Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #27

007mark

Aanbevolen berichten

Van alle deelnemers van vorige editie hebben alleen @Juca @Platina32 @Rogier. en @Vilhena zich nog niet ingeschreven.

@Dysproz mag als winnaar van vorige editie nog een Franse inzending kiezen.

Eventueel haal ik de deadline voor inschrijven naar voren naar a.s. vrijdag. Dan kan iedereen wellicht beginnen met luisteren in het weekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels hebben we het recordaantal van 26 deelnemers van de vorige editie al geëvenaard. Alleen van @Juca heb ik nog niets vernomen (aan hem heb ik een appje gestuurd). Daarnaast verwacht ik van @Rogier. nog een inzending. Jullie hebben officieel nog tot zondag, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk. Dan kunnen mensen namelijk alvast beginnen met stemmen :) 

Uiteraard staat de inschrijving ook nog open voor anderen, totdat deze 2 heren zich hebben ingeschreven.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg.eb6fe6fd5752586f2b690286b666e26f.jpg

TIJD OM TE STEMMEN!

Het is zover! De aanmeldingen zijn gesloten en dus kunnen we gaan stemmen. Editie 27 heeft wederom het record gebroken met 28 deelnemers. Het zal dus ongetwijfeld weer een spannende editie worden, aangezien de punten over meer landen verdeeld zullen worden. Uiteraard gaan jullie zelf weer de verdeling maken. Dit doe je door de volgende punten aan een inzending toe te kennen: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1. Ik ontvang ook graag twee reserves, mocht er iemand zijn die om wat voor reden dan ook zijn stem niet indient. 

Het zou fijn zijn als iedereen de moeite neemt om op korte termijn (het liefst zo snel mogelijk) de stemmen via een PM naar mij stuurt. 

De deadline voor het inleveren van de stemmen is woensdag 8 april 23.59! Als dit niet lukt a.u.b. tijdig melden. Op dit moment zijn er ook mensen die voor het andere muziekevenement nog punten moeten versturen, dus daar houden we rekening mee.

Spotifylijst

https://open.spotify.com/playlist/5nFRsGe7Bjen3Bri6IxEhU?si=qPYNXyGeRBKOJqTQ_e8S9A

NB: De inzendingen van Bhutan en Honduras zijn niet te vinden op Spotify. Voor de rest een oproep om even te checken of de juiste versie hierin staat.

DE DEELNEMERS

Australië

The Faim – Amelie

België

Magnus – Singing Man

Bhutan

Norzib – O’Strangers

Bosnië & Herzegovina

Buba Corelli – Balenciaga

Bulgarije

Jeremy? – Two Weeks To The Great Escape

Canada

Chad Brownlee - Forever's gotta start somewhere 

Denemarken

Gas Giant – Too Stoned 

Duitsland

257ers – Warum

Engeland

Gabrielle Aplin - Waking Up Slow (Piano Version) 

Estland

Karl-Erik Taukar – Kuule

Filippijnen

Beabadoobee – She Plays Bass

Finland

Nicumo – Death, Let Go

Frankrijk

Diva Faune – The Age Of Man

Guam

Micah Manaitai – She Calls Me The Moon

Haïti

Kaytranada – 10% 

Honduras

Empress Of – Hat Trick

Hong Kong

Season For Change – Sky

Hongarije

Karthago – Valahol

Italië

Francesco de Leo – Muse 

Japan

Anri – Lady Sunshine

Nederland

Ten Times A Million - When The Lights Go Out 

Nieuw-Zeeland

BENEE (ft. Gus Dapperton) – Supalonely

Nigeria

The Go!Team – Grip Like A Vice

Noorwegen

Leprous – I Lose Hope

Schotland

Saint PHNX – Magic

Syrië

Wafia – I’m Good

Verenigde Staten

Real Estate – Saturday 

Zweden

Opeth – To Rid the Disease

@Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Laki @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr

Zoals gewoonlijk weer veel plezier en wijsheid toegewenst met het verdelen van de punten. Hopelijk krijgen we weer een mooie editie met een hoog niveau aan muziek.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Satyr:

Het 3e nummer is Bhutan neem ik aan @007mark?

Klopt. In mijn snelheid denk ik per ongeluk weggehaald. Naam van het land staat er nu weer bij, thanks.

4 minuten geleden zei ivago:

28 inzendingen :classic_ohmy:

Chance dat we tijd hebben :classic_tongue:

Je hoeft je in tijden van quarantaine inderdaad niet te vervelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites