Grote Ree Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 8 minuten geleden zei Socrates: Ga je nou wéér de gemankeerde humorpolitie spelen, ja? Prima als je het niet zo grappig zou vinden, maar het framen als een zeer misplaatste grap vind ik ronduit kwalijk. Het is puur een loopje nemen met de ongeschreven regels van het gebruikelijke spelverloop. Heb je nu niet door wat je zelf doet? Mij in een hokje stoppen en dan mij beschuldigen over framen? Ik zou de ironie hierin bijna grappig beginnen te vinden, bijna dan. Dus als je aangeeft dat je iets misplaatst vind, speel je direct de humorpolitie? Bijzondere logica heb jij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Misplaatste grap, kijk uit! Ik neem aan dat je hiermee op mijn inzending zelf doelt. Mijn excuses aan iedereen die dit moest aanhoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 1 minuut geleden zei Grote Ree: Heb je nu niet door wat je zelf doet? Mij in een hokje stoppen en dan mij beschuldigen over framen? Ik zou de ironie hierin bijna grappig beginnen te vinden, bijna dan. Dus als je aangeeft dat je iets misplaatst vind, speel je direct de humorpolitie? Bijzondere logica heb jij wel. Nogmaals: de grap zat hem in een loopje nemen met de ongeschreven regels van het gebruikelijke spelverloop om zo alsnog de eigen inzending te laten winnen als een soort anti-climax. Als ik dat werkelijk had gedaan, was het inderdaad raar en belachelijk. Maar dat is de grap dus. Door meteen schande te spreken en de woorden 'misplaatste grap' te gebruiken, doe je het lijken alsof ik een directe grap maak over het feit dat er nu oorlog is in Oekraïne (want daar refereer je aan). En dat is niet zo. Daarom vind ik het een kwalijke reactie waarmee jij eigenlijk mijn grap kaapt met jouw interpretatie ervan. Dat vind ik naast jammer ook een beetje kwalijk, omdat je mij ermee in een kwaad daglicht zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Nogmaals: de grap zat hem in een loopje nemen met de ongeschreven regels van het gebruikelijke spelverloop om zo alsnog de eigen inzending te laten winnen als een soort anti-climax. Als ik dat werkelijk had gedaan, was het inderdaad raar en belachelijk. Maar dat is de grap dus. Door meteen schande te spreken en de woorden 'misplaatste grap' te gebruiken, doe je het lijken alsof ik een directe grap maak over het feit dat er nu oorlog is in Oekraïne (want daar refereer je aan). En dat is niet zo. Daarom vind ik het een kwalijke reactie waarmee jij eigenlijk mijn grap kaapt met jouw interpretatie ervan. Dat vind ik naast jammer ook een beetje kwalijk, omdat je mij ermee in een kwaad daglicht zet. Ach kom op zeg, als het nu geen oorlog in Oekraïne was, had je deze grap toch never nooit gemaakt? Die hele fucking shitshow daar is de hele aanleiding voor het überhaupt kunnen maken van deze grap ('uit solidariteit'). Goed, ik houd er nu ook over op. Jij vindt dat je deze grap kon maken, ik niet. Klaar. En door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Als dit een grap was, komt die laatste stemronde nog wel, dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Ik hoop het niet, vind het nu niet leuk meer. Dit was echt grensoverschrijdend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 5 minuten geleden zei Grote Ree: Ach kom op zeg, als het nu geen oorlog in Oekraïne was, had je deze grap toch never nooit gemaakt? Die hele fucking shitshow daar is de hele aanleiding voor het überhaupt kunnen maken van deze grap ('uit solidariteit'). Goed, ik houd er nu ook over op. Jij vindt dat je deze grap kon maken, ik niet. Klaar. En door. Het is een component obv een ongelofelijk kleine werkelijke link met Oekraïne, maar geen directe grap over (deze) oorlog. Maar bon, jammer dan inderdaad. 2 minuten geleden zei Platina32: Als dit een grap was, komt die laatste stemronde nog wel, dan? Ik maak daarin een grap over Taiwan, ik kijk nu wel uit. Grote Ree heeft hier toch een machtspositie, hè. Voel mij zwaar geïntimideerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Het was maar gewoon een vraag, zou het anders zonde vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 februari 2022 Tuurlijk gaan we door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Sarcasme is een beetje moeilijk te interpreteren via tekst alleen, vandaar. Maar blij om te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 31 minuten geleden zei Socrates: Ik maak daarin een grap over Taiwan, ik kijk nu wel uit. Grote Ree heeft hier toch een machtspositie, hè. Voel mij zwaar geïntimideerd! Je vraagt je dan toch af wie zo'n humorloos figuur ooit heeft aangenomen als mod. Diegene zal zichzelf wel flink voor de kop slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 ...en zo werd het toch nog leuk 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Nou niet alleen de liedjes waren om te janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 (bewerkt) Oké, de grap kwam niet goed aan. @Socrates bedoelde het niet zo en zal de laatste ronde wel nog posten, don't worry. Moeten we niet ellenlang over uitwijken. 25 februari 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Twaalf punten voor de tienermeisjespop uit Noorwegen en een hoop gelach. Dan tijd voor @Titan en Taiwan. Ik kan u alvast verklappen: die gaat laatste eindigen. Maar hij krijgt wel de meeste aandacht voor zijn stemlijstje. Dat is ook wat waard! Goed, de muziek dan. Het volgende nummer gaat over de coming out van een Taiwanese knul als tomatenknuffelaar. Knuffelen met tomaten is wat ongebruikelijk in Taiwan - laat staan de liefde bedrijven met een tomaat, steek hem er maar eens in - maar hij doet het toch gewoon maar. Waar kopen jullie eigenlijk tomaten? Ze zeggen dat Lidl de beste groente en fruit verkoopt, maar ik had daar dus laatst een paar tomaten gekocht en: ja hoor, binnen drie dagen zat er een verrotte tussen. Anyway, voordat ik voorgoed van ellende in slaap val, gaan we voor de laatste keer naar de punten. Wie gaat dit feestje winnen? De Verenigde Staten is met haar voorsprong hoe dan ook de favoriet, maar wellicht vallen Noorwegen en Engeland wel beter in de smaak bij onze titaan.. Geniet ervan en de ballen! Kijk uit met tomaten van de Lidl! De stemmen van Titan (25/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) WAARSCHUWING: Zie eerst het vorige bericht voor de laatste ranking. Hieronder volgt de einduitslag. MU Worldvision Song Contest - The Results And the winner is.. 1. England - 94 points @Erwin. 2. United States - 93 points @Jeroen. 3. Norway - 86 points @timpy00 Eindranking Volgende editie In principe wil ik nog wel een editie organiseren - in grote lijnen op dezelfde manier - tenzij daar grote bezwaren tegen zijn. En natuurlijk met de goedkeuring van @Grote Ree! Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan 26 februari 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Uiteindelijk in de grote middenmoot geeindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) Poeh na zo ongeveer de hele editie aan de leiding te hebben gestaan hem op 1 puntje verliezen is wel enigzins zuur. Maar aan de andere kant had ik nooit verwacht uberhaupt ooit mee te doen voor winst en geloof dat dit tot dusver mijn beste ooit is. Ook wel opvallend dat er maar 4 keer tegelijk punten waren voor de 1 en 2. 26 februari 2022 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Winnaar vond ik dus echt 1 van de minsten Verder mocht ik nog even hopen op linkerrijtje, maar helaas. Meer van verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Te vaak geen punten, valt tegen. Gelukkig wint Engeland, aangezien ik US geen punten heb gegeven. @Erwin. Ook al zijn zoveelste winst of niet? Of was het iemand anders die vaker won? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Tien kilo tomaten uit Taiwan voor de winnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 (bewerkt) Top! Plekje 6 niets mis mee. @Socrates ik zou t mooi vinden als dr nog 1 organiseert! 26 februari 2022 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Meeste 12 punters voor mij, das wel apart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Helaas niet een stapje kunnen maken. Mooie derde plaats. Gefeliciteerd Erwin. Voor mijn idee, kun je ooit een artiest voor een tweede keer insturen qua nummer of in principe not done. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 februari 2022 Share Geplaatst 26 februari 2022 Gefeliciteerd aan de winnaar, al moet ik zeggen dat die vier punten van mij gegeven zijn met een gebrek aan beter (blijkt ook wel aan het gegeven dat ik de inzending van Socrates een punt heb gegeven). De eerste vier nummers in mijn stemlijst waren de enige nummers die ik punten wilde geven, maar goed zelf vijfde met dit lied, best prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten