007mark Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 Ik spreid mijn punten op Annick en Jurre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 2 uur geleden zei Aaron21: Als mol wil je toch lekker in die winkel zitten. Beetje slechte foto's maken en absoluut de inzet niet verdubbelen. Het mollen is veel gemakkelijker in die winkel ook. Kan je veel onopvallender doen. In de winkel moet je er toch nog iets van maken wat er op lijkt en hopen dat je geluk hebt dat de andere groep het niet snapt. In de stad weet je wat de goede plekken zijn en welke foto's je dus zeker niet moet maken. En waarvan je dus met gemak een verkeerde foto kunt maken. Veel eenvoudiger. En eenmaal de verkeerde foto gemaakt, dan hoop je dat de rest niet meer over die foto nadenkt, of anders dat je gewoon al 1 andere foto niet kunt doen. En met 1 of 2 goede foto's komt de andere groep toch niet uit de rebus. Dus daar zou ik niet meteen wakker van liggen. Sowieso nu met maar 1 goede foto: Lekker boeiend welk bedrag er verdubbeld zou worden. En ik zie eigenlijk niet in wat je in de winkel zou willen doen. Niet mee zoeken ofzo? Je bepaalt daar als groep waar je naar op zoek gaat. Dat zou je aan het begin nog wel een beetje kunnen beïnvloeden, maar daar houdt het dan wel zo'n beetje op naar mijn idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 januari 2023 Share Geplaatst 15 januari 2023 20 minuten geleden zei MisterX: In de winkel moet je er toch nog iets van maken wat er op lijkt en hopen dat je geluk hebt dat de andere groep het niet snapt. In de stad weet je wat de goede plekken zijn en welke foto's je dus zeker niet moet maken. En waarvan je dus met gemak een verkeerde foto kunt maken. Veel eenvoudiger. En eenmaal de verkeerde foto gemaakt, dan hoop je dat de rest niet meer over die foto nadenkt, of anders dat je gewoon al 1 andere foto niet kunt doen. En met 1 of 2 goede foto's komt de andere groep toch niet uit de rebus. Dus daar zou ik niet meteen wakker van liggen. Sowieso nu met maar 1 goede foto: Lekker boeiend welk bedrag er verdubbeld zou worden. En ik zie eigenlijk niet in wat je in de winkel zou willen doen. Niet mee zoeken ofzo? Je bepaalt daar als groep waar je naar op zoek gaat. Dat zou je aan het begin nog wel een beetje kunnen beïnvloeden, maar daar houdt het dan wel zo'n beetje op naar mijn idee. Dan komt Daniël er in ieder geval niet meer zo goed uit. Lekker makkelijk om tegen Soy in te gaan, die alles verkeerd aan het doen is en de ideale kandidaat zo spelen, maar uiteindelijk niet in te grijpen en ook nog eens goede oplossingen zonder te kijken voorbij lopen. Anke is ook nog verdacht. Doordat alles zo gemonteerd wordt op Soy heb ik die echt 100% afgeschreven. Froukje is uiteraard naar huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Gister even terug gekeken. Blij dat Froukje eruit ligt, vond ik al een beetje irritant worden. Soy vond ik ook heel irritant spelen, lijkt mij typisch een kandidaat die doet alsof hij molt. Of Jurre kan goed acteren, maar ik vind hem te veel kandidatengedrag vertonen qua spontane reacties en zenuwen. Daniel was mogelijk iemand die profiteerde van mollengedrag van kandidaten en vond ik meer zogenaamd fanatiek doen. Dus die staat wel op mijn lijstje, samen met de wat minder opvallende deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 Op 15-1-2023 om 12:08 zei delichris: Dan weet niemand meer hoe Kees Tol het deed. Dat was als kijker gedurende het seizoen ook niet zo overduidelijk te zien voor zover ik me herinner. Die associatie hebben mensen volgens mij vooral door de laatste aflevering waarin zijn acties onthuld werden. 22 uur geleden zei chrisje1993: Voor mij zijn op dit moment Ranomi en Anke mijn hoofdverdachtes. Die Daniel ga ik wel eens goed in de gaten houden. Ik zit op exact hetzelfde spoor. Anke heeft iets mysterieus en van Ranomi zien we voor mijn gevoel te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 16 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2023 Ik zit vol op Sander, zit beetje lekker de joviale man uit te hangen. Grapje hier, gebbetje daar! Bij de foto-opdracht continue benadrukken dat het andere team hun schuld was dat ze niet werden begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 januari 2023 Share Geplaatst 16 januari 2023 32 minuten geleden zei Kelvin: Ik zit vol op Sander, zit beetje lekker de joviale man uit te hangen. Grapje hier, gebbetje daar! Bij de foto-opdracht continue benadrukken dat het andere team hun schuld was dat ze niet werden begrepen. Dat was ook zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Op 15-1-2023 om 23:01 zei Aaron21: Dan komt Daniël er in ieder geval niet meer zo goed uit. Lekker makkelijk om tegen Soy in te gaan, die alles verkeerd aan het doen is en de ideale kandidaat zo spelen, maar uiteindelijk niet in te grijpen en ook nog eens goede oplossingen zonder te kijken voorbij lopen. Spijker op zijn kop Precies wat je zou doen als mol. Is ook teveel onder de radar om 'de mollerige kandidaat' te zijn; al heeft hij nu wel de verdenking van Soy op zich gekregen (wel door een volledig verkeerde redenatie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Wauw, wat een actie van Sander en Nabil om gewoon 3 jokers min of meer weg te geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 (bewerkt) Mijn top 3 momenteel: 1. Nabil 2. Ranomi 3. Anke (op gepaste afstand) Heb eigenlijk maar 2 topverdachten. We zien echt veel te weinig van Ranomi en wat we zien is eigenlijk meestal niet zo bijzonder. Volgens mij is zij ook wat bedeesd in een groep en zou kunnen verklaren waarom heel wat opdrachten door toedoen van fanatiekelingen Soy, Jurre en Daniël wel tot een goed einde gebracht worden. Mijn hoofdverdachte is echter Nabil, nog meer door die laatste opdracht. Sander (exit) en hij hadden namelijk dat kaartje met voor die 3 jokers. Als je echt kandidaat bent ga je dat toch niet met de groep delen en gewoon lekker zeggen dat je die 2000 euro met Sander op gaat halen en dan lekker 1 of 2 jokers voor jezelf nemen. Nee, wat is er gebeurd? Hij probeerde het spel te vertragen en toen dat bleek te mislukken maakte hij wel nog dat hij die troef achter de hand had. Hij liet Sander het woord voeren en gaf maar al te graag de opdracht aan onze 3 fanatiekste kandidaten om het 'geld' te gaan ophalen bij Rick. Nabil wist wel 99% zeker dat die sloebers voor de jokers zouden gaan. Hop, toch geen geld in de pot. Bij die eerste opdracht wou hij ook nog eens teruggaan naar die knoppen maar omdat het merendeel niet wou, krabbelde hij ook terug. Nabil is dus op dit moment mijn hoofdverdachte. Lees net je bericht. @007mark Hierboven uitgelegd: Dit komt dus waarschijnlijk omdat Nabil de mol is en Sander een naïef schaap. 22 januari 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Maar als Nabil de mol is waarom zou de productie in beeld laten zien dat hij twee keer langs zo'n kistje loopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Zojuist zei aron24: Maar als Nabil de mol is waarom zou de productie in beeld laten zien dat hij twee keer langs zo'n kistje loopt? Dat is inderdaad een goed tegenargument. Vind ook wel dat de productie z'n best doet om ons toch nog op Daniël te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 5 uur geleden zei 007mark: Wauw, wat een actie van Sander en Nabil om gewoon 3 jokers min of meer weg te geven... Dat aanbod hadden ze toch sowieso gekregen? Of ze dat kaartje nou wel of niet gevonden hadden? Wel eens dat je het vreemd was om soort van de jokers aan andere te gunnen. Vind dat overdreven domme van Annick wel wat irritant worden inmiddels. Die zal er wel tot de finale inzitten nu. Verder eens met @Aaron21. Behalve dan dat mijn verdenkingen zitten op Ranomi en Anke. Nabil is voor mij geen mol op de een of andere manier. Daniël is nog een outsider, maar vind ik er ergens ook te dik op liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Dat aanbod hadden ze toch sowieso gekregen? Of ze dat kaartje nou wel of niet gevonden hadden? Wel eens dat je het vreemd was om soort van de jokers aan andere te gunnen. Vind dat overdreven domme van Annick wel wat irritant worden inmiddels. Die zal er wel tot de finale inzitten nu. Verder eens met @Aaron21. Behalve dan dat mijn verdenkingen zitten op Ranomi en Anke. Nabil is voor mij geen mol op de een of andere manier. Daniël is nog een outsider, maar vind ik er ergens ook te dik op liggen. Eens hoor. Ik vind Ranomi ook echt een vrij slappe attitude brengen voor een ex topsportster, als we al iets te zien krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Voor mij is Anke hoofdverdachte nummer 1 op het moment. Daarachter is het Ranomi en een mindere mate Daniel. Daniel zal meer verdacht voor me worden als er in de loop van de volgende aflevering nog geld uit de pot gehaald kan worden, want dan is het lekker makkelijk om nu de sterke speler uit te hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 januari 2023 Share Geplaatst 22 januari 2023 Ik heb Jurre ook nog in mijn hoofd. Zie ik toch net iets te weinig van, terwijl me dat wel een soort persoonlijkheid lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 7 uur geleden zei himan: Ik heb Jurre ook nog in mijn hoofd. Zie ik toch net iets te weinig van, terwijl me dat wel een soort persoonlijkheid lijkt. Die is me veel te oprecht bij het ontvangen van troeven, eliminaties. Ofwel is het een schitterende acteur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Op 22-1-2023 om 12:52 zei Aaron21: Mijn top 3 momenteel: 1. Nabil 2. Ranomi 3. Anke (op gepaste afstand) Heb eigenlijk maar 2 topverdachten. We zien echt veel te weinig van Ranomi en wat we zien is eigenlijk meestal niet zo bijzonder. Volgens mij is zij ook wat bedeesd in een groep en zou kunnen verklaren waarom heel wat opdrachten door toedoen van fanatiekelingen Soy, Jurre en Daniël wel tot een goed einde gebracht worden. Mijn hoofdverdachte is echter Nabil, nog meer door die laatste opdracht. Sander (exit) en hij hadden namelijk dat kaartje met voor die 3 jokers. Als je echt kandidaat bent ga je dat toch niet met de groep delen en gewoon lekker zeggen dat je die 2000 euro met Sander op gaat halen en dan lekker 1 of 2 jokers voor jezelf nemen. Nee, wat is er gebeurd? Hij probeerde het spel te vertragen en toen dat bleek te mislukken maakte hij wel nog dat hij die troef achter de hand had. Hij liet Sander het woord voeren en gaf maar al te graag de opdracht aan onze 3 fanatiekste kandidaten om het 'geld' te gaan ophalen bij Rick. Nabil wist wel 99% zeker dat die sloebers voor de jokers zouden gaan. Hop, toch geen geld in de pot. Bij die eerste opdracht wou hij ook nog eens teruggaan naar die knoppen maar omdat het merendeel niet wou, krabbelde hij ook terug. Nabil is dus op dit moment mijn hoofdverdachte. Lees net je bericht. @007mark Hierboven uitgelegd: Dit komt dus waarschijnlijk omdat Nabil de mol is en Sander een naïef schaap. Mooi stukje, kan me er wel in vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) Mijn mollen zijn Nabil en Jurre. Afgelopen aflevering niet, maar eerste 2 afleveringen Jurre wel echt veel gekke acties. In die dozen bv bracht Sara na een tijdje orde in het gesprek, begon Jurre al snel te roepen dat sommige vragen te ingewikkeld waren, waardoor het systeem er weer uitging. Hij vertrok ook als eerste bij de dozen, waardoor het voor anderen lastiger werd vragen te beantwoorden en juiste locatie te vinden. Plus hij ging (als enige met Sander) af bij het zingen, terwijl hij een musical-opleiding heeft gedaan. Tijdens het oefenen zei hij ook een paar keer: "de eerste en de derde zijn verschillend toch", terwijl ze volgens de koorleden hetzelfde waren. In die ijzerfabriek werd hij als eerste gespot door een drone, doordat hij zich halfzittend tegen een buis aan drukte. Bij de foto's en graffiti's stuurde hij gekantelde foto's door, terwijl de eerste wel correct was. Waarbij hij volgens mij ook de telefoon draaide op het moment dat hij ze voor goedkeuring aan anderen liet zien. 23 januari 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Zondag en gisteren even de drie afleveringen gezien, helemaal vergeten dat het al was begonnen. Moet zeggen dat ik het ergens weleens lastig vind een verdachte in het vizier te krijgen. Natuurlijk omdat de regie min of meer bepaald wat je wel en niet te zien krijgt. Soy vond ik in het begin verdacht, met name bij de foto’s maken. Maar dat ligt er te dicht op. Jurre en Annick heb ik nu op mijn lijstje staan. Ben ook benieuwd wanneer de Belgische versie weer komt? Vind ik zelf altijd nog een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik zit voor nu ook op Nabil en Jurre, maar ook nog een beetje Ranomi maar dat vooral ook omdat ze gewoon onopvallend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 Ik zit vol op Soy, maar dat komt ook omdat ik ergens wat gelezen heb qua opdrachten. Scheelt me toch aardig wat punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 28 minuten geleden zei delichris: Ik zit vol op Soy, maar dat komt ook omdat ik ergens wat gelezen heb qua opdrachten. Scheelt me toch aardig wat punten Wat bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Wat bedoel je? Soy heeft uitgelekt welke opdrachten er komen. Of hij weet dit omdat hij de mol is of hij weet dit omdat hij zo ver is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 1 uur geleden zei delichris: Soy heeft uitgelekt welke opdrachten er komen. Of hij weet dit omdat hij de mol is of hij weet dit omdat hij zo ver is gekomen. Zie hem wel de finale halen, maar hij is niet de mol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten