Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Chiemel:

Kijk net de samenvatting van Feyenoord terug. Maar die buitenspelgoal is gezeik om niks ja, die bal was er anders gewoon ingegaan. 

Het gaat er om dat hij meedeed aan het spel dan sta je gewoon buitenspel. Als die speler niets deed had je het gezeik ook niet gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV heeft het over zichzelf afgeroepen dat ze nu achterstaan. Kansen afmaken en beter samen spelen, als Gakpo niet zo egoïstisch is en de bal gewoon afspeelt naar Zahavi dan had hij 2 grote kansen gehad en wellicht kunnen scoren. Nu komt Leicester beter in de wedstrijd en scoren ze 2x.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Erwin.:

Dat is dan weer aan de andere kant wat overdreven maar de wereldtop gaat hij niet halen nee. Engeland lijkt me ook niet de meest geschikte competitie voor hem

Wat denk jij dan qua potentie/competitie?

Hij is relatief al wat ouder, is geloof ik regelmatig geblesseerd, topwedstrijden vaak onzichtbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-4-2022 om 21:42 zei cimbomcu:

Wat denk jij dan qua potentie/competitie?

Hij is relatief al wat ouder, is geloof ik regelmatig geblesseerd, topwedstrijden vaak onzichtbaar.

Hij is 22 dat is een mooie leeftijd om een stap te maken wel. 

Bij nader inzien is een Aston Villa zo gek nog niet al ligt zijn plafond wel net hoger denk ik maar juist daarom zou een Villa een goede eerste stap zijn. 

Qua blessures hoop ik voor hem dat het meer de huidge medische staf bij PSV is want hij is niet de enige die dat heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verstandig van Sampaoli om Kamara centraal achterin te zetten ipv Caleta-Car. Kan net wat beter voetballen, is ook wat mobieler. Hoopt zo iets beter onder de hoge pressie van Feyenoord uit te kunnen komen.

Mentaal wel lastig. Eigenlijk ligt alle druk bij Marseille en heeft Feyenoord alles te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sampaoli had inderdaad goed door hoe je kon zorgen dat Feyenoord de druk er niet op kreeg. Consequent in balbezit twee man aan de lijn, waardoor de buitenspelers niet konden doordekken. Of als ze dat deden, er mensen in de as vrij kwamen. 

image.png.e490af4319d3cdaa8e1afedc8b69bd33.png

Plaatje van VI, gele kader is van hen. De spelers waar ik op doel heb ik ff paars omkaderd. Je kan het in deze still ook wel goed zien. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites