Magikarp Geplaatst 27 januari 2019 Share Geplaatst 27 januari 2019 https://www.dumpert.nl/mediabase/7615859/e55f86ec/ruudje_is_in_chelsea.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Gefeliciteerd heren. Dik verdiende zege (au). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Hoe laat gaan jullie Coolsingel vanmiddag? Ik ben er 12:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 13 uur geleden zei Zeus: Misschien een onpopulaire mening omdat hij offensief niet erg betrokken was, maar voor mij was Verdonk absoluut de man van de wedstrijd. Die deed vrijwel niets fout. Naarmate de wedstrijd vorderde werd hij bijna weergaloos. Hij heeft Ziyech compleet uit de wedstrijd gehouden op een momentje in de eerste helft na, was erg fel in de duels en won die dan ook vaak en hij combineerde mee als Xavi op linksback. Speelde echt heel goed. En dat terwijl ik van voor de wedstrijd nog dacht dat hij weleens de zwakke schakel kon zijn waar Ziyech gretig van zou gaan profiteren. Verder waren Van Persie, Berghuis en Toornstra natuurlijk ook heel goed. Die twee koekenbakkers centraal achterin blijf ik dan weer heel matig vinden, net als dat Clasie nog altijd niet bijster veel toe te voegen heeft. Een inmiddels vertrokken Amrabat of Ayoub hadden het niet veel minder gedaan. Helemaal eens met je mening over Verdonk. Vooral toen hij aan Gio zijn kant ging spelen, werd hij steeds beter. In het stadion zag je ook dat Van Bronckhorst een aantal momenten aancoachte, waarna Verdonk de bal veroverde. Mooi om te zien. Je mening over Clasie vind ik niet juist. Clasie vond juist vaak de derde man in de opbouw en knapte erg veel foutjes op, leek weer een beetje op de Clasie van een aantal jaar terug; net dat voetje ertussen, even het duel pakken in de omschakeling. Was 'de stille kracht' in deze overwinning, in mijn ogen. Amrabat en/of Ayoub zouden die rol niet zo invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Eens met Zeus (haal Verdonk in mijn post ook al aan) en in grote maken ook met Jespresso. Je laatste zin echter niet..Als Clasie aankomende zomer weer terug gaat naar Engeland zou ik Ayoub wel willen zien als zijn vervanger in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Laat ik het anders zeggen; ik denk niet dat Ayoub in deze wedstrijd de '6' rol zoals Clasie had kunnen invullen. Mes tussen de tanden en een plaag voor de tegenstander zijn. Ayoub is gewoon een ander soort speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 15 uur geleden zei Magikarp: https://www.dumpert.nl/mediabase/7615859/e55f86ec/ruudje_is_in_chelsea.html Ben er van overtuigd dat de blijdschap in dit filmpje zelfs mensen die op de rand van een flat staan weer zin in het leven kan geven Zelfs als je niets met voetbal hebt geeft het een enorme portie good vibes, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Denk dat die eerder zo erg staan te cringen dat ze per ongeluk van die flat afdonderen. Gisteren niet gedaan zie ik, maar nog gefeliciteerd mannen. Dikverdiende overwinning natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Er staat iemand te lachen, misschien is dat het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 (bewerkt) Of ik vind het gewoon cringy in plaats van leuk/grappig, dat kan ook nog natuurlijk. 28 januari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Ayoub moet Vilhena vervangen volgend seizoen, ik hoop dat Clasie definitief over te nemen is. Clasie wordt met de week beter nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 januari 2019 Share Geplaatst 29 januari 2019 Mag ook. Achja bezem moet sowieso door de selectie. Prachtige overwinning, maar hebben nog steeds genoeg spelers die niet het niveau nastreveen waar we willen staan he. Benieuwd in ieder geval of ze dit doortrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 januari 2019 Share Geplaatst 29 januari 2019 Nieuwe centrale verdedigers en een rechtsback zijn een must. Wat breedte voor op de vleugels kan ook geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Goh, Advocaat zeer waarschijnlijk de eerste keuze als ik de bronnen mag geloven. Wat een creativiteit he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 8 minuten geleden zei 007mark: Goh, Advocaat zeer waarschijnlijk de eerste keuze als ik de bronnen mag geloven. Wat een creativiteit he Als tussenpoos toch prima, wie had je dan gewild? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 In ieder geval niet Advocaat. Hij is 72. Moeten iets vernieuwends hebben, we moeten vooruit, niet terug naar 1995. Misschien een beetje 'hyped', maar ik zou Hofland wel willen zien; zet tactisch elke week iets nieuws neer bij Fortuna, mooi om te zien. Verder zou ik me niet heel snel iemand kunnen bedenken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Vanhazebrouck is wellicht een optie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Die noemde ik inderdaad ook in mijn laatste post waar ik het had over een nieuwe trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Volkskrant kwam met Schreuder als interessante optie. Nu natuurlijk assistent bij Ajax, maar Feyenoordverleden, goed met Kuyt en schijnt zowel tactisch als op persoonlijk vlak goed te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 3 uur geleden zei Pino: Als tussenpoos toch prima, wie had je dan gewild? Geen tussenpaus. Volgend seizoen moet je gaan bouwen aan een toekomstbestendig elftal. Van Persie stopt, Vilhena vertrekt en zou zullen er nog wel een aantal zijn (Botteghin, Van der Heijden, Toornstra?). Dan denk ik eerder aan een profielschets met een trainer voor de langere termijn, iemand die een herkenbare voetbalvisie heeft en iemand die jeugdspelers inpast. Advocaat voldoet aan minstens 2 van die voorwaarden niet imo. Één jaar Advocaat en dan Kuyt voor de leeuwen gooien lijkt me een erg riskante optie. Zoals ik al vaker hier heb gepost heb ik bij Kuyt nu (nog) het beeld, mede door zijn boek, van een soort GJ Verbeek 2. In de zin dat alles moet wijken voor een bepaald doel, wat het ook "kost". Hij perst de sinaasappel helemaal uit, om het zo te zeggen. Terwijl we iemand nodig hebben die een beetje tuiniert, streelt, verzorgt, tegen de jonge sinaasappeltjes praat, de rotte eruit filtert zodat de veelbelovende kunnen uitgroeien. En we weer een paar mooie kunnen oogsten om op de markt te verkopen. [/beeldspraakmodus] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Geen tussenpaus. Volgend seizoen moet je gaan bouwen aan een toekomstbestendig elftal. Van Persie stopt, Vilhena vertrekt en zou zullen er nog wel een aantal zijn (Botteghin, Van der Heijden, Toornstra?). Dan denk ik eerder aan een profielschets met een trainer voor de langere termijn, iemand die een herkenbare voetbalvisie heeft en iemand die jeugdspelers inpast. Advocaat voldoet aan minstens 2 van die voorwaarden niet imo. Één jaar Advocaat en dan Kuyt voor de leeuwen gooien lijkt me een erg riskante optie. Zoals ik al vaker hier heb gepost heb ik bij Kuyt nu (nog) het beeld, mede door zijn boek, van een soort GJ Verbeek 2. In de zin dat alles moet wijken voor een bepaald doel, wat het ook "kost". Hij perst de sinaasappel helemaal uit, om het zo te zeggen. Terwijl we iemand nodig hebben die een beetje tuiniert, streelt, verzorgt, tegen de jonge sinaasappeltjes praat, de rotte eruit filtert zodat de veelbelovende kunnen uitgroeien. En we weer een paar mooie kunnen oogsten om op de markt te verkopen. [/beeldspraakmodus] Dan zijn er uiteindelijk een aantal kandidaten, namelijk: Een van ons, FM-managers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Mooi verwoordt MM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Ik ben vooral benieuwd wat er in de spits gaat gebeuren. Jørgensen is blessuregevoelig en geen buitencategorie qua kwaliteit, Van Persie stopt en Vente kan aardig voetballen maar is geen diepe spits. Feyenoord moet dus minimaal één en eigenlijk twee nieuwe spitsen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 12 uur geleden zei PJHoutman: Ik ben vooral benieuwd wat er in de spits gaat gebeuren. Jørgensen is blessuregevoelig en geen buitencategorie qua kwaliteit, Van Persie stopt en Vente kan aardig voetballen maar is geen diepe spits. Feyenoord moet dus minimaal één en eigenlijk twee nieuwe spitsen hebben. Ik zet mn geld op vinsant Janssen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Die is onderweg naar Betis. Verhuur met optie tot koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten