Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het gaat weer uitstekend bij Brora! Hopen dat je in de zomer wel wat spelers kan aantrekken ipv alleen huren zoals de afgelopen transferperiode.

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 20,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Seizoen 2028-2029   Dit wordt de 125ste update van deze novelle. En het plezier is nog lang niet weg. We gaan nu verder met de eerste maand van het jaar 2029. En in deze maand krijg ik te ma

• Seizoen 2028-2029   Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen te

• Seizoen 2028-2029   De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend

Geplaatst

Goede positie vergaard uit de heenwedstrijd tegen Ajax, ondanks de vroege achterstand. Hopelijk voldoende om het in Amsterdam over de streep te trekken.

Geplaatst
  • Auteur

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2028-2029

Dit gaat de maand worden dat Brora Rangers titel nummer vier gaat pakken. Zo spannend was het niet meer dus ik kan het al vertellen. In het Premiership gaan wij spelen tegen Aberdeen, Kilmarnock, Dundee FC, Motherwell en Ross County. We spelen deze maand ook de replay om de Scottish Cup tegen Aberdeen. En tegen Ajax spelen wij de return van de Champions League. De grote vraag blijft wel gaan we punten verspelen in de competitie?

Brora Rangers - Aberdeen Scottish Cup

broraaberdeencup.png

Ajax - Brora Rangers Champions League

ajaxbrora.png

Brora Rangers - Dundee FC Premiership

broradundeekampioenswedstrijd.png

winst1.png

winst2.png

winst3.png

Maart

maart.png

Stand Premiership

stand.png

Loting Scottish Cup

lotingscottishcup.png

Loting Champions League

lotingcl.png

Manager van de maand

managervandemaand.png

Overzicht manager

overzichtmanager.png

Financiën

financien.png

Antwoorden op posts van users

@Nummerke10 Ik hoop wel wat aankopen te gaan doen, maar ik zal helaas ook gaan huren. Daarvoor hebben wij gewoon weg nog lang niet zoveel geld als dat Celtic heeft.

@Fantasy We zijn heerlijk bezig en Ajax is al bijna uitgeschakeld.

@Marius Ajax is nog niet uitgeschakeld, maar ze hangen aan een zijden draadje.

@RubenS2 We blijven het goed doen, maar ieder foutje kan ons nu wel fataal worden in de CL en de Scottish Cup.

@Titan We groeien hard en nu zetten wij weer een stap richting Europees succes. Tenminste als wij Ajax verslaan.

@komodo25 We doen het erg goed en nu het afmaken tegen Ajax.

@ElMarcos @mattihamstra @Michaelinho* @ElPrincipito @Riquelme @boydjoman @Isco22 @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette

Geplaatst

Suprematie in eigen land en zelfs nog kans om zonder puntverlies het jaar af te sluiten. De pijlen kunnen in ieder geval volledig op PSG gericht worden.

Geplaatst

De titel zat er al even aan te komen, maar mooi dat deze nu al zo snel een zekerheid is. De focus kan nu wat meer op de andere prijzen! Dat duel in Amsterdam leek me nog behoorlijk spannend. Nu zijn er natuurlijk geen kleintjes meer over; PSG is een zware tegenstander, maar dat hadden de andere clubs ook geweest.

Geplaatst

Je blijft echt geweldig presteren met Brora. Ook Ajax heb je aan de kant gezet en je staat gewoon in de kwartfinale van de CL! Gefeliciteerd met de nieuwe landstitel ook!

Geplaatst
  • Auteur

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2028-2029

Deze maand kan voor Brora Rangers nog mooier worden. We spelen namelijk de tweeluik tegen PSG. En dat allemaal om een halve finale plaats in de Champions League. In de halve finale van de Scottish Cup spelen wij tegen Kilmarnock. In het Premiership spelen wij tegen Celtic, Hearts en Rangers. Het zijn allemaal hele mooie wedstrijden voor ons. We hebben de titel goed gevierd, maar niet helemaal tot het gaatje. Dit doen we pas als alles voorbij is. Ook krijgen wij nieuwe talenten. Het lijkt er op als of we iets betere lichting gekregen hebben.

Talenten

talenten.png

PSG - Brora Rangers Champions League

psgbrora.png

Brora Rangers - PSG Champions League

brorapsg.png

Kilmarnock - Brora Rangers Scottish Cup

kilmarnockbroracup.png

Celtic - Brora Rangers Premiership

celticbrora.png

Rangers - Brora Rangers Premiership

rangersbrora.png

April

april.png

Stand Premiership

stand.png

Affiche finale Scottish Cup

affichefinalescottishcup.png

Manager van de maand

managervandemaand.png

@RubenS2 We kunnen nu zien hoever wij kunnen komen tegen een club als PSG.

@komodo25 PSG is een tandje sterker dan PSG, maar wie weet kunnen wij stunten tegen ze.

@Titan We kunnen een mooi jaar afsluiten in Schotland, maar eerst alles op PSG.

@Marius Kampioen worden in maart is wel heel bijzonder. Nu kunnen wij het mooi afmaken in Schotland en nu moeten wij eerst PSG zien te verslaan, want dat wordt een zware strijd.

@ElMarcos We spelen een heel mooi seizoen en nu kunnen wij kijken wat we tegen PSG kunnen.

@Nummerke10 @Fantasy  @mattihamstra @Michaelinho* @ElPrincipito @Riquelme @boydjoman @Isco22 @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette @FlyD

Geplaatst

PSG toch een maatje of twee te groot. Wel mooi de eer hoog gehouden in de terugwedstrijd. Dat je ondertussen dan "even" alle wedstrijden in de Schotse competitie wint is ongezien! Wat een dominantie! Jammer dat de kloof in Europa nog wel een heuse opgave zal worden om te overbruggen. En in tussentijd blijft wel de uitdaging om gemotiveerd te blijven in eigen land. De beker pak je ook nog wel mee schat ik.

Geplaatst

Als je van PSG wil winnen, dan moet echt alles meezitten momenteel. In eigen huis heb je uiteindelijk laten zien dat je op een bepaalde manier toch weerstand kunt bieden aan hen. Dan maar alles op een seizoen zonder verliespunten!

Geplaatst

De jeugdinstroom blijft een probleem voor Brora. Knap dat je de kwartfinale van de CL gehaald hebt, tegen PSG verliezen is absoluut geen schande. En geen enkel puntenverlies in de competitie, fantastisch.

Geplaatst
  • Auteur

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2028-2029

Alweer de laatste maand van het seizoen. We spelen ook maar twee competitiewedstrijden. Aberdeen en Hiberian zijn onze tegenstanders. We kunnen nog steeds alle wedstrijden winnen en dat zou een mooie einde zijn van ons seizoen in het Premiership.

Brora Rangers - Aberdeen Premiership

broraaberdeen.png

Mei

mei.png

Stand Premiership

stand.png

Manager van de maand

managervandemaand.png

Financiën

financien.png

@Marius Ik was er al bang voor dat wij zouden verliezen van PSG. Dat wij zo goed presteren in het Premiership verbaasd mij ook.

@RubenS2 Ik hoop dat wij het ooit zover weer schoppen. En dan moeten wij hun zien te verslaan.

@Titan Het was heel erg zonde dat wij zo verloren, maar PSG is ook een echte topclub. Het zou mooi zijn als wij alles winnen in het Premiership.

@glennix Het wordt stapje voor stapje iets beter. Dat we verliezen van PSG is zonde, maar wie weet kunnen wij alles winnen in het Premiership.

@komodo25 Verliezen van PSG is zonde, maar wie weet pakken wij ze ooit terug. Dat de jeugd instroom slecht is klopt, maar het is wel de beste die we ooit hebben gehad.

@Nummerke10 @Fantasy  @mattihamstra @Michaelinho* @ElPrincipito @Riquelme @boydjoman @Isco22 @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette @FlyD

Geplaatst

Opvallende coaches in de PL bij Celtic en Motherwell :D Maar wat een seizoen zeg voor Brora; in Schotland valt er nog weinig eer te behalen na deze machtsvertoning!

Geplaatst

En nu echt helemaal officieel ... ALLE wedstrijden gewonnen ... hulde!

Geplaatst
  • Auteur

Brora-Rangers-FM20.png

Seizoen 2028-2029

De laatste wedstrijd van het seizoen staat op het punt van beginnen. We spelen de finale van de Scottish Cup. Ik dacht dat we Celtic zouden krijgen, maar heel verrassend spelen wij tegen Hibernian. Dit wordt onze derde finale op rij en voor Hibernian is het op zich al een heel feest dat zij de finale hebben bereikt. Wij zijn ook de favoriet in deze finale en nu is het aan ons om te laten zien dat wij de prijs ook verdienen te winnen.

Aankondiging finale

aankondigingfinale.png

Road to the final Hibernian

roadtothefinalhibernian.png

Road to the final Brora Rangers

roadtothefinalbrora.png

Opstellingen Hibernian - Brora Rangers

opstellingenhibernianbrora.png

Finale Scottish Cup

finale.png

winst1.png

winst2.png

winst3.png

@Titan Zidane werd ontslagen nadat ik de titel veroverde. En Klinsmann zit al een paar jaar in Schotland. We hebben een geweldig seizoen achter de rug. Dit was letterlijk het beste seizoen ooit tot op heden.

@Nummerke10 Het was geweldig seizoen en ik hoop dat we volgend seizoen in Europa nog meer stappen kunnen maken.

@Marius Het was een geweldig seizoen in het Premiership.

@Fantasy Dit heeft nog geen enkele club gepresteerd. We hebben meteen een record te pakken van de meeste punten.

@RubenS2 @glennix @komodo25 @ElMarcos @mattihamstra @Michaelinho* @ElPrincipito @Riquelme @boydjoman @Isco22 @Tim' @Milton @Lensherr @LouisPSV @spaansetukker @Thomassje123 @Swelley @OptimistPrima @germandutch @Vis  @Cicchio @FM_Lesly @StanleyW @Mordurette @FlyD

Geplaatst

Niet de tegenstander die je verwacht, al had Hibernian wel overduidelijk haar finaleplaats verdiend gezien hun road to the final. Maar zoals verwacht mochten ze weinig hoop koesteren. Heel erg mooie treble in eigen land!