Regis Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Gohkan is natuurlijk wel een grootheid in de gokwereld! Kan niet wachten op zijn voorspellingen! Gaat ie zijn voorspellingen doen via wat wierook en een spelkaarten? Dat zou wel een spektakel zijn zo on stage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2022 3 minuten geleden zei Erwin.: Nee Dan wacht ik er nog een weekje mee, misschien heb je er dan wel zin aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Eigenlijk best wel ja. Er stak geen inzending écht uit ditmaal imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Is daar geen film van, Meet the Gökkers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 28 minuten geleden zei Chimpa: Eigenlijk best wel ja. Er stak geen inzending écht uit ditmaal imo. Heb ook het idee dat het een spannende editie kan worden inderdaad. Al zal ik uiteindelijk gewoon winnen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Die gekke Turk heeft voorkennis. Ik verwacht dat de toezichtwaakhond een scherp oogje in het zeil houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2022 Citaat Dit stuk is geschreven vóór het openen van de stemmen en is tevens cynisch van aard, dus er valt niets over de werkelijke einduitslag af te lezen. MU Worldvision Song Contest - De kansen volgens gokexpert Gökhan Gökker Zoals elk jaar is het MU Worldvision Song Contest weer een flinke publiekstrekker. Niet alleen voor artiesten en muziekliefhebbers uit allerlei landen, maar ook voor mensen die er een slaatje uit willen slaan. Al ver voor het evenement begint slaan de gokmarkten al op hol en dat is dit jaar niet anders. Maar erg eensgezind lijkt de gokgemeenschap dit jaar niet, want een echte favoriet valt moeilijk aan te wijzen. Gökhan Gökker, expert in gokken op de tammere muzikale evenementen, zegt dat er dit jaar sprake is van een zeer dicht kansenveld. ''Daar bedoel ik mee dat het dit jaar heel erg dicht bij elkaar ligt. Niets springt er direct uit. Ook is het deelnemersveld dit jaar wat diverser, waardoor het stemgedrag ook lastiger te voorspellen valt.'' Toch is er volgens Gökker wel al een kopgroep zichtbaar. ''Ja, laten we wel wezen. Het MU-publiek staat bekend om haar sterke voorkeur voor de doorsnee witte man die het muzikaal gezien op safe speelt. Vaak komen deze ook uit Angelsaksische landen. Die zijn er ook deze editie weer genoeg. En jawel hoor: vrijwel allen sturen ze een man. Met een veilig - soms zelfs slaapverwekkend - almaar voortkabbelend liedje dat elke relevantie mist.'' Maar welk Angelsaksisch land mag dan straks met de eindoverwinning huiswaarts keren? ''Canada stuurt het perfecte MU Worldvision Song Contest liedje: heel wit, knuffelbaar, heel vlak en het gaat over dat als je dat nummer maar vaak genoeg luistert het voelt alsof er zo 21 jaar voorbij zijn gegaan. Dus ja, dat blijft wel hangen. Dan heb je nog Schotland: allemaal blije witte mannen die een andere, vermoedelijk inmiddels wat zwaarmoedige witte man uitzwaaien. En de Verenigde Staten stuurt wat bozere witte mannen die het voor de verandering eens rustig aan doen. Zij staan voor de boze man die het schreeuwen nu wel een keer zat is geworden. Ja, daar herkent het publiek zich vermoedelijk wel in.'' Gökker hoopt echter dat we dit jaar eens wat verrassingen gaan zien in de uiteindelijke einduitslag. ''Misschien een land dat in de eigen taal zingt, daar zijn er wel een aantal van. Ook zijn er dit jaar vier Aziatische inzendingen. Dat maken we niet vaak mee. Het zou leuk zijn mocht één van hen het ver weten te schoppen.'' Groot lijkt die kans echter niet. ''Alleen Japan zien sommige mensen als een mogelijke kanshebber. Die zingt namelijk de hele tijd hetzelfde. Taiwan en Hong Kong zijn te moeilijk en Zuid-Korea stuurt een soort Aziatische variant op One Direction. Met welgeteld nul puisterige pubermeisjes in het MU-publiek lijkt ook dat weinig kans te hebben.'' Op wie we dan wel kunnen inzetten? ''Naast de Angelsaksische landen kom je dan uit op inzendingen die lekker Angelsaksisch klinken. Nederland bijvoorbeeld. Een soort Coldplay: lekker nietszeggend, maar kruipt wel in je kop. Ik zou mijn gevolg adviseren om niet in te zetten op enigszins creatieve inzendingen en landen die in de eigen taal zingen. Behalve in het Frans. Dat wil zeggen: als het de Franse inzending betreft. Dat kan het MU-publiek nog wel plaatsen: Fransen die in het Frans zingen. Doet ze waarschijnlijk denken aan kleverige zomervakanties, lavendelgeur en vers gebakken stokbrood. Gevaarlijke outsider dus.'' Citaat De vijf favorieten volgens de bookmakers: 1. Scotland 2. Canada 3. United States 4. The Netherlands 5. France (Extra content, geen mentions) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 1 uur geleden zei Chimpa: Eigenlijk best wel ja. Er stak geen inzending écht uit ditmaal imo. Mee eens, ik weet ook zeker dat ik mijn punten niet nogmaals hetzelfde zou geven als het nu opnieuw moest. Er was echt geen enkel nummer waarvan ik dacht: Die zet ik op 1. edit: Ja, mijn eigen inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Expert gokken op de tammere muziekfestivals Onze Turk en IJslander kunnen we het wel goed met elkaar vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Niet eens top 5 voorspelling wordt een zware rit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Mijn gevoel zegt dat Schotland te bekend is om te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Had inderdaad hetzelfde gevoel bij Schotland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 En vond het daarbij niet het beste wat ingestuurd had kunnen worden van de Schotse inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2022 Nog maar 2 uur.. Gaat @Kowet het halen, of niet? Worden het er 26, of 25? Zegt u het maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 februari 2022 Share Geplaatst 1 februari 2022 Ik doe niet aan voorspellingen of gokken. Dus ik wacht wel af wat het word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Omdat er genoeg redelijke nummers waren heb ik de 3 nummers die ik van tevoren al kende buiten m'n top 10 gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Ik vond er ook geen enkele inzending écht uitspringen, maar over het algemeen vond ik het niveau deze editie best goed. Ook veel meuk, maar dat is altijd wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 17 uur geleden zei timpy00: En vond het daarbij niet het beste wat ingestuurd had kunnen worden van de Schotse inzending. Dat had inderdaad gewoon deze moeten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2022 Breaking News: Topfavoriet Schotland blijft thuis wegens coronavariant Het MU Worldvision Song Contest zal dit jaar niet met 26, maar met 25 deelnemende landen van start gaan. Nota bene topfavoriet Schotland zal het heugelijke festival aan zich voorbij moeten laten gaan. De reden is een bijzonder complexe variant van het welbekende coronavirus: de zwijgeritis. Deze variant staat er om bekend dat besmette personen vrijwel direct hun spraakvermogen verliezen. De man achter de Schotse inzending, Ko Wet, zou het ergst getroffen zijn. Intimi spreken over een al dagenlange zoektocht naar diens verloren tong. In tegenstelling tot eerdere geruchten zou de Schotse afwezigheid dus niet te maken hebben met aanhoudende kritiek op de nummerkeuze. Zo had meervoudig winnaar Chim's Pa een 'bepaald gevoel' over de Schotse inzending. De wat minder succesvolle talentscout Er Win vond dat de Schotse band beter een afgezaagd, Duitstalig nummer met een infantiele clip in had kunnen zenden. Toch is het volgens gokexpert Gökhan Gökker een aderlating voor de competitie. ''Ondanks dat het een uitzwaailiedje betrof, had de Schotse inzending alles in zich om plezier naar het festival te brengen. Daarnaast is het al wekenlang de topfavoriet volgens de bookies. Nu ligt de competitie weer open, iedereen kan weer winnen.'' Uit respect voor de Schotse boyband zal het nummer op het scoreboard te zien blijven, hetzij puntloos. Nog één allerlaatste keer dan. Bye Bye, Scotland, goodbye! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 (bewerkt) Franz Ferdinand is een bekende groep, maar ik ken er geen enkel liedje van. Ik verwarde het lang (en nog steeds) met een andere eerder elektronische groep met ook Ferdinand of Franz in de naam, maar dat ik ook niet goed ken. [Of het is gewoon dezelfde groep waarvan ik niet begrijp waarom het elektronisch wordt genoemd?] 2 februari 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - GenderContestant Reveal Party Voordat we gaan kijken welke landen de eerste punten mogen ontvangen, is het natuurlijk tijd voor de ontboezeming van de eeuw.. Wie zit er achter welke inzending? Iedereen uit de anonimiteit, joehoe! Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Sjit heeft die klootzak nu wel punten van mij gekregen, dat was niet de bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Zonde dat Schotland eruit is nu krijgt een zware onvoldoende 1 punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 Wow @Satyr niet verwacht!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2022 Share Geplaatst 2 februari 2022 10 minuten geleden zei 007mark: Wow @Satyr niet verwacht!! Sarcasme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten