZ. Zeer knap resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 5 minuten geleden zei Vitesse88: Kees Smit, onthou die naam. Heerlijke goal en assist voor AZ. Zeer knap resultaat. Verkoopt ie ook tuinmeubelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Tjonge jonge wat een kansen op de 2-0 heeft dat AZ al .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten