Chiemel Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Geen punten, maar had ik ook niet verwacht van hjs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 8 punten van de onderburen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 5 uur geleden zei ivago: Ik kreeg zowaar punten van @hjs Deze vond ik leuke inzending. Blijkbaar bevestigen anderen dit want je scoort regelmatig punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Valt me toch wat tegen. Vanaf volgende editie maar eens een andere koers varen. Is het overigens een idee om eens met anonieme inzendingen te werken? Dus middels PM. Weet niet of de inzender sommige mensen zou beïnvloeden, maar ik acht het (hetzij onbewust) wel mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 Zou toch wel belachelijk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 april 2020 Share Geplaatst 23 april 2020 1 uur geleden zei Zeus: Valt me toch wat tegen. Vanaf volgende editie maar eens een andere koers varen. Is het overigens een idee om eens met anonieme inzendingen te werken? Dus middels PM. Weet niet of de inzender sommige mensen zou beïnvloeden, maar ik acht het (hetzij onbewust) wel mogelijk. Ik refereer soms naar gebruikers, omdat ik inmiddels een beetje weet wie echt een andere smaak heeft en wie niet. Het speelt verder totaal geen rol bij mijn beoordelingen, bij het beoordelen zelf weet ik ook niet wie wat heeft ingestuurd omdat ik vaak zelf een Spotify lijst aanmaak. Dus wat mij betreft hoeft het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 Doordat mark (in dit geval) bij de gehele lijst nergens erbij heeft staan wie het ingezonden heeft, denk ik dat de meesten het niet weten. Ik heb in ieder geval geen idee bij het beoordelen van de nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 Heb idd ook geen flauw idee welke song van wie is en het maakt voor mij niks uit. Toch beetje logisch als je in dezelfde richting smaakt hebt dat je dan ook vaak aan dezelfde personen punten toekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 Anoniem inzenden lijkt mij ook onzin. Dat was misschien nog belangrijk toen dit forum bestond uit het meerendeel tieners, maar dat tijdperk zijn de meesten hier volgens mij al een tijdje voorbij. Kan me niet voorstellen dat er nog mensen hier zullen stemmen op een nummer omdat hij van een bepaalde gebruiker is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 april 2020 Auteur Share Geplaatst 25 april 2020 Stemronde 8/27: DuitslandInzending: Titan Altijd leuk om een debutant te verwelkomen. Deze keer is Titan aan de beurt om zijn punten bekend te maken. Hij heeft in zijn eerste deelname gekozen voor Duitsland. Een land wat tot nu toe al meerdere keren het evenement wist te winnen, waardoor er statistisch gezien kansen liggen voor Titan. De eerste stemrondes waren hem echter nog niet gunstig gezind, met slechts 5 punten tot gevolg. De rapformatie 257ers nemen hiermee plaats in de onderste regionen van het deelnemersveld. Laten we hopen dat dit Titan niet uit het veld slaat, en dat hij alsnog een kleine opmars weet te maken. Zijn 12 punten gaan in ieder geval naar een land waar hij vaak op doorreis is geweest, en dus de muziek ook enorm van kan waarderen. Punten van Duitsland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/8/8/y5odc4ngm4 Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Italië was leuk begonnen, maar daalt nu als een malle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Jajajajaja, de eerste 2 punten zijn binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Vielen dank Deutschland.Nadat Nieuw Zeeland punten kreeg was ik bang om de rode lantaarn in mijn uppie te mogen dragen. Maar dit is een welkome verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 (bewerkt) Mooie sprong gemaakt naar de top van de middenmoot. #aaddemos 25 april 2020 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Dit songfestival samengevat; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Gelukkig wat puntjes gekregen van een land waar ik het had verwacht, merci! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 33 minuten geleden zei Christian.: Dit songfestival samengevat; Ben bang dat de band iets te bekend is, net zoals Kaytranda. Dat scoort bij mij minpunten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Helaaas 0 puntos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 In ieder geval iedereen van de nul af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 april 2020 Share Geplaatst 26 april 2020 Toch weer een puntje bij, beter dan niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2020 Auteur Share Geplaatst 28 april 2020 Stemronde 9/27: EngelandInzending: Grote Ree Grote Ree blijkt gezien zijn inzendingen een echte Eurofiel. Al zijn inzendingen tot nu toe kwamen namelijk van het Europese continent. Deze keer probeert hij met Engeland weer hoge ogen te gooien met het insturen van een pianonummer van Gabrielle Aplin. In vorige edities was zijn succes wisselend, met als hoogtepunt de winst van Michael Schulte in editie 9. Zeker ook voor talent, aangezien deze man Duitsland later ook echt heeft vertegenwoordigd op het Eurovision. Ook een derde plek met Noorwegen in editie 17 behoort tot de hoogtepunten van deze coach. Punten van Engeland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/9/9/bimtuwotiy Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Eurofiel, geniaal gevonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Na 1/3 nog geen topfavoriet, hopelijk spannend tot aan het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Bovenin mooi spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Blijft allemaal redelijk bij elkaar. Normaal hadden we nu vaak al een of enkele landen met een flinke voorsprong. Bedankt in ieder geval voor de punten weer deze ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten