Chiemel Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Land: Italië Artiest: Fransesco de Leo Liedje: Muse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Land: Duitsland Artiest: 257ers Nummer: Warum YouTube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 (bewerkt) Land: Bosnië Artiest: Buba Corelli Nummer: Balenciaga Youtube link: 21 maart 2020 bewerkt door Lazvic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Heeft iemand een idee hoe je een youtube kan toevoegen, ik zie die optie niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 13 minuten geleden zei Lazvic: Heeft iemand een idee hoe je een youtube kan toevoegen, ik zie die optie niet meer Volledige link plakken doet het automatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 32 minuten geleden zei Lazvic: Land: Bosnië Artiest: Buba Corelli Nummer: Balenciaga Youtube link:https://youtu.be/FmeVHlJOpzQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 @Jeroen.@Chiemel thanks het is gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 maart 2020 Share Geplaatst 22 maart 2020 Land Bhutan Nummer: Norzib Artiest: O'strangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2020 Van alle deelnemers van vorige editie hebben alleen @Juca @Platina32 @Rogier. en @Vilhena zich nog niet ingeschreven. @Dysproz mag als winnaar van vorige editie nog een Franse inzending kiezen. Eventueel haal ik de deadline voor inschrijven naar voren naar a.s. vrijdag. Dan kan iedereen wellicht beginnen met luisteren in het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 Ben nog bezig met een nummer zoeken. De landen waar ik er een voor had zijn inmiddels allemaal al weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 De artiest die ik wilde kiezen was al in een eerdere editie gekozen, dus moet even op zoek naar een nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 13 uur geleden zei Dysproz: De artiest die ik wilde kiezen was al in een eerdere editie gekozen, dus moet even op zoek naar een nieuwe. Mag in principe wel, is al vaker gebeurd namelijk. Maar originaliteit kan beloond worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 (bewerkt) Shit! Ik wist niet dat dit al weer begonnen was! Bedankt voor de mention. Hier is mijn inzending: Land: Japan Artiest: Anri Nummer: Lady Sunshine Youtube: 24 maart 2020 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 9 uur geleden zei Erwin.: Mag in principe wel, is al vaker gebeurd namelijk. Maar originaliteit kan beloond worden Zelfs oppergod Zeus heeft deze keer een al eerder ingezonden deelnemer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 24 maart 2020 Share Geplaatst 24 maart 2020 Land: Frankrijk Artiest: Diva Faune Nummer: The Age of Man Youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 25 maart 2020 Share Geplaatst 25 maart 2020 Op 19-3-2020 om 19:40 zei 007mark: @Vilhena Dysproz heeft Frankrijk al gereserveerd als winnaar van de vorige editie (zie openingspost). Aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2020 (bewerkt) Inmiddels hebben we het recordaantal van 26 deelnemers van de vorige editie al geëvenaard. Alleen van @Juca heb ik nog niets vernomen (aan hem heb ik een appje gestuurd). Daarnaast verwacht ik van @Rogier. nog een inzending. Jullie hebben officieel nog tot zondag, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk. Dan kunnen mensen namelijk alvast beginnen met stemmen Uiteraard staat de inschrijving ook nog open voor anderen, totdat deze 2 heren zich hebben ingeschreven. 27 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Land: Haïti Artiest: Kaytranada Nummer: 10% Geen dank heren voor het kennis maken met een fenomeen. Succes verder met het verheerlijken van jullie muzieksmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 (bewerkt) @007mark hier is 'ie dan: Land: Syrië Artiest: Wafia Nummer: I'm good Youtube link: 29 maart 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2020 (bewerkt) TIJD OM TE STEMMEN! Het is zover! De aanmeldingen zijn gesloten en dus kunnen we gaan stemmen. Editie 27 heeft wederom het record gebroken met 28 deelnemers. Het zal dus ongetwijfeld weer een spannende editie worden, aangezien de punten over meer landen verdeeld zullen worden. Uiteraard gaan jullie zelf weer de verdeling maken. Dit doe je door de volgende punten aan een inzending toe te kennen: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1. Ik ontvang ook graag twee reserves, mocht er iemand zijn die om wat voor reden dan ook zijn stem niet indient. Het zou fijn zijn als iedereen de moeite neemt om op korte termijn (het liefst zo snel mogelijk) de stemmen via een PM naar mij stuurt. De deadline voor het inleveren van de stemmen is woensdag 8 april 23.59! Als dit niet lukt a.u.b. tijdig melden. Op dit moment zijn er ook mensen die voor het andere muziekevenement nog punten moeten versturen, dus daar houden we rekening mee. Spotifylijst https://open.spotify.com/playlist/5nFRsGe7Bjen3Bri6IxEhU?si=qPYNXyGeRBKOJqTQ_e8S9A NB: De inzendingen van Bhutan en Honduras zijn niet te vinden op Spotify. Voor de rest een oproep om even te checken of de juiste versie hierin staat. DE DEELNEMERS Australië The Faim – Amelie België Magnus – Singing Man Bhutan Norzib – O’Strangers Bosnië & Herzegovina Buba Corelli – Balenciaga Bulgarije Jeremy? – Two Weeks To The Great Escape Canada Chad Brownlee - Forever's gotta start somewhere Denemarken Gas Giant – Too Stoned Duitsland 257ers – Warum Engeland Gabrielle Aplin - Waking Up Slow (Piano Version) Estland Karl-Erik Taukar – Kuule Filippijnen Beabadoobee – She Plays Bass Finland Nicumo – Death, Let Go Frankrijk Diva Faune – The Age Of Man Guam Micah Manaitai – She Calls Me The Moon Haïti Kaytranada – 10% Honduras Empress Of – Hat Trick Hong Kong Season For Change – Sky Hongarije Karthago – Valahol Italië Francesco de Leo – Muse Japan Anri – Lady Sunshine Nederland Ten Times A Million - When The Lights Go Out Nieuw-Zeeland BENEE (ft. Gus Dapperton) – Supalonely Nigeria The Go!Team – Grip Like A Vice Noorwegen Leprous – I Lose Hope Schotland Saint PHNX – Magic Syrië Wafia – I’m Good Verenigde Staten Real Estate – Saturday Zweden Opeth – To Rid the Disease @Chimpa @Erwin. @himan @Lazvic @Kelvin @nasje92 @hjs @Titan @Grote Ree @Stefanos @Roprop @Jeroen. @Dysproz @bas2204 @Juca @Laki @Vilhena @komodo25 @Chiemel @Platina32 @chrisje1993 @Fabian. @ivago @Zeus @Rogier. @Christian. @Satyr Zoals gewoonlijk weer veel plezier en wijsheid toegewenst met het verdelen van de punten. Hopelijk krijgen we weer een mooie editie met een hoog niveau aan muziek. 29 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 zal deze asap in orde brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Het 3e nummer is Bhutan neem ik aan @007mark? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 28 inzendingen Chance dat we tijd hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2020 21 minuten geleden zei Satyr: Het 3e nummer is Bhutan neem ik aan @007mark? Klopt. In mijn snelheid denk ik per ongeluk weggehaald. Naam van het land staat er nu weer bij, thanks. 4 minuten geleden zei ivago: 28 inzendingen Chance dat we tijd hebben Je hoeft je in tijden van quarantaine inderdaad niet te vervelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 (bewerkt) Zodeknetter, 28 inzendingen. Gelijk maar eens eerdaags beginnen met het allemaal een eerste keer te beluisteren. 30 maart 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten