MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ja, het aantal spelers argument snap ik wel, alleen het miljoenen argument niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Joh Mark ik begrijp wat je wil zeggen maar die Dolberg kan er werkelijk waar geen klote van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: Ik ben van mening dat Dolberg meer krediet had verdiend en dat de trainer hem meer vertrouwen had kunnen geven. Toch gewoon een erg groot talent en al international bij Denemarken. Al sinds Bosz weg is heeft hij nooit meer het niveau gehaald wat hij kan halen. Het is een mentale kwestie bij die jongen, want ik heb Ten Hag en ploeggenoten vaak genoeg horen zeggen dat hij op de training de ballen er vanuit alle hoeken en gaten dwars door het net heen schiet. Jammerlijke is dat hij zich niet kan weren tegen de druk, of simpelweg niet kan motiveren alles eruit te halen tijdens wedstrijden. Hij heeft ook voldoende vertrouwen gekregen zowel onder Keizer als onder Ten Hag. En allen kwamen tot de conclusie: niet goed genoeg. Althans; mentaal niet. En daar heb ik het volle begrip voor. Hoe vaak ik toch niet die vent bij ze lurven wilde grijpen en hem even door elkaar wilde schudden: 'Je speelt voor fokking Ajax, toon een beetje passie man!'. Snap dondersgoed dat je van dat halfbakken gemotiveerde uiterlijk een keer genoeg hebt als trainer zijnde. Schoot hij er nog 40 per seizoen in neem je dat voor lief, maar als dan ook de prestaties tegenvallen is het op een punt over. Uiteindelijk is een vertrek de beste oplossing voor beide. Als Ajax zijnde kun je hem verhuren (aan een Eredivisie club) en hopen dat hij met minder druk wel in staat is zijn potentie te tonen. Verhuren aan een club buiten de Eredivisie vond ik sowieso al geen optie, zeker niet in een competitie als de Bundesliga dat nog sterker is dan de Eredivisie. Nu zal Dolberg denk ik zelf aangegeven hebben er niet veel voor te voelen in de Eredivisie verhuurd te willen worden en dat zal meewegen in het besluit van Overmars hem uiteindelijk te verkopen. Andere optie is verkopen en als er dan een club is die bereid is om 25 miljoen over te maken in totaal... tja dan wrijf je als Overmars in je handen en ben je erin geslaagd een mislukt talent voor zo'n prijs te verkopen. Vergelijk het met een Viktor Fischer. Daar kreeg Ajax net aan 5 miljoen voor nadat die mislukte. Doen ze het voor 20-25 niet zo slecht voor een reserve spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 35 minuten geleden zei Magikarp: Joh Mark ik begrijp wat je wil zeggen maar die Dolberg kan er werkelijk waar geen klote van Denk dat je maar wat blij had geweest als Feyenoord hem nu had gehaald. Even buiten beschouwing latend dat Feyenoord geen 20 miljoen heeft natuurlijk. Duidelijk verhaal @Lazy. Daar kan ik inderdaad wat mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 38 minuten geleden zei 007mark: Denk dat je maar wat blij had geweest als Feyenoord hem nu had gehaald. Even buiten beschouwing latend dat Feyenoord geen 20 miljoen heeft natuurlijk. Duidelijk verhaal @Lazy. Daar kan ik inderdaad wat mee. Zeer zeker niet. Slappere lul dan Larsson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 45 minuten geleden zei E2E: Monaco heeft nooit vijftig miljoen geboden op Dolberg, dat heeft in de Telegraaf gestaan, maar dat is niet zo. Dit is een duidelijke vorm van een pleonasme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 30 minuten geleden zei Barteh: Een tautologie zou dat dan heten in deze situatie. Wel de juiste termen gebruiken als je slechte grappen maakt hè. De Telegraaf is de best geïnformeerde krant als het om Ajax gaat. Dus ik ben eerder geneigd de Telegraaf te geloven dan een willekeurige forumposter die geen bron bij z'n claims vermeld. Valt opzicht mee. Dat was in de tijd van De Boer en Bergkamp zo. Zowel de VI als het AD zijn de laatste 2 jaar beter met hun informatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei E2E: Dolberg in de Eredivisie: 146 minuten per goal. Laat je iemand dus dertig keer negentig minuten spelen, kom je uit op 18 à 19 goals. Alleen 2018/19: 132 minuten per goal, dan zou je over 2700 minuten uitkomen op een solide 20 goals. Die statistieken kun je hier ook neer pleuren van dimitry bulkin. Maakt dat hem een goede spits? Of een Ajax-waardige spits? Het verhaal van dolberg is toch gewoon duidelijk? EL was alles wat hij aanraakte goud waard, de afgelopen 2 jaar is het vaak huilen met de pet op. Daar doen wat intikkertjes niks aan af. Dan moet je een keuze maken. Waar ik me meer over verbaas is dat ze geen extra spits gaan aantrekken. Edit: tenzij ze traore een kans willen gaan geven, wat ik wel echt een goede spits vind van wat ik gezien heb. 19 augustus 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Nou mannen, het heeft anders ook op Facebook gestaan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei E2E: Dolberg in de Eredivisie: 146 minuten per goal. Laat je iemand dus dertig keer negentig minuten spelen, kom je uit op 18 à 19 goals. Alleen 2018/19: 132 minuten per goal, dan zou je over 2700 minuten uitkomen op een solide 20 goals. Dat zijn leuke, opzichzelfstaande statistieken. Hoe zit het met kansrijke situaties die om zeep geholpen zijn door zo'n spits? Ik heb liever een spits die er met een eindpass of een voorassist (of sterker nog, een slimme loopactie met vuile meters of het winnen van een duel) voor zorgt dat het gehele team vaker tot scoren komt, dan dat ik de prioriteit bij de goals van één van de elf leg. 19 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 11 uur geleden zei Elsjorro1990: Die statistieken kun je hier ook neer pleuren van dimitry bulkin. Maakt dat hem een goede spits? Of een Ajax-waardige spits? Het verhaal van dolberg is toch gewoon duidelijk? EL was alles wat hij aanraakte goud waard, de afgelopen 2 jaar is het vaak huilen met de pet op. Daar doen wat intikkertjes niks aan af. Dan moet je een keuze maken. Waar ik me meer over verbaas is dat ze geen extra spits gaan aantrekken. Edit: tenzij ze traore een kans willen gaan geven, wat ik wel echt een goede spits vind van wat ik gezien heb. Nouja, ze hebben Tadic en Huntelaar, wat in principe voldoende is. Als je dan een Traoré daarachter hebt én je hebt spelers die je daar in nood ook neer zou kunnen zetten (Promes, Neres, Ziyech, Siem de Jong), lijkt een nieuwe spits me niet nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Wat denken we van vanavond heren? Ik schat APOEL wel lager in dan PAOK. Denk zelf een 0-2/3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Denk redelijk gelijkwaardig aan PAOK. Vanavond 1-1 en thuis 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 We krijgen sowieso nog wel een goaltje tegen. Als APOEL daadwerkelijk makkelijker is dan PAOK dan zeg ik 1-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 55 minuten geleden zei E2E: Je moet lekker geloven wat je wil, best ingevoerde medium bij Ajax is overigens niet De Telegraaf maar AD (Freek Jansen), daarna VI (Zwartkruis / Timmer), Telegraaf heeft alleen een direct lijntje met Overmars wat in stand wordt gehouden door Overmars omdat dat af en toe goed uitkomt (als je een bod van 25 miljoen op Dolberg van Monaco afwijst maar andere clubs wilt laten geloven dat het 50 miljoen was bijvoorbeeld). Voor de rest kotst de hele club Driessen en Verweij uit en hebben ze nergens ingangen. Dus nogmaals, vooral geloven wat je wilt geloven ;-) Ik geloof best wel dat ze 50 mil voor dolberg hadden willen betalen. Maar 1. Ajax heeft zat geld dus is in de positie om dergelijke biedingen af te slaan en 2. Laten we wel zijn: als dolberg zijn prestaties had doorgezet dan was hij nog wel wat meer waard geweest. Gokje genomen en verloren. 25 mil is alsnog een prima bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Onana, Nous, Veltman, Martinez, Nico, Blind, Marin, Vd Beek, Neres, Ziyech, Tadic. Klein allemaal joh haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Kan iemand die krekel uitzetten ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Veelbelovend begin, maar nu ff een matige fase. Marín weer wat ongelukkig he. Blind op het middenveld ben ik ook niet helemaal zeker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Staat aan en kijk maar half, maar wat ik gezien heb dan moet je dit Apoel toch gewoon 3, 4-0 oprollen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Hoeveel kost het om het contract van Mazraoui, Veltman en Marin te ontbinden? Bijzonder dat je hieraan blijft vasthouden. Veltman op het veld heeft al nooit gekund, maar zeker niet in het centrum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Die rechtsbuiten is wel goed he Tamari. Onbegrijpelijke eerste helft, eerste kwartier heel goed met 2 100% kansen en daarna is het weer slecht. Marin ook slecht, met die gele kaarten ook oppassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Allemaggies. Zit niet veel in. Traag (te begrijpen in deze hitte) en te slordig tot dusver. Zonde, daar het eerste kwartier aardig begon en je ze best scheel tikte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 4 minuten geleden zei Lazy: Allemaggies. Zit niet veel in. Traag (te begrijpen in deze hitte) en te slordig tot dusver. Zonde, daar het eerste kwartier aardig begon en je ze best scheel tikte. Daar had het al beslist moeten zijn, rest heb ik maar half gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 De achterste zes muv Tagliafico spelen heel slordig en onzuiver in de passing. Dan is het al snel erg lastig. Zelfs tegen een boutploeg als APOEL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Bijzonder matig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten