chrisje1993 Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Dankjewel voor de 5 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 12 punten naar Hongkong, de Griekenland-Cyprus-stemrelatie op het Eurovisie songfestival is er niks bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 De inzending van Hongkong was dit keer voor mij zowat de enige die echt punten verdiende, en dan eerder 120 dan 12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Helaas niks. Nummer van ivago zelf wel lekker nummertje trouwens, maar kende hem al en heeft daarom 'strafpunten' gekregen. Weet niet eens meer waarvan ik hem ken, hier al op het forum langs geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Fantastische reeks. Ik sta nu zelfs plots in de linkerkolom wat mijn oorspronkelijke doelstelling was. Dank je wel allen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Opeens komen er punten binnen in Noord-Ierland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Weer 6 mooie puntjes, dat blijft nu telkens toch de goede kant op gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Helemaal naar beneden zakken en vervolgens in 2 rondes weer naar plek 2, me gusta. VS is wel vrij ver weg met nog maar 4 rondes te gaan ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Twaalf punten van ivago voor Laki. Die had ik nou niet zien aankomen! Dan gaan we nu door naar.. Frankrijk. Het zal de laatste editie ooit zijn van @Regis. Hij valt niet eens meer te mentionen. Wat een ellende. Regis was een vriendelijke, maatschappelijk betrokken knul, vol met liefde voor.. eh, ja, Ajax. Maar ook voor muziek. Dat blijkt wel uit zijn keuze voor de esthetische avant-garde synth dé elektronicá pop (dit is niks, hoor) Franse band Grand Blanc, waarmee hij weer eens iets anders naar dit ellendige eenheidsworstenfestival wist te brengen. Nou, lekker, weer een inzending en puntenset die voor wat diversiteit zorgt minder. Godverdomme. Jullie kunnen de rambam krijgen. Hier hebben jullie de Franse punten, steek ze lekker in jullie harige aarsjes. Satire natuurlijk, haha. Klikken dan. De stemmen van R.I.P. Regis (22/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 6 punten erbij en wie weet kunnen we nog in het linker rijtje terechtkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Nog drie rondes en iets meer dan de maximumscore als voorsprong. Als de laatste paar stemrondes doorzetten zal het nog spannend worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 12 minuten geleden zei Jeroen.: Nog drie rondes en iets meer dan de maximumscore als voorsprong. Als de laatste paar stemrondes doorzetten zal het nog spannend worden. Ik verwacht dat minstens 2 van de 3 eerder in jouw voordeel zijn tov mijn nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Denk dat dertien punten achterstand teveel is. Maar leuk om te zien dat ik mee blijf draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Twaalf punten voor Oekraïne, dat zal Poetin leren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 8 minuten geleden zei Platina32: Twaalf punten voor Oekraïne, dat zal Poetin leren. Nu maar hopen dat ze zich niet direct te Frankrijk gaan rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Weer een paar puntjes erbij, blijf nu toch mooi in die subtop hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Lekker spannend bovenaan. Blijf in de middenmoot hangen,verwacht wel geen punten meer dus denk dat ik nog wel zal zakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Eindelijk nog eens punten. Het helpt me geen ruk vooruit maar toch blij mee. bedankt la douce France! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Jammer dat er geen punten voor mij in het verschiet liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting TWAALF PUNTEN VOOR OEKRAÏNE, DRIEWERF HOERA! Ahum, ja, bedankt. Ook fijn om te weten dat de enige die mijn eigenzinnige, zwartgallige ethnopop weet te waarderen nooit meer hieraan mee zal doen. Leuk! Goed, we zijn er bijna, nog drie te gaan. Ja, zeg ik tegen mezelf, hoor. Ben er wel klaar mee. @QuaLyon deed maar weer eens mee, dat vind ik wel leuk. Aardige kerel. Het meisje dat namens Noord-Ierland zingt over de Marokkaanse zon - ojee, daar gaan de punten van Rossi - is wat minder aardig, want ze zegt de hele tijd 'no' in haar nummer. Alhoewel, in deze tijden van grensoverschrijdend gedrag moet je een 'nee' natuurlijk wel kunnen respecteren als man. Dat doe ik dan ook maar. Goed, ja, het nummer. Ja, weet ik niet, oordeel zelf maar. Altijd maar een mening hebben gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Jullie maar denken dat ik het zo even uit de mauw floep. Ja, in principe wel natuurlijk, maar mijn energievoorraad is ook niet oneindig. Die van Scorewiz.eu gelukkig wel! Punteeeeeen! De stemmen van QuaLyon (23/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Weer wat puntjes erbij en voorsprong weer iets groter. Nog twee rondes vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Bye bye zwaai zwaai top vijf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Donder zo van het podium af. Nu maar hopen dat we er nog terug op kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 17 minuten geleden zei timpy00: Donder zo van het podium af. Nu maar hopen dat we er nog terug op kunnen komen. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Netjes zo, blijf de subtop in zicht houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten