JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ik heb niks gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Dit Ajax is nog steeds een schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 4 minuten geleden zei JanVertonghen: Ik heb niks gezegd. Te vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Lekker Martha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Terecht. Dik en dik verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Twee keer Martha. Kunnen we nu eens stoppen met namen uit de jeugd die er totaal niet klaar voor zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Oei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Ajax werkt in ieder geval een historisch seizoen af. Alleen niet helemaal hoe ze het van de zomer bedacht hadden Met de nadruk op historisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Allemaal de schuld van Steijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 We zouden Ajax eigenlijk gewoon moeten gaan boycotten nu. Gelukkig is het winterstop en kunnen we over transfers gaan praten. Manmanman, denk je dat je het dieptepunt al gehad hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 de club is dood en begraven. Grootste schande ooit. Spelers ter plekke hun contract ontbinden en geeneens meer de bus in laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Doet veel pijn idd... Werk aan de winkel de komende weken. En hopelijk al flink doorselecteren. Verder is elk woord er momenteel er eentje teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Aangezien we op een FM-forum zitten... Stel dat je op dit moment de boel moest overnemen, hoe zou je dan doorselecteren? Zeker als je rekening houdt met het feit dat je sommige spelers letterlijk niet kunt verkopen, tenzij hun vorige werkgever ze wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 1 uur geleden zei Keeza: Ligt aan het stadion, Ajax was nooit echt goed in de Galgenwaard. Waarom spelen ze daar eigenlijk? Verlichting was niet goed genoeg voor tv-uitzending en ook niet echt wedstrijdwaardig, is wat men bij ESPN zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ajax tegen Hercules was ook in de mythologie geen uitgemaakte zaak. Schijnt in het voetbal ook zo te zijn. Ongekend wat slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ik heb deze wedstrijd gemist, want ik dacht dat Ajax wel 'even' zou winnen van een amateurclub. Wat is er gebeurd?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Als de tegenstander meer scoort dan jijzelf, verlies je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 18 minuten geleden zei misterhille: Ik heb deze wedstrijd gemist, want ik dacht dat Ajax wel 'even' zou winnen van een amateurclub. Wat is er gebeurd?! @MisterX Kun je alsjeblieft op je eigen account inloggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Ik heb deze wedstrijd gemist, want ik dacht dat Ajax wel 'even' zou winnen van een amateurclub. Wat is er gebeurd?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: Ik heb deze wedstrijd gemist, want ik dacht dat Ajax wel 'even' zou winnen van een amateurclub. Wat is er gebeurd?! Ajax heeft verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Is het al duidelijk waarom Brobbey het na afloop met iemand van Hercules aan de stok kreeg? Zag er erg opgefokt uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Was dit dan het dieptepunt? Of gaan we er tegen Bodo nog met 7-0 af ofzo? 16-2 verliezen in de Kuip? Echt wat een tering seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 3 minuten geleden zei AjaciedBart.: Was dit dan het dieptepunt? Of gaan we er tegen Bodo nog met 7-0 af ofzo? 16-2 verliezen in de Kuip? Echt wat een tering seizoen. Misschien toch maar aan de staf vragen voor een naamsverandering? BarcaBart, begint het allebei ook nog eens met Bar, de plek waar je momenteel het liefst wilt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Wat denken jullie dat er nu daadwerkelijk gaat gebeuren in de winterstop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Wat een negativiteit hier weer zeg. Ben inmiddels al wat jaartjes fan, maar dit heb ik echt nog nooit (bewust) meegemaakt. Wat maken we in hemelsnaam mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten