Fabian. Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 De spanning stijgt bovenin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Het blijft lekker spannend, met op dit moment een plek net naast het podium. Lang niet ontevreden over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 augustus 2022 Share Geplaatst 17 augustus 2022 Oei, podium begint nu wel uit het zicht te geraken. Gelukkig komen er nog een paar landen die ik zelf ook punten heb gegeven, zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Grauwe middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2022 (bewerkt) Stilaan naderen we de laatste fase van het evenement, en wordt de strijd om de prijzen spannender zoals vaak wel de traditie hier is. En voor de aanvang van de zone van de waarheid gaan we nu naar Schotland, vertegenwoordigd door @Urbeto met de zanger Paolo Nutini. Nutini zoals de naam al doet vermoeden heeft een vader van Italiaanse afkomst, en werd bekend met zijn hit Iron Sky. Nu treedt hij op met het nieuwe nummer Through The Echoes. Een nummer waar de Schot wat zwijmert over hoe het zou voelen om dood te gaan, maar waar de metaforische betekenis hem zou kunnen liggen in het elkaar steunen tijdens moeilijke tijden. Dat klinkt als een recept voor een mogelijk goede eindnotering, en voorlopig doen ze dan ook nog steeds mee bovenin. De stemmen van Urbeto (20/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates 18 augustus 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Schotland geeft 12 punten aan Engeland. Tuurlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 This is definitely throughstabbed card Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 4 punten is mooi meegenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Jeej, 1 punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ik gaf zelf nog wel 12 aan Schotland :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 2 minuten geleden zei 007mark: Ik gaf zelf nog wel 12 aan Schotland :( Van enige opzet is geen sprake hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Zeven punten, danku. Overigens had ik verwacht dat Schotland slechter zou scoren ivm bekende artiest. Eigenlijk wel weer leuk om te zien dat niks een zekerheidje is in de dynamiek van dit spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Een beetje vriendschap van de buren kan nooit kwaad, zo staan we opeens bovenaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2022 Tijd voor Finland en die besloten om het winnende land Noorwegen van de vorige editie te eren met wat viking metal. Coach @Djurovski trommelde namelijk Korpiklaani op namens hun. Een winnende strategie lijkt het echter niet te zijn, al doet de groep het best aardig met een plekje in de lage middenmoot. Dit nummer is in het Fins en ons is niet helemaal duidelijk waarover het precies gaat, al lijken de teksten eenvoudig en ook vrij komisch te zijn dus ook niet echt serieus te nemen. Het gaat hier dan ook niet om de teksten maar om het instrumentele en de funfactor. De groep combineert Finse folkinvloeden met typische metalmuziek, wat dan samen met referenties naar de Vikingcultuur in hun muziek, tot de benaming Vikingmetal leidde. De stemmen van Djurovski (21/25) @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Yes! 3x 12, de rest geeft me nul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Niks verwacht en niks gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 35 minuten geleden zei Satyr: Yes! 3x 12, de rest geeft me nul 4 met goede smaak en de rest niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2022 31 minuten geleden zei Djurovski: 4 met goede smaak en de rest niet Ik zag trouwens dat Korpiklaani afgelopen weekend hier op een paar kilometer vandaan optrad op een metalfestival in mijn buurt. Vond ik ook wel toevallig, zeker ook omdat ik niet in een grootstad ofzo woon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 4 minuten geleden zei Laki: Ik zag trouwens dat Korpiklaani afgelopen weekend hier op een paar kilometer vandaan optrad op een metalfestival in mijn buurt. Vond ik ook wel toevallig, zeker ook omdat ik niet in een grootstad ofzo woon. Kom er deze zomer achter dat België best goede rock / metal festivals heeft. Toch maar eens vaker de grens over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 8 punten voor Italië, tja. Dan houdt het wel op hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Dank Finland, dat tikt lekker aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 @Chimpa Heb je excel sheet alweer bijgewerkt naar deze editie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 24 augustus 2022 Over naar Canada nu, en coach @Chimpa koos ervoor om Blue in the Dark namens Bearings te sturen. Blue in the Dark is het titelnummer namens het gelijknamige album van de groep die ergens binnen het pop punk genre kan geplaatst worden. Blue in the Dark is een vrij depressief nummer over pijn en problemen in het leven, en dat men zo veel pijn ervaart dat zelfs het proces van doodgaan als vredevol gezien wordt. Zoals je hoort, is het dus geen nummer waar je vrolijk van wordt. Voorlopig is het goed voor een plaats in de middenmoot. De stemmen van Chimpa (22/25) Toelichting van de twaalfpunter van Chimpa in de spoiler Spoiler Tijdens mijn studietijd in Groningen ging ik af en toe naar DOT. Dit is een (ontmoetings)plek met daarin de “Dome”, een filmzaal met een scherm in de vorm van een halve bol waarop o.a. planetariumvoorstellingen worden tentoongesteld. Home Soon van Vagabon is exact de sound die bij dit soort voorstellingen werd gebruikt. Ik zag de sterren, planeten en de zon weer om mij heen draaien tijdens het beluisteren hiervan. Heerlijk! @Titan @Keko @timpy00 @Satyr @Fabian. @bas2204 @Tim' @Rogier. @007mark @Platina32 @nasje92 @Fantasy @chrisje1993 @Miz @Chiemel @aron24 @Jeroen. @Laki @hjs @Urbeto @Djurovski @Chimpa @Grote Ree @ivago @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Top 5, woehoe! Winst is gewoon nog mogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Belangrijke puntjes om de bovenste plekken weer te bestormen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten