MNie Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 @Marius Heb jij hier iets mee te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Kijk net de samenvatting van Feyenoord terug. Maar die buitenspelgoal is gezeik om niks ja, die bal was er anders gewoon ingegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 8 uur geleden zei Chiemel: Kijk net de samenvatting van Feyenoord terug. Maar die buitenspelgoal is gezeik om niks ja, die bal was er anders gewoon ingegaan. Het gaat er om dat hij meedeed aan het spel dan sta je gewoon buitenspel. Als die speler niets deed had je het gezeik ook niet gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 9 uur geleden zei MNie: @Marius Heb jij hier iets mee te maken? Dat Bodo is toch wel een verassend elftal hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 10 uur geleden zei MNie: @Marius Heb jij hier iets mee te maken? Bwa Sorry voor de late reactie trouwens. Zat in Noorwegen gisterenavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 PSV heeft het over zichzelf afgeroepen dat ze nu achterstaan. Kansen afmaken en beter samen spelen, als Gakpo niet zo egoïstisch is en de bal gewoon afspeelt naar Zahavi dan had hij 2 grote kansen gehad en wellicht kunnen scoren. Nu komt Leicester beter in de wedstrijd en scoren ze 2x. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Gakpo was sowieso matig deze 2 wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Leicester zette PSV in de 2e helft compleet vast. Psv kwam amper in z’n spel. De kans van Sangare was het kantelpunt. Je zag het wel aankomen dat Leicester er overheen zou gaan. Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 26 minuten geleden zei Erwin.: Gakpo was sowieso matig deze 2 wedstrijden Snap die hype rondom hem sowieso niet zo. Wordt gewoon speler voor niveau Aston Villa, niet meer dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Dat is dan weer aan de andere kant wat overdreven maar de wereldtop gaat hij niet halen nee. Engeland lijkt me ook niet de meest geschikte competitie voor hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Zonde PSV was de eerste helft beter. Daar hadden ze meer moeten scoren. Die kans van Götze die Schmeichel goed pakte was er ook één. Tweede helft waren ze compleet kansloos. Ook bijzonder dat er geen VAR is in de Conference League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Je wist op voorhand ook al dat PSV thuis zou choken hè. Maar goed, alsnog een ronde verder gekomen dan ik al dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 23 uur geleden zei Erwin.: Dat is dan weer aan de andere kant wat overdreven maar de wereldtop gaat hij niet halen nee. Engeland lijkt me ook niet de meest geschikte competitie voor hem Wat denk jij dan qua potentie/competitie? Hij is relatief al wat ouder, is geloof ik regelmatig geblesseerd, topwedstrijden vaak onzichtbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Op 15-4-2022 om 21:42 zei cimbomcu: Wat denk jij dan qua potentie/competitie? Hij is relatief al wat ouder, is geloof ik regelmatig geblesseerd, topwedstrijden vaak onzichtbaar. Hij is 22 dat is een mooie leeftijd om een stap te maken wel. Bij nader inzien is een Aston Villa zo gek nog niet al ligt zijn plafond wel net hoger denk ik maar juist daarom zou een Villa een goede eerste stap zijn. Qua blessures hoop ik voor hem dat het meer de huidge medische staf bij PSV is want hij is niet de enige die dat heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Verstandig van Sampaoli om Kamara centraal achterin te zetten ipv Caleta-Car. Kan net wat beter voetballen, is ook wat mobieler. Hoopt zo iets beter onder de hoge pressie van Feyenoord uit te kunnen komen. Mentaal wel lastig. Eigenlijk ligt alle druk bij Marseille en heeft Feyenoord alles te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Begint al lekker. UEFA Maffia, te veel vuurwerk en traangas. Benieuwd wat er nog meer in en rondom het stadion gaat gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Waarom staat er een smurf langs de lijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Dit gaat niet lang meer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 1 minuut geleden zei PJHoutman: Dit gaat niet lang meer goed. Inderdaad wachten op een doelpunt van Marseille. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Voor Guusje Til gaat het voorlopig allemaal wel wat te snel hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Nog maar een minuut of 67 volhouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Voor Guusje Til gaat het voorlopig allemaal wel wat te snel hè. Hó hó, ‘international’ Guusje Til hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Bolderbast: Waarom staat er een smurf langs de lijn? Heeft wel z'n huiswerk netjes gedaan na vorige week. @PJHoutman Grove schande. Klaassen idem dito. 5 mei 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 (bewerkt) Sampaoli had inderdaad goed door hoe je kon zorgen dat Feyenoord de druk er niet op kreeg. Consequent in balbezit twee man aan de lijn, waardoor de buitenspelers niet konden doordekken. Of als ze dat deden, er mensen in de as vrij kwamen. Plaatje van VI, gele kader is van hen. De spelers waar ik op doel heb ik ff paars omkaderd. Je kan het in deze still ook wel goed zien. 5 mei 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 De prijzen pot is hier al veel minder dan in de EL, helemaal in vergelijking met de CL. Dus ik neem aan dat als je dit toernooi wint iig meteen geplaatst bent voor de groepsfase van de EL, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten