Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik lees dan liever zulke berichten.

Citaat

De eerste hattrick van Arnaut Danjuma in Spanje was zaterdag extra bijzonder voor de familie Nouri. Voor de wedstrijd gaf de aanvaller van Villarreal al aan voor 'Appie' te willen scoren, vertelt Mo Nouri, de broer van Abdelhak.

Danjuma en de familie Nouri hebben vaak contact, ook zaterdag - kort voor de uitwedstrijd tegen Granada (1-4). "Ik heb hem toen gezegd dat ik met Appie zou gaan kijken en vroeg Arnaut er een voor hem te scoren...", vertelt Mo Nouri aan De Telegraaf. Danjuma maakte er zelfs drie. "Ik ben superdankbaar. We hielden al van Arnaut, maar dit is echt speciaal en een mooi gebaar."

Extra bijzonder: bij de eerste treffer stonden er 34 minuten op de klok. 34 is het rugnummer van Nouri. "Ik geloofde het gewoon niet, zo toevallig en zo mooi", zegt Mo. Danjuma liep na één van zijn goals met drie en vier vingers omhoog naar de camera. "Iedereen bij ons was echt blij voor Arnaut en het is echt mooi dat iemand dan zoiets doet."

"Appie krijgt natuurlijk alles mee, ik hou hem ook echt van alles op de hoogte", vervolgt de broer van de Ajacied. "Ik zei tegen hem: Arnaut heeft gescoord. Toen verscheen er een heel mooie glimlach op z'n gezicht. Echt een grote lach. Hij was heel blij. Ik werd er emotioneel van, echt uit blijdschap. Ik was súperblij."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 uur geleden zei Elsjorro1990:

Wat wil je er over horen dan? Er is geen euro op de wereld die het verdriet weg neemt die die ouders hebben met het "verlies" van hun kind. Wat niet weg neemt dat ik het hele idee van een gigantische schadevergoeding an sich wel een beetje luguber vind. Maar dat is een persoonlijke, vaak on-populaire, mening. Ook vind ik het een vrij stevig bedrag. 

Liever dit ja dan helemaal niks tot dusver was ja. Vind ik wel erg koud, dat ik daar voor moet pushen vind ik nog steeds apart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Liever dit ja dan helemaal niks tot dusver was ja. Vind ik wel erg koud, dat ik daar voor moet pushen vind ik nog steeds apart. 

Hoezo? Wil je mijn mening daarover horen dan? Ik vind persoonlijk dat elk negatief geluid afbraak doet aan de persoon Nouri, dus daarom laat ik me er niet over uit. Dat heb ik toch een beetje gedaan uiteindelijk, maar dat is gewoon niet leuk. In deze zaak zijn er allen maar verliezers en of de een het dan veel geld vind en de ander te weinig is wat mij betreft bijzaak. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Telegraaf en Voetbal International hebben twee uur voor aanvang van Benfica-Ajax al de beschikking over de opstelling van de Amsterdammers. Trainer Erik ten Hag zou Ryan Gravenberch weer de voorkeur geven boven Davy Klaassen.

De negentienjarige middenvelder ontbrak in de wedstrijden tegen Heracles Almelo en Vitesse vanwege ziekte en moest daarna een pas op de plaats maken: Klaassen vormde met Edson Álvarez en Steven Berghuis het middenveld, terwijl Gravenberch als invaller binnen de lijnen kwam. Volgens De Telegraaf en VI bouwt Ten Hag in Lissabon weer extra zekerheid in.

De vermoedelijke opstelling van Ajax: Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Berghuis, Gravenberch; Antony, Haller, Tadic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.whoscored.com/Players/83809/Show/Nicolás-Tagliafico

Sorry hoor maar die vent is al 29....

Had je hem niet gewoon in januari kunnen verhuren of verkopen? Dit laat zien dat hij om in FM termen te spreken echt'' surplus to requierements '' is.....

2 duels basis maar in de ED en 10x als invaller... Ik vind dat je echt blij mag zijn Nico niet openlijk klaagt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

https://www.whoscored.com/Players/83809/Show/Nicolás-Tagliafico

Sorry hoor maar die vent is al 29....

Had je hem niet gewoon in januari kunnen verhuren of verkopen? Dit laat zien dat hij om in FM termen te spreken echt'' surplus to requierements '' is.....

2 duels basis maar in de ED en 10x als invaller... Ik vind dat je echt blij mag zijn Nico niet openlijk klaagt....

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/tagliafico-teleurgesteld-in-ajax-fc-barcelona-was-een-droomkans-en-ze-hebben-me-niet-geholpen~a7b7912a/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Dit gemist zeker?

Verder begrijpelijk van Ajax, als Blind of Martinez wegvallen heb je geen normale back-up. Dan speel je ineens kwartfinale CL met Baas op linksachter.

Hij zal deze zomer wel zijn transfer maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei La Pulga:

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/tagliafico-teleurgesteld-in-ajax-fc-barcelona-was-een-droomkans-en-ze-hebben-me-niet-geholpen~a7b7912a/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Dit gemist zeker?

Verder begrijpelijk van Ajax, als Blind of Martinez wegvallen heb je geen normale back-up. Dan speel je ineens kwartfinale CL met Baas op linksachter.

Hij zal deze zomer wel zijn transfer maken.

Ja dat hhoorde ik ook net van mattie op WA. Maar wel onbegrijpelijk dat niemand anders hem wou hebben op Bareclona na....

Je zou toch ook Nous of Timber als backup LB kunnen doen? Maar duidelijk maar ik hoop wel dat ie komende zomer weg mag iig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achterin loopt het nog niet helemaal lekker ofzo, Ajax krijgt de bal moeilijk weg. Heb het idee dat druk zetten in combinatie met te ver uit elkaar staan niet helemaal lekker werkt ofzo. 

Mooi goedmakertje, goal 11 alweer. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chiemel:

Achterin loopt het nog niet helemaal lekker ofzo, Ajax krijgt de bal moeilijk weg. Heb het idee dat druk zetten in combinatie met te ver uit elkaar staan niet helemaal lekker werkt ofzo. 

Simpelweg hebben ze moeite met hun snelheid richting en op de vleugels, en bij srandaardsitauties tegen. Heb je ook meteen de zwakkere plekken van dit Ajax: geen snelheid op de backs en weinig lengte achterin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja en dan krijg je die goal ook tegen na de zoveelste omschakeling. En nu zie je ook het nadeel van een ouwere gast op goal. Krijg nu het gevoel dat we al blij moeten zijn met een gelijkspel om vervolgens thuis het publiek erachter te hebben. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites