Socrates Geplaatst 10 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Twaalf punten voor IJsland dat zo de top vijf binnendringt. Dan gaan we door naar Hong Kong. Het zal niemand verrassen dat @Laki de inzender is. Lekker dromerige shoegaze met galmende vocals die net even wat lager staan afgesteld in geluid. De één droomt er lekker bij weg, de ander snapt er geen snarsje van en vraagt zich af wat 'ie ermee aan moet. Laki brengt wat diversiteit aan dit gebeuren, maar waarschijnlijk zal dat weer niet erg gewaardeerd worden. Blijven proberen! Wij gaan kijken naar zijn puntjes. De stemmen van Laki (8/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Punten verwacht, 10 gekregen. Thanks Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Jammer weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Weer puntjes, blijf redelijk meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Toch weer 3 puntjes erbij, maar wel nog altijd rechter rijtje... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Krijg wel regelmatig punten van Kaki, maar dit keer helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 En ik maar denken dat deze inzending van ivago was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Wauw, een heel pønt!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Geen punten verwacht en ook niet gekregen, maar we doen desondanks nog bovenin mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Ik krijg vaak veel punten van @Laki maar deze keer koos ik voor een wat ivago-atypischer nummer dus was toch opgelucht met die 7. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Shoegaze is zowat het meest onterecht ondergewaardeerde muziekgenre dat ik ken. ik blijf er zelf wild van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 Dankjewel voor de 8 punten. Hierdoor gestegen naar de 2de plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 februari 2022 Share Geplaatst 10 februari 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Chiemel: Krijg wel regelmatig punten van Kaki, maar dit keer helaas niet. Je hebt pech, want je stond eerste op de reservelijst. Ik vond het een erg goede editie en het had ook vrij veel deelnemers. In elke andere editie had je met deze inzending punten gekregen denk ik, en waarschijnlijk meer dan 1. Ik vond het jammer dat ik geen punten kon geven want ik vond het een goede inzending, maar er waren 10 andere die ik nog net iets beter vond. Ook Oekraine, Belgie, Denemarken en Nigeria vond ik goede inzendingen hebben, maar vielen dus buiten de punten die ik kon geven. De rest was minder mijn ding. 10 februari 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Na wat Franse blijheid is het tijd voor de stemmen uit IJsland. @chrisje1993 heeft met het nummer ''Love is Alone'' van GusGus gekozen voor moderne elektronische technopop. Een nummer dat het meer van de computersoundjes moet hebben dan van tekstuele diepgang. Het is ook te hopen dat je het nummer op Spotify hebt kunnen beluisteren, want dan is de verontrustende videoclip namelijk aan je voorbij gegaan. In de videoclip zien we twee danseressen in lelijke vodden wat vreemd dansen in en voor een aftandse camper. Helaas hebben de danseressen lelijke mannenkoppen op hun lijf geprojecteerd gekregen, waardoor het nu twee imbeciele travestieten lijken. Veel duidelijker kunnen we het niet formuleren. Snel naar de punten. De stemmen van chrisje1993 (9/25) Mentions @nasje92 @bas2204 @hjs @Socrates @Chimpa @Fabian. @007mark @Laki @chrisje1993 @Jeroen.@Bolderbast @Grote Ree @Erwin. @Keko @aron24 @Platina32 @komodo25 @timpy00 @Srangaman @Chiemel @ivago @Regis @QuaLyon @Satyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Tot de 12 punten werden vergeven dacht ik het gat gedicht te hebben. USA lijkt weg te lopen van de rest. Wel fijn om weer puntjes te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Dank voor de 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Top! 8 erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 3 erbij nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 We tuimelen al bijna het rechterrijtje in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Tempo zit er lekker in! Socrates is er ook vroeg bij iedere morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Wauw, 2 hele punten! Bedankt, Scandinavische broeders! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 Na een aarzelend begin nu toch regelmatig punten aan't scoren. Dank u wel @Laki en @chrisje1993 Vind het persoonlijk opmerkelijk maar wel leuk dat USA aan de leiding staat. Ik zou denken dat je totaal geen kans zou maken als je iets van hen zou inzenden de groep kennende. De albumversie zou in de onderste regionen vertoeven volgens mij. Ik hoop wel dat het mag blijven duren want we zijn nog in een vrij vroeg stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 februari 2022 Share Geplaatst 11 februari 2022 7 punten, toe maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten