Hwb Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Na de aflevering van gisteren blijven Fons en Kees voor mij het meest verdacht. Die lopen echt een partij te klooien tijdens de opdrachten... Mijn vrouw wees erop dat Sor geen bril draagt, behalve tijdens de opdrachten. Alsof hij dan niet zo goed kan zien... En volgens mij betekenisloos, maar de test was volgens Rik deels Anna loog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Fons loopt te veel te kloten, te opvallend Kees idem dito, al hoop ik eigenlijk dat hij het is Babs heb ik afgeschreven met het rode scherm, ook niet logisch om 3 afleveringen te missen als mol. Anna en Sor heb ik voorzichtig afgeschreven omdat het geen acteurs/presentatoren zijn. In de geschiedenis van bekend WIDM is dat maar één keer voorgekomen dat de mol geen acteur/presentator is (Rob Dekay). Al krijg ik qua regiekeuzes wel een molvibe bij Sor aangezien hij wat op de achtergrond blijft. Dat houdt Rian over, mijn hoofdverdachte nu. Erg simplistische analyse (of Anna lies(e)), I know. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) Minuut 19: Steen op de stapel = 130. Daarna een steen met waarde van 26 er nog op. Fons direct: '146'. Lekker gerekend zeg...Gaat steeds wel veel mis bij hem. Daarna ook die stapel weer van elkaar afhalen om nog te checken, best verdacht en typische molactie. Hoop/denk/zit nog steeds op Kees. Edit: Hij staat bij de bonusvraag met dat dansen ook weer verkeerd. Maar is dus blijkbaar info van Kees geweest die verkeerd was doorgegeven. 11 februari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Weet iemand het nut van die hele danscursus die ze kregen? Dat was me toch een partij saai om te volgen en achteraf was het ook nog eens nutteloos voor de opdracht. Mijn gevoel was dat die danspasjes aanleren langer duurde dan de daadwerkelijke opdracht. En wat was het stukje met danspasjes aanleren saai om te zien... Verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei MisterX: Weet iemand het nut van die hele danscursus die ze kregen? Dat was me toch een partij saai om te volgen en achteraf was het ook nog eens nutteloos voor de opdracht. Mijn gevoel was dat die danspasjes aanleren langer duurde dan de daadwerkelijke opdracht. En wat was het stukje met danspasjes aanleren saai om te zien... Verschrikkelijk. Wellicht voer voor de potentiële spiegelhint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Op 11-2-2024 om 22:44 zei MisterX: Weet iemand het nut van die hele danscursus die ze kregen? Dat was me toch een partij saai om te volgen en achteraf was het ook nog eens nutteloos voor de opdracht. Mijn gevoel was dat die danspasjes aanleren langer duurde dan de daadwerkelijke opdracht. En wat was het stukje met danspasjes aanleren saai om te zien... Verschrikkelijk. Saai vond ik het zeker niet. Kees van der Spek die probeert te dansen maakte mijn zondagochtend hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Je zou toch in dat spel zitten om geld te verdienen he. Dan wordt je helemaal gek van Kees en Fons. Wat een ruis op de lijn steeds, natuurlijk deels bewust. Maar ik kan mij er bij Kees niet aan onttrekken dat hij zo gewoon is. Ik vind Sor nog steeds verdacht, vaak op de achtergrond waarbij hij kijkt wat te doen en of hij moet ingrijpen. Als je met Kees en Fons in een spel zit dan hoef je niet veel te mollen zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Hoop niet dat Fons de mol is, ligt er echt te dik bovenop. Die lijkt echt bij iedere opdracht te mollen. Babs of Anna zal er wel uitgaan, minst verdacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Ik ben behoorlijk overtuigd geraakt van Sor, Fons is een heel fijne hulpmol. Die goede bron dat Kees is bijna uit zou gaan, is niet zoveel waard overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Poeh, lastig seizoen hoor. Sor is de winnaar geweest van Maestro en prompt is er een opdracht met een dirigent. Zou dat een hint zijn? Aan de andere kant ook weer een bevestiging in mijn Kees-tunnel. Als Mol zou ik ook niet de testvragen bekijken. Hoeft ten eerste niet, maar je kan ook nog eens een hoog bedrag bieden om die vrijstelling te krijgen. Ook al zat hij maar een klein beetje boven het bedrag wat Babs had geboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 2 uur geleden zei 007mark: Poeh, lastig seizoen hoor. Sor is de winnaar geweest van Maestro en prompt is er een opdracht met een dirigent. Zou dat een hint zijn? Aan de andere kant ook weer een bevestiging in mijn Kees-tunnel. Als Mol zou ik ook niet de testvragen bekijken. Hoeft ten eerste niet, maar je kan ook nog eens een hoog bedrag bieden om die vrijstelling te krijgen. Ook al zat hij maar een klein beetje boven het bedrag wat Babs had geboden. Ik zou als Mol juist de testvragen doen. A. kandidaten gaan een berg bieden voor een vrijstelling en B. je verhoogd het aantal mensen dat ervoor zorgt dat het hoogste bod ook daadwerkelijk word geactiveerd en c. een gegarandeerde €500,- extra uit de pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Ik vraag me eerder af: Waarom zou je als kandidaat de vragen willen zien? De meeste vragen zijn wel eerder langs gekomen, dus je weet wel wat je moet weten. Rosario deed alsof het 10 jokers waren. Daar moest ik echt keihard om lachen, want dat is het totaal niet. Je moet nog steeds zelf de juiste persoon kiezen. En er vanuit gaande dat beide finalisten op de juiste mol zitten, dan wordt het sowieso spannend. Misschien dat die 10 vragen dan misschien net tot 1 verschil ofzo kunnen leiden. Maar de waarde is echt niet gelijk aan 10 jokers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Niks ten nadele van Babs trouwens, maar ben wel blij dat zij diegene was die eruit ligt. Niet alleen geen fan van terugkerende deelnemers wegens eruit = eruit, ook in het hele concept van de mol ontmaskeren kun je dit soort terugkeerders ook gewoon meteen afschrijven. Zowel als kijker als de overige niet-mollen. Daarnaast heb ik een hekel aan dit soort geld voor informatie, jokers en vrijstellingen-opdrachten. Niet meer dan een ordinaire bezuinigingsmaatregel van de omroep, want je weet precies hoe het afloopt. Om dan achteraf te doen alsof de mol het zo geweldig heeft gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari 9 uur geleden zei Hwb: Ik ben behoorlijk overtuigd geraakt van Sor, Fons is een heel fijne hulpmol. Die goede bron dat Kees is bijna uit zou gaan, is niet zoveel waard overigens. Slechte bron inderdaad, als zijn we nog niet aan de finale. Er moeten nog 2 kandidaten uit. Sor heeft niks mollerig gedaan deze aflevering en corrigeert steeds meer kandidaten die iets fout doen. Bovendien lijkt het alsof Babs vol op Rosario is gegaan (of heel misschien Fons), dus ik durf een lichte potloodstreep te zetten. Fons is ook weer zo obvious, ik kan het echt moeilijk geloven, heeft naast zijn mollerig gedrag ook al teveel kandidatenacties achter zijn naam. Rian ook weer erg kandidaats vond ik. Geloof het ook niet meer. We moeten dan toch kijken naar Kees of Anna, vrees is. Ik dacht echt dat Anna de fanatieke kandidaat was, maar toch nog maar even in de gaten houden, met Jan Versteegh e.d. in het achterhoofd. Ik vind het echt bijzonder moeilijk en eigenlijk niet zo'n heel leuk seizoen qua opdrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 20 uur geleden zei Hwb: Ik ben behoorlijk overtuigd geraakt van Sor, Fons is een heel fijne hulpmol. Die goede bron dat Kees is bijna uit zou gaan, is niet zoveel waard overigens. Ik heb dat eerder gelezen ergens, maar wat voor bron is dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 2 uur geleden zei Erwin.: Ik heb dat eerder gelezen ergens, maar wat voor bron is dat dan? Het verhaal dat ik gehoord had zou betekenen dat hij 3 afleveringen geleden ofzo al zou afvallen. Dus daar is niets van waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 18 minuten geleden zei MisterX: Het verhaal dat ik gehoord had zou betekenen dat hij 3 afleveringen geleden ofzo al zou afvallen. Dus daar is niets van waar. Daar was geen bewijs voor dat het die aflevering zou gebeuren. Het feit is dat er foto's zijn gelekt (voor het afvallen van Jip) waarin Jip, Justin en Kees met een rode achtergrond (kleur van de afvaller) afgebeeld worden. Toevallig vielen die eerste 2 erna af. Nu ja, heb het zelf niet gezien en Kees is ondertussen lekker verdacht aan het doen, dus het hoeft niet te kloppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Het is het saaiste seizoen in jaren. Saaie opdrachten, saaie deelnemers. Het grootste probleem vind ik dat het de deelnemers niets boeit hoe het met de pot gaat. Het fanatisme ontbreekt bij die opdrachten. Daardoor krijg je ook die flauwe molacties van niet-mollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Eens, al ligt het imo niet altijd aan de opdrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari Het seizoen met onbekende Nederlanders die eraan komt zal op dat vlak een verademing zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 1 uur geleden zei Bolderbast: Het is het saaiste seizoen in jaren. Saaie opdrachten, saaie deelnemers. Het grootste probleem vind ik dat het de deelnemers niets boeit hoe het met de pot gaat. Het fanatisme ontbreekt bij die opdrachten. Daardoor krijg je ook die flauwe molacties van niet-mollen. Genoeg redenen om je te verheugen op de Vlaamse versie dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 20 minuten geleden zei Elano: Genoeg redenen om je te verheugen op de Vlaamse versie dus! Die volg ik sinds twee jaar. Veel interessanter en humoristischer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 1 uur geleden zei Bolderbast: Het is het saaiste seizoen in jaren. Saaie opdrachten, saaie deelnemers. Het grootste probleem vind ik dat het de deelnemers niets boeit hoe het met de pot gaat. Het fanatisme ontbreekt bij die opdrachten. Daardoor krijg je ook die flauwe molacties van niet-mollen. Helemaal mee eens. Weinig gedaan met het land Mexico ook. Zo'n prachtige omgeving, waar je zo weinig uithaalt. Wat dat betreft kun je beter 2008 herkijken(ook al weet je wie de mol is), dat was in mijn ogen de beste widm sinds Nederland ermee begonnen is. Maar goed. WIDM NL blijft voor mij een opwarmertje voor WIDM Belgie. Nog steeds Kees en Sor op mijn mollijstje staan. Neig steeds meer op Keesje. Die was ook weer bezig afgelopen zaterdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari +1 hoor mannen. Met Kees en Fons heb je geen Mol nodig. Doordat echte bezieling mist is het eigenlijk maar een potje 'kutten'. Haalt wel een beetje de essentie weg van het spel vind ik. Dan zou je er een diepere laag in moeten bouwen, bijvoorbeeld dat de hoogste score gemiddeld uit 5 jaar een extra seizoen krijgt of iets dergelijks. Dat geld doet nu dus niks. WIDM België is top, kan ik helaas niet meer kijken meen ik via NPO. Of hoe kijken jullie die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 februari Share Geplaatst 19 februari 47 minuten geleden zei ElPrincipito: +1 hoor mannen. Met Kees en Fons heb je geen Mol nodig. Doordat echte bezieling mist is het eigenlijk maar een potje 'kutten'. Haalt wel een beetje de essentie weg van het spel vind ik. Dan zou je er een diepere laag in moeten bouwen, bijvoorbeeld dat de hoogste score gemiddeld uit 5 jaar een extra seizoen krijgt of iets dergelijks. Dat geld doet nu dus niks. WIDM België is top, kan ik helaas niet meer kijken meen ik via NPO. Of hoe kijken jullie die? Kan je niet gewoon via Go Play? Of gaat dat niet in NL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten