Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

13 uur geleden zei putdus:

Waarom  noodgedwongen?

Omdat er tegen AEK nauwelijks buitenspelers waren: Berghuis, Bergwijn en Godts waren allemaal niet beschikbaar. Op de flanken stonden Forbs en Hlynsson. Op de bank zat Banel. En dan Martha en Gaaei, tot backs omgeturnde buitenspelers. Onder die omstandigheden snap ik dat hij als rechtsbuiten invalt.

2 uur geleden zei Hwb:

Omdat er tegen AEK nauwelijks buitenspelers waren: Berghuis, Bergwijn en Godts waren allemaal niet beschikbaar. Op de flanken stonden Forbs en Hlynsson. Op de bank zat Banel. En dan Martha en Gaaei, tot backs omgeturnde buitenspelers. Onder die omstandigheden snap ik dat hij als rechtsbuiten invalt.

En Concecao lekker verhuren

wat een beleid

martha stond pas ook linksbuiten bij afwezigheid van bergwijn.

37 minuten geleden zei putdus:

wat een beleid

Conceicao verhuren was totaal niet vreemd. Zeker niet gezien zijn rendement voor het team icm zijn salaris en zijn houding en het feit dat Ajax moest bezuinigen.

2 uur geleden zei putdus:

wat een beleid

Nou moet je niet net doen of ik, omdat ik begrijp waarom Martha tegen AEK op rechtsbuiten inviel, achter de selectiesamenstelling of het gevoerde beleid sta. Je begint zelf over keuzes van de trainer, om als dat uitgelegd wordt naar het beleid en de selectiesamenstelling te gaan. Dat ligt natuurlijk niet op het bordje van de trainer en heeft als zodanig niet te maken met zijn keuzes.

5 minuten geleden zei Kyrill:

Dit jaar afsluiten met een filmpje van bijna 6 jaar geleden :D

Moet niet gekker worden haha. Dat waren natuurlijk wel gouden tijden ja

Van dit jaar hebben ze geen filmpjes, in ieder geval niet degene die ik leuk ga vinden.

Leuk feitje trouwens, sinds Socrates hier is geband gaat het alleen maar bergafwaarts met Ajax.

1 uur geleden zei Kyrill:

Mag het ook eens? Die jongen krijgt ook gigantisch veel bakken met schijt , kritiek en oerwoudgeluiden over zich heen?!

Maar dat krijg jij ook en jij wint ook geen awards. 

Nee alle gekheid op een stokje. Kritiek mag, daarvoor is het een profvoetballer. Schijt en oerwoudgeluiden mogen niet, maar hij is niet de beste speler van de maand december. Die hele dikke Marokkaan van PSV vond ik persoonlijk beter.

3 uur geleden zei Chiemel:

Brobbey verdient wel wat credits, maar eigenlijk had sowieso een speler van PSV hem moeten krijgen na zo'n half jaar.

Was  speler van de maand he, niet van het halfjaar ;)

Maar ook dan nog zou idd PSV-er moeten winnen ja. Zelfs alle Ajax fans zeggen ook, Tahirovic helemaal geen talent is/of niet meer is.

20 uur geleden zei Arezo:

Maar dat krijg jij ook en jij wint ook geen awards. 

Nee alle gekheid op een stokje. Kritiek mag, daarvoor is het een profvoetballer. Schijt en oerwoudgeluiden mogen niet, maar hij is niet de beste speler van de maand december. Die hele dikke Marokkaan van PSV vond ik persoonlijk beter.

Deze woorden graag terugnemen :P  

2 uur geleden zei Kyrill:

Was  speler van de maand he, niet van het halfjaar

Maar ook dan nog zou idd PSV-er moeten winnen ja. Zelfs alle Ajax fans zeggen ook, Tahirovic helemaal geen talent is/of niet meer is.

Ik krijg bij hem vooral het idee dat hij zelf denkt dat hij de status van talent ontgroeid is, en zichzelf nog een tikje beter vindt dan dat... 

Als hij die prijs echt gewonnen heeft omdat hij in deze maand toevallig een passnauwkeurigheid heeft van 90% (en niet omdat hij per se goed speelde) vind ik dat een gemakkelijk gegeven prijs. 

Ik neem aan dat hij weer op de bank beland als Vd Boomen terug is?

Op 29-12-2023 om 07:58 zei Thierryvane:

Zou mooi zijn als je weer rond de 8 miljoen voor Rulli pakt. Ramaj de kans geven, Gorter (zal ook willen vertrekken)? en Setford het seizoen afmaken.

Ja, dat zou top zijn. Maar ze zullen wel met Ed de Goey of zo komen. 

17 uur geleden zei Rykjvk1:

Ik krijg bij hem vooral het idee dat hij zelf denkt dat hij de status van talent ontgroeid is, en zichzelf nog een tikje beter vindt dan dat... 

Hij had laatst een artikel waarin hij het had over Real Madrid. Meine Gute. Speel eerst maar eens fatsoenlijk een heel seizoen en maak jezelf onbetwiste basisspeler. Tot die tijd de mond dichthouden.