Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Had echt verwacht dat we dit jaar meer dragende spelers zouden kwijtraken, ook met het oog op dat volgend jaar Onana, Tagliafico, Neres (en Ziyech dit keer wel?) en Blind misschien ook, gaan vertrekken. Maar als dit kan (Tadic lang binden (!)), moet het volgend jaar ook lukken om weer sterke mannen binnen te halen en een heerlijk team neer te zetten, en dan komt er ook nog eens sterke jeugd binnen. Traore, Danilo, Jensen, Gravenberch, de broertjes Timber. En dan heb je daarnaast mannen als Martinez, Alvarez, Pierie, Promes, Marin, Lang, Dest, Ekkelenkamp en De Wit (al vraag ik me af wat je van hem kunt verwachten, kan dat echt amper inschatten) die waarschijnlijk blijven en beter zijn dan nu. Wat een gouden toekomst jongens :classic_love:

Verwacht wel dat Van de Beek gaat vertrekken @Chiemel, maar wie moet er dan op nummer 10 komen te spelen? Tadic, Promes, Ziyech of zelfs Neres? Lang? Ik weet het niet meer. Zelfs Marin kan er spelen. En misschien blijft 'ie wel gewoon.

Dit is mijn club, mijn ideaal. 

X

X

X

Edited by Rogier.

2 uur geleden zei Rogier.:

Verwacht wel dat Van de Beek gaat vertrekken @Chiemel, maar wie moet er dan op nummer 10 komen te spelen? Tadic, Promes, Ziyech of zelfs Neres? Lang? Ik weet het niet meer. Zelfs Marin kan er spelen. En misschien blijft 'ie wel gewoon.

Dit is mijn club, mijn ideaal. 

X

X

X

https://www.facebook.com/voetbalzone/

1 uur geleden zei Hwb:

Voor de goede orde, ik lees nergens dat Ziyech nu zeker blijft deze transferperiode. Kans lijkt me groot, maar wat nou als uiteindelijk toch PSG, Bayern, Real Madrid oid op de stoep staat? Zegt hij dan ook nee?

Lijkt me wel he. 

10 uur geleden zei Pino:

Lijkt me wel he. 

Lijkt mij ook, maar ik ben vaker negatief verrast door de voetbalwereld. Het valt mij op dat in de communicatie die er is geweest nergens staat dat hij nu zeker blijft deze zomer.

9 uur geleden zei Pino:

3-0 makkie.

Had gehoopt dat je gelijk zou hebben, maar helaas. 

Waarom worden die corners voor de goal gegooid, wie staat er die wel goed een bal in kan koppen? Kan toch beter gewoon kort proberen te nemen? 

Blind speelt ook matig, op dat ene passje op Tadic na. 

Edited by Chiemel

6 minuten geleden zei Kavinos:

Komt ook zoveel snelheid te kort om die positie goed te bekleden. Staat vaak te diep. Zou daar zelf toch ook rekening mee moeten houden.

Als je inderdaad Blind en Veltman ziet rennen terwijl zij counteren.. Dat kan echt niet.