La Pulga Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Zojuist zei Kyrill: Je zegt letterlijk zijn best wat opties'' maar vervolgens heb je alleen maar over Blind, Blind en Blind en verdwaalde Wijndal... Noem ik nou niet echt best wat opties, sjonge wat lazy, lazy En daarna geeft hij aan dat Ten Hag zijn Blind nooit uit de basis zal halen dus vandaar dat hij dit als opties heeft gedaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Zojuist zei La Pulga: En daarna geeft hij aan dat Ten Hag zijn Blind nooit uit de basis zal halen dus vandaar dat hij dit als opties heeft gedaan Maar je snapt toch wel vriendje vanuit mijn standpunt (iig geen Ajax fan, hoop wel zo ver mogelijk komen in CL/Europa) dat alleen Blind opties ik niet ''best wat opties'' vindt? Maar goed RKC thuis ik noteer alvast een 5-0 overwinning .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Wat gênant, RKC op 2-2 laten komen na een 2-0 voorsprong. Ik kijk het niet, en daar ben ik maar blij om vermoed ik zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Hetzelfde hier. Kijk niet, maar wat voor wanvertoning is dit weer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Waarom wordt die pannenkoek met die megafoon getolereerd in de Arena? Strontirritant als je een wedstrijd wilt kijken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Goed was het zeker niet en het was ook een paar keer net niet (oa dankzij El Maach). Maar RKC had er zeker nog een meer kunnen maken, want achterin lag het behoorlijk open. Uiteindelijk gelukkig goed weggekomen. Voor een neutrale kijker was het wel een leuke wedstrijd om te kijken denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Deze 2-0 zo weggeven in de Eredivisie in eigen huis, dat heb ik wel zelden gezien. Heel erg kwalijk. Hoop dat Timber en Mazraoui er beiden snel weer zijn. En dan maar Nico voor Blind voorlopig. Die voegt niet alleen niks toe in deze vorm, maar hij zorgt ook nog eens weken al voor geloof en kansen bij de tegenstander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 6, 2022 Share Gepost March 6, 2022 Winnen door penalty van Tadic in 90e minuut thuis tegen RKC Dat wordt wat binnenkort tegen Benfica thuis..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 12 uur geleden zei NicoHaak: Deze 2-0 zo weggeven in de Eredivisie in eigen huis, dat heb ik wel zelden gezien. Heel erg kwalijk. Hoop dat Timber en Mazraoui er beiden snel weer zijn. En dan maar Nico voor Blind voorlopig. Die voegt niet alleen niks toe in deze vorm, maar hij zorgt ook nog eens weken al voor geloof en kansen bij de tegenstander. Had het ook al met een vriend over, laatste keer was tegen NEC denk ik. Toen we al kampioen waren en NEC de play-offs voor degradatie in moesten. @Kyrill ok. Moet zeggen de sfeer was echt mooi gisteren, en tja restverdediging sloeg weer als kut op dirk. Tegelijkertijd aanvallend had het ook 6-2 kunnen staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 11 uur geleden zei Kyrill: Winnen door penalty van Tadic in 90e minuut thuis tegen RKC Dat wordt wat binnenkort tegen Benfica thuis..... Hopelijk ook een spannende pot met een winnende treffer voor Ajax vlak voor tijd. Al is het voor mijn gezondheid beter als ze het wat eerder beslissen en geen 2-0 voorsprong weggeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 Zelden zo hard lopen juichen bij een goal tegen RKC. Fucking hell man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Zelden zo hard lopen juichen bij een goal tegen RKC. Fucking hell man. Ik zag de bui alweer hangen en dan hadden we toch vooral weer onszelf de schuld moeten geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 (edited) Tja, waar zal het aan liggen? Martínez samen met Schuurs is pure chaos. Schuurs is continu te laat, Martínez staat overal behalve CV in de aanval. Elke counter is bingo. Edited March 7, 2022 by Thierryvane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 Fuck man Tyton. Wat held. Strijder dacht echt ie dood zou gaan toen tegen Roda toen der tijd. Hoop dat ie van waarde voor jullie kan zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 30 minuten geleden zei Thierryvane: Tja, waar zal het aan liggen? Martínez samen met Schuurs is pure chaos. Schuurs is continu te laat, Martínez staat overal behalve CV in de aanval. Elke counter is bingo. Combinatie van motivatie en kwaliteit. Het is natuurlijk geen toeval dat je tegentreffers verdubbelen in 2 matchen. Je achterste vijf staan niet meer vast. Rensch speelt een ontzettend zwak seizoen. Schuurs bibbert en beeft achterin. Blind kan de grote ruimtes al helemaal niet meer belopen. Zeker in de omschakeling balbezit - balverlies is de linkerkant niet best. Bij Blind zie je de fysieke achteruitgang, Tadic mist alle vorm. Martinez ben je vrijdag ook kwijt tegen Cambuur. Reken er maar op dat je vrijdag weer een pot krijgt waar je dankbaar moet zijn als je drie punten pakt op Leeuwarden. Wat is het hard gegaan hé. Utrecht uit 0-3. PSV-Ajax 1-2, Ajax-Heracles 3-0, Ajax-Twente 5-0, Ajax-Vitesse 5-0. Spelbeeld misschien niet altijd goed, maar simpele overwinningen. Dan de reeks Willem II, GAE en RKC waar het vreselijk is. AZ win je, maar is voetballend ook niet om over naar huis te schrijven. Ten Hag mag aan de bak. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 Onderaan de streep is het ontbreken van Mazraoui en Timber gewoon een grote stap terug op dit moment. Rensch heeft een minder tweede jaar. De vraag is of hij volgend jaar doorpakt of dat het een Van Rhijn scenario wordt. Schuurs ging veel onnodige duels aan verloor ze daarna allemaal. Met Blind die het niet meer bolwerkt fysiek en waar de vorm er nu ook nog is, word het ook voor Martinez zwemmen. Nico opstellen had een deel van het probleem kunnen oplossen, maar ook niet alles vermoed ik. Ik maak mij wat dat betreft dus ook wel wat zorgen over vrijdag. Al worden die zorgen meestal wel weer gelogenstraft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 (edited) Die Odgaard he, kan makkelijk mee in balbezit bij Ajax. Wat een speler. Schuurs heeft best veel he voor een goede CV, is redelijk snel, lengte, fysiek sterk, kan goed voetballen en inschuiven. Maar verliest dan alles van fucking Michiel Kramer, heel sneu. Maar dat is echt een persoonlijkheid dingetje. Rensch valt tot op heden gewoon tegen. Tyton is een prima 2de keeper overigens, gelukkig hij ipv Ruiter. Edited March 7, 2022 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: Die Odgaard he, kan makkelijk mee in balbezit bij Ajax. Wat een speler. Schuurs heeft best veel he voor een goede CV, is redelijk snel, lengte, fysiek sterk, kan goed voetballen en inschuiven. Maar verliest dan alles van fucking Michiel Kramer, heel sneu. Maar dat is echt een persoonlijkheid dingetje. Rensch valt tot op heden gewoon tegen. Tyton is een prima 2de keeper overigens, gelukkig hij ipv Ruiter. Niet alleen dat, Schuurs heeft altijd wel dat ene momentje van onoplettendheid lijkt het. Die kan een dijk van een wedstrijd spelen, om dan vervolgens toch een keer compleet te dagdromen. Dat kan niet op topniveau. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Die Odgaard he, kan makkelijk mee in balbezit bij Ajax. Wat een speler. Schuurs heeft best veel he voor een goede CV, is redelijk snel, lengte, fysiek sterk, kan goed voetballen en inschuiven. Maar verliest dan alles van fucking Michiel Kramer, heel sneu. Maar dat is echt een persoonlijkheid dingetje. Rensch valt tot op heden gewoon tegen. Tyton is een prima 2de keeper overigens, gelukkig hij ipv Ruiter. Zo dat schot van afstand (wtf deed Onana daar?) was echt briljant. Dat verdiende echt een doelpunt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 Eigenlijk jammer dat je dan nog een penalty krijgt. Ten Hag moet gewoon hard afgestraft worden, anders leert hij er niet veel van. Duurt allemaal weer veels te lang. En Schuurs en Blind in één defensie kan niet. De één maakt verkeerde keuzes uit gebrek aan inzicht en de ander uit gebrek aan fysieke mogelijkheden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Niet alleen dat, Schuurs heeft altijd wel dat ene momentje van onoplettendheid lijkt het. Die kan een dijk van een wedstrijd spelen, om dan vervolgens toch een keer compleet te dagdromen. Dat kan niet op topniveau. Je zou haast zeggen: Verhuur hem een jaar aan een Championshipploeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 1 uur geleden zei NicoHaak: Zo dat schot van afstand (wtf deed Onana daar?) was echt briljant. Dat verdiende echt een doelpunt. Onana rekent erop dat zijn verdediger iets meer druk zet op de bal, maar Schuurs wandelt naar de situatie toe. Ging weer bijna een baksteen in door mijn televisie. 7 minuten geleden zei Socrates: Eigenlijk jammer dat je dan nog een penalty krijgt. Ten Hag moet gewoon hard afgestraft worden, anders leert hij er niet veel van. Duurt allemaal weer veels te lang. En Schuurs en Blind in één defensie kan niet. De één maakt verkeerde keuzes uit gebrek aan inzicht en de ander uit gebrek aan fysieke mogelijkheden. Kan je nagaan als Timber niet fit is vrijdag. Staan ze straks samen centraal achterin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 1 minuut geleden zei MetalMichael: Je zou haast zeggen: Verhuur hem een jaar aan een Championshipploeg. Daar kan hij juist leunen op fysiek. Onderkant Serie A zou dan beter zijn, tegen hoge weerstand constant scherp moeten zijn en leren ruimtes te verdedigen en juiste keuzes te maken. 3 minuten geleden zei ElMarcos: Kan je nagaan als Timber niet fit is vrijdag. Staan ze straks samen centraal achterin. Dan kan je beter Alvarez of iemand van Jong Ajax opstellen ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 13 minuten geleden zei Socrates: Eigenlijk jammer dat je dan nog een penalty krijgt. Ten Hag moet gewoon hard afgestraft worden, anders leert hij er niet veel van. Duurt allemaal weer veels te lang. En Schuurs en Blind in één defensie kan niet. De één maakt verkeerde keuzes uit gebrek aan inzicht en de ander uit gebrek aan fysieke mogelijkheden. Vrijdag is het voor jou dan Onana - Rensch - Alvarez - Blind - Nico? Ga er zelf even vanuit dat Maz en Timber het niet redden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost March 7, 2022 Share Gepost March 7, 2022 10 minuten geleden zei Dansmeister: Vrijdag is het voor jou dan Onana - Rensch - Alvarez - Blind - Nico? Ga er zelf even vanuit dat Maz en Timber het niet redden. Ja of enige speler van Jong Ajax op de plek van ofwel Blind ofwel Alvarez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts