Rogier. Geplaatst 8 april 2020 Share Geplaatst 8 april 2020 Eindelijk klaar, maar niet te doen man. Nummers 6 t/m 15 waren echt heel gelijkwaardig, maar het is gelukt. Kudos voor iedereen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 april 2020 Share Geplaatst 8 april 2020 Ik probeer het voor vandaag enmen uur of 6 (savonds) te doen, was het vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2020 Auteur Share Geplaatst 9 april 2020 Complimenten voor een aantal die het toch nog op korte termijn hebben gered om in te leveren! Helaas is dat nog niet iedereen gelukt, dus vandaar nog een reminder om dat op korte termijn te doen. @himan @Lazvic @Grote Ree @Laki @Fabian. Geef aub aan wanneer het je lukt om in te leveren, dan kan ik daar rekening mee houden. Wil namelijk het liefst snel beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Probeer het vandaag af te ronden maar kan niet garanderen dat dat lukt. Anders wordt het morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Vandaag heb je mijn votes binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 april 2020 Share Geplaatst 9 april 2020 Sterke editie als je het mij vraagt. Punten zijn ingeleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Ingestuurd. Man, wat was dit een zware bevalling om mijn top 10 samen te stellen, in positieve zin van het woord. Ik geef altijd cijfers en heb deze editie liefst vijftien 7's uitgedeeld, een unicum. Dat maakt dat een groot aantal nummers die ik best prima te pruimen vond buiten de punten vallen. Ik kan me niet herinneren dat er ooit een editie is geweest die in de breedte zo kwalitatief hoogstaand was. Toch heb ik weinig échte pareltjes weten te ontdekken. Maar goed, ik ben dan ook een kritische luisteraar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2020 Auteur Share Geplaatst 10 april 2020 En daarme sluit ik de lijnen. Helaas betekent het dat Honduras is gediskwalificeerd en wordt uitgesloten van deelname deze editie. Het land beschouw ik als 'niet-ingeschreven' waardoor we 27 deelnemers en dito stemrondes hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 april 2020 Auteur Share Geplaatst 10 april 2020 Stemronde 1/27: AustraliëInzending: Chimpa Wederom hartelijk welkom bij het Worldvisionsongfestival. Deze 27e editie vindt plaats in Helsinki, Finland. In de kou bellen we als eerst naar Down Under voor de punten van Chimpa. Deze deelnemer probeert voor de tweede keer zijn succes te beproeven met Australië. Vorige keer - in editie 20 - was dat een groot succes met een overwinning. Uiteraard hoopt hij dit te herhalen. The Faim verovert langzaam maar zeker de wereld met semi-stevige punkrockmuziek. Onder andere speelde de band in Duitsland, Engeland en Nederland al in uitverkochte zalen. Vorig jaar augustus was de band te horen in De Melkweg en de kans is groot dat ze volgende keer nog wel eens een grotere zaal weten te strikken. Punten van Australië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/1/1/yzyzi5njbi Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Oei, laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Mooie start dit. Thanks Aussies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Gelijk van de 0 af, top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Wansmaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Die zag ik even niet aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Helaas geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Had van Chimpa wel wat puntjes verwacht. Dit belooft weinig goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 Nog puntloos, hopen dat dit geen voorteken is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 april 2020 Share Geplaatst 10 april 2020 We staan al op het bord. Bhutan de varrassende winnaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 april 2020 Share Geplaatst 11 april 2020 Volgende keer zend ik een paar dansende Ghanezen in. Hopen op punten van het volgende land! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 april 2020 Share Geplaatst 11 april 2020 Helaaas 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 11 april 2020 Share Geplaatst 11 april 2020 Bedankt voor de twee punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 april 2020 Share Geplaatst 12 april 2020 Dankzij het grote deelnemersveld is er na volgende stemronde net níet iets unieks gebeurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 april 2020 Share Geplaatst 12 april 2020 Spoiler alert dit Erwin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 april 2020 Auteur Share Geplaatst 12 april 2020 Stemronde 2/27: BelgiëInzending: Erwin. Door naar België, waar Erwin. de punten voor heeft ingestuurd. Met de elektronische muziek van de band Magnus gaat hij proberen een gooi te doe naar zijn negende podiumplek in deze competitie. In de jacht hierop is een goede start gemaakt, waar hij direct 10 punten wist te ontvangen vanuit Australië. Zelf gaf Erwin. aan dat er veel nummers bij zaten waar hij aan de kwaliteit twijfelde. Toch was er een voor hem al bekend nummer wat de 12 punten zo krijgen. Ook is er een act die van hem slechts 1 punt krijgt die hij ook al kende. Normaal is deze artiest heel 'nice' maar dit nummer noemde hij net iets te gewoontjes. Punten van België: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/307412/2/2/q3nju0zmni Spoiler @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 april 2020 Share Geplaatst 12 april 2020 Yes, punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten