chrisje1993 Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Dankjewel voor de 4 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Best content met mijn gegeven punten eigenlijk. Maar 1 iemand die over me heen gaat en de rest boven me niks gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Dankzij een mooie twaalfpunter weer een lekkere boost naar boven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Dank voor de 8 punten opnieuw! Redelijk verrast omdat je Frankrijk heel weinig hebt gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Twaalf punten voor de kinderopvangpop uit België. Dan door naar buurland Duitsland, waar je volgens sommige deelnemers erg goed schijnt te kunnen tanken. Inzender @Keko koos voor het nummer ''Keep On Rolling''. Na eerder al ''Roll On Slow'' uit Ierland blijven we maar doorrollen. Ditmaal met een volwassen kleuter op een skelter. Het nummer is een strijdlied voor de minder getalenteerde: als je over weinig wezenlijke talenten beschikt, kan je ook nog gewoon doen alsof. We doen dus ook maar gewoon alsof het een heel aardig nummer is. Nu vliegensvlug met die skelter naar de bekendmaking van de Duitse punten. De stemmen van Keko (14/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Prima weer eens 7 erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Zijn weer flink aan het zakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Drie op rij niks, maar goed qua smaak zitten dit liedje en ik wel erg ver van elkaar vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Nja, 2 puntjes beter dan niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Kijk, dat zijn nog eens 12 hele mooie en welkome punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Sinds die Albanese update van onze organisator is het huilen met de pet. Blijkbaar is MU niet echt sportschool-minded. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Al twee rondes geen punten maar nog altijd op kop met meer dan 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Geen punten helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 We stijgen weer lekker door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 The only way is euh ..... down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Na een aardig begin nu al enige rondes zonder punten en dat laat zich gevoelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Twaalf Duitse punten voor dat andere liedje over lekker doorrollen. Dan verder naar het Nederland van @aron24, de winnaar van de vorige editie. Toen met een poppy flutnummer uit Jamaica, nu met de Limburgse wannabe-Coldplay-band Walden. Hun nummer 'Alive' gaat over precies helemaal niets. 'Visions of a life full of nothing' zingen ze dan ook. En niet te vergeten zingen ze zo'n 64 keer dat iets 'coming Alive' is. Niet iets van creativiteit in elk geval. Herhaling blijkt maar weer eens hét recept deze editie. Net zoals de volgende aankondiging overigens: we gaan naar de punten! De stemmen van aron24 (15/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Vrije val blijft doorzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Jammer jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Vriendelijk bedankt voor 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Het wordt er niet beter op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 februari 2022 Share Geplaatst 17 februari 2022 Dank je wel Keko voor de punten 5 uur geleden zei ivago: Het wordt er niet beter op! De plaatsen waar wij nu staan zijn eigenlijk puur "ivago territory". Gezien ze al dachten dat mijn inzending die van jou was... niet verwonderlijk dat ik quasi naast jou sta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 10 uur geleden zei Laki: De plaatsen waar wij nu staan zijn eigenlijk puur "ivago territory". Gezien ze al dachten dat mijn inzending die van jou was... niet verwonderlijk dat ik quasi naast jou sta. Had ook zomaar gekund 😄 onze smaak overlapt wel. Onze verwachtingen minder, ik verwacht nooit dat een inzending van mij het goed gaat doen 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Top! Dank voor de 12 punter!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Toch weer puntjes gesprokkeld waarvoor dank. Alles troept wel bij elkaar rond plaats zeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten