MNie Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Die Werner is echt niet best he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Toch mis ik Ziyech als ik naar dit Chelsea kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Was hands buiten de 16, dus maar goed dat hij scoort, hahaha Had het idee dat Havertz die bal veel te hard om hem heen speelde. Ederson vertraagde die bal als het ware, dus hij had er alleen maar voordeel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Aii.. wat sneu deze wissel van De Bruyne . Aderlating voor City ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei Michaelinho*: Aii.. wat sneu deze wissel van De Bruyne . Aderlating voor City ook.. Ik zou het met je eens zijn maar hij is de hele wedstrijd al onzichtbaar... wel heel erg jammer voor Kevin zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Zojuist zei MNie: Ik zou het met je eens zijn maar hij is de hele wedstrijd al onzichtbaar... wel heel erg jammer voor Kevin zelf Heel City is vrij matig overigens. Bedoelde het vooral vanuit de gedachte dat De Bruyne dan nog wel eens verschil zou kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Heel City is vrij matig overigens. Bedoelde het vooral vanuit de gedachte dat De Bruyne dan nog wel eens verschil zou kunnen maken. Helemaal mee eens! Chelsea is ook wel scherp hoor. Zit overal goed tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Knappe overwinning van Chelsea. Respect voor de prestatie van Tuchel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Kante Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 1 uur geleden zei MNie: Die Werner is echt niet best he Zijn afronding is niet goed, maar zijn movement was cruciaal voor de goal van Havertz. Hij trekt die ene verdediger weg waardoor die ruimte er komt. Gewoon echt een goede speler, maar moet alleen beter leren afronden. 1 uur geleden zei Socrates: Toch mis ik Ziyech als ik naar dit Chelsea kijk. Terecht dat ie er niet in stond. Veel te riskant tegen City. Chelsea terecht gewonnen, Pep tactisch overklast, had gewoon met Fernandinho moet beginnen. En die Kante is echt een fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Tactisch steekspel gezien. Verder was er niet veel aan vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Ik vond het nog echt best een leuke finale. 2e helft werd er even te veel gejankt en wel echt kut hoe De Bruyne de wedstrijd uit werd geslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 City was gisteren net als Arsenal heel vaak dit seizoen, futloos, inspiratieloos en geen urgentie in hun spel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 De finale niet gezien, maar dat Chelsea gewonnen heeft dat mij veel deugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Wat een ploeg heeft Tuchel ervan gemaakt. Zijn zo moeilijk te bespelen, ben zelf alles behalve fan van Werner maar zo cruciaal met zijn diepgang en snelheid voor deze ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 UEFA schaft uitdoelpuntenregel na 56 jaar af in Europese toernooien Werd tijd ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Beter laat dan nooit, zeggen we dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Beter ja, oneerlijke regel. Gewoon maar verlengen en penalty's als de uitslagen bij elkaar opgeteld gelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Vooral in de verlenging vond ik het altijd heel onterecht. De aanpassing 'uitdoelpuntregel telt niet meer voor de verlenging' was voor mij ook prima geweest, dan was het grootste probleem getackeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Waarom verlenging eigenlijk? Waarom niet meteen penalties? Geeft ook iets meer motivatie om het binnen de 90 minuten af te maken en zorgt voor minder overbelasting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 juni 2021 Share Geplaatst 24 juni 2021 Maar zorgt ook ervoor dat het nog verleidelijker is om defensief te gaan spelen en speeltijd te doden á la Getafe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 juni 2021 Share Geplaatst 25 juni 2021 Blij dat er eindelijk naar meneer Wenger wordt geluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Het EK is nog in volle gang, maar de eerste wedstrijden om kwalificatie voor de CL zijn al weer achter de rug. De eerste vier ploegen mochten strijden om het laatste ticket van de voorrondes van de CL en Prishtina uit Kosovo is de gelukkige. Op 6/7 juli begint dus de eerste kwalificatieronde. Er wordt weer gespeeld over twee wedstrijden. Returns zijn op 13/14 juli. Eens zien hoe dit te werk gaat met eventuele corona-perikelen. Daardoor waren er vorig jaar een paar verassende stunts/winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Ai, te laat in Razgrad om die wedstrijd mee te pakken. Pittige loting. Hopen dat ze de volgende ronde halen, kan ik Padt nog eens aanschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten