Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vraag me af of dat moment wel buitenspel was. Denk trouwens niet dat Lunin het schot van De Ligt niet gepakt had, maar het nog even door laten spelen was niet heel raar geweest.

Het is trouwens wel zo naar dat Sierd ook niet een beetje enthousiast kan doen over Real zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Vraag me af of dat moment wel buitenspel was. Denk trouwens niet dat Lunin het schot van De Ligt niet gepakt had, maar het nog even door laten spelen was niet heel raar geweest.

Het is trouwens wel zo naar dat Sierd ook niet een beetje enthousiast kan doen over Real zeg

Jeetje. Halve finale. Allerlaatste minuut. En wat doen we als grensrechter. Hoppa vlagje omhoog bij echt een behoorlijk twijfelgeval. Terwijl het volgens mij bij twijfel je echt niet hoeft te vlaggen. Ik kan me de woede van Bayern wel voorstellen hoor.

Overigens wel zo dat dit niet per se een doelpunt zou zijn geweest, want dan had die keeper wel wat meer zn best gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Geppiej:

Jeetje. Halve finale. Allerlaatste minuut. En wat doen we als grensrechter. Hoppa vlagje omhoog bij echt een behoorlijk twijfelgeval. Terwijl het volgens mij bij twijfel je echt niet hoeft te vlaggen. Ik kan me de woede van Bayern wel voorstellen hoor.

Overigens wel zo dat dit niet per se een doelpunt zou zijn geweest, want dan had die keeper wel wat meer zn best gedaan. 

Ja die bij twijfel hoef je niet te vlaggen/bij twijfel het voordeel aan de aanvallende speler vind ik normaal altijd een beetje dooddoeners, want een grens twijfelt niet op dat moment en denkt gewoon dat het buitenspel is (of die het nou goed ziet of niet haha).

Maar in dit geval met een VAR en in een laatste minuut dan wacht je toch nog even om te kijken hoe zo'n weggekopte bal terechtkomt zeg. Wat mij betreft wacht je even de hele aanval nog af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Sportswashing is dus prima, als de opgekochte club maar lekker aanvallend voetbal speelt!

Ook geen fan meer van Feyenoord dus? Gezien nieuwe, deels Qatarese sponsor?

1 uur geleden zei joostmakaay:

Wat ziek :mrgy:, wie had dit gedacht vijf maanden geleden, de nummer 2 en 5 uit Duitsland in de CL-finale.

Aged very poorly maat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft bizar dat er zo snel afgevlagd en gefloten werd. Waar dient dan een VAR voor. Bayern heeft de pot wel weggegooid met die hele slechte counter (3 tegen 1 waarbij Davies de bal achter zich kreeg). Dan was de pot 100% gespeeld geweest. Wel weer typisch Real om zo toe te slaan. Sneu voor Neuer wel, keepte echt een goede pot.

Overigens die kans in de eerste helft. Hoe kan de scheidsrechter dat laten doorgaan? De bal was toch helemaal nog niet uit aan de andere kant? Of was dit wel het geval? Zo ja, dan top gehandeld van de ballenjongen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh valt me tegen van Ancelotti zeg;

Citaat

De winnende trainer beschuldigt de spelers van der Rekordmeister bovendien van hypocrisie. "Bayern klaagde over dat buitenspelmoment? Oké, dan klagen wij over ons afgekeurde doelpunt, van Nacho. Want Kimmich maakte een schwalbe."

Was toch overduidelijk een overtreding van Nacho

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Poeh valt me tegen van Ancelotti zeg;

Was toch overduidelijk een overtreding van Nacho

Verbaasde mij ook over zijn reactie. Duidelijker ga je ze niet krijgen, toch?

Maar scheidsie, scheidsie. Héél lelijk gefloten bij die goal van De Ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei PJHoutman:

Doorvoetballen tot je een fluitje hoort, toch? Bij Real zullen ze vast ook wel F-jes hebben.

Dat deed Real dan ook. Want er werd al wel gefloten voordat de bal bij De Ligt was. Maar volgens mij is dat ook niet waar het 'probleem' ligt in dit geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat een kansen für die BVB :DW:. Zal hij er zo wel aan de andere kant inliggen ;c

Ging het net zeggen, die overwinning voor Real kan je inmiddels opschrijven ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites