Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Aaron21:

Ik ben niet zo van belgie vs holland maar de vlaamse is wel een stuk beter vaak. 

Hij is vooral anders. Ten eerste al omdat het met onbekende Vlamingen is. Dat geeft al direct een heel andere dynamiek, omdat hun echt meedoen voor het spel en niet alleen voor de aandacht.

De opdrachten zijn over het algemeen iets simpeler maar daardoor zeker niet minder leuk.

De mol heeft zich trouwens al bekend gemaakt ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Aaron21:

Ik ben niet zo van belgie vs holland maar de vlaamse is wel een stuk beter vaak. 

Ik heb het vorig jaar eens proberen te kijken, maar het was geen succes. Ik ben heel snel afgehaakt. Vergeleken met de Nederlandse versie zag het er nogal amateuristisch uit, vond ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

Ik heb het vorig jaar eens proberen te kijken, maar het was geen succes. Ik ben heel snel afgehaakt. Vergeleken met de Nederlandse versie zag het er nogal amateuristisch uit, vond ik. 

Say what?! :classic_blink:

Nee, iedereen recht op zijn eigen mening, maar persoonlijk vind ik het qua opdracht een stuk beter. Net als de mindfuck die er soms plaats vindt. Ook vind ik dat zij veel minder bepaalde deelnemers extra verdacht proberen te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ontknoping gaat sowieso voor een unicum voor mij zorgen:

1. Of ik heb de mol voor het eerst vanaf het begin goed
  2. Of ik zit voor het eerst fout in de finale 

Ik ga natuurlijk uit van optie 1 :D

Er blijft zoveel nadruk liggen op de maskerhint, die moet wel waar zijn. Zelfs nu nog blijft de tekst van Kim-Lian 'Kijk in mijn ogen" nog steeds terug terug komen in promo stukken. Dat kan allemaal geen toeval meer zijn. Wel jammer als door zo'n hint al voor de eerste aflevering de mol is uitgelekt... 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-2-2022 om 13:36 zei Rogier.:

Zou het wel heel mooi vinden als hij die container in de laatste opdracht gewoon heeft weggetild.

:-D Stuk.

207.700 punten hier. Erg jammer dat ik 3 vragen vergeten ben in te vullen, anders maximale score. Wel winnaar geworden in een poule met Rogieren :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-2-2022 om 22:16 zei Chiemel:

Everon is de Mol, 100%

Goh.

Maar ff serieus: Wat ik vooral bij hem had is dat ik hem soms vond acteren (kijk wel eens mee naar Gtst). Dat bleek dus eigenlijk ook wel te kloppen. 

Wel leuke mol. Echt wel zijn best gedaan. Gelukkig was Kim-Liam het niet. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei chrisje1993:

Ondanks dat ik op fresia zat vond ik Everton wel een hele leuke mol. 

Wie weet wanneer die van België begint?

20 maart.

Everon goed, maar dat kon ook niet meer anders. verdacht die Kim-Lian namelijk niet en Fresia kon niet op basis van wat de verdachten van de 3 finalisten. dus schoot enkel Everon over. heb met te weinig aandacht gekeken door het seizoen om echt te zeggen van jij bent de mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-3-2022 om 23:45 zei Chiemel:

Maar ff serieus: Wat ik vooral bij hem had is dat ik hem soms vond acteren (kijk wel eens mee naar Gtst). Dat bleek dus eigenlijk ook wel te kloppen. 

Wel leuke mol. Echt wel zijn best gedaan. Gelukkig was Kim-Liam het niet. 

Uh-huh? - Willy Wonka Sarcasm Meme | Make a Meme

Stiekeme fan ontdekt hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rogier.:

Uh-huh? - Willy Wonka Sarcasm Meme | Make a Meme

Stiekeme fan ontdekt hier.

Hmm, niet echt meer. Keek het eerst wel bijna dagelijks, maar nu misschien nog 1x in de 2 weken ofzo. Net genoeg om de verhaallijnen nog een beetje te krijgen. Verder niet stiekem, geloof dat het nog in m'n lijstje stond van zo'n "Beste TV serie" contest :D Wat dat betreft, hoe is het met @vinnypassy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn oma keek er vroeger naar. En toen er gezoend werd (of zoiets) schijn ik gezegd te hebben: "Oma, wat kijkt u nu." :D

Dus vanaf nu vergelijk ik je met mijn oma.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Erwin.:

Was weer een heerlijke 1e aflevering. Ik heb nog niet direct iemand op het oog als mol

Is sowieso 1 van de 5 die wel op het feest aankwamen. 1 daarvan was een afvaller. De andere ging aan die ketting, dus een twijfelgeval. Voor mij blijven er 3.5 over. 

Oh ja, in theorie kan die jens nog mol zijn, maar dan zou ik ontgoocheld zijn. 

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites