Spring naar bijdragen

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2379

• Chiemel

1907

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1530

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Zat ff te kijken naar het programma van Ajax, maar eerste 9 competitiewedstrijden zit niet echt een moeilijke wedstrijd tussen he? De beste tegenstander uit het rijtje (Vitesse) hadden ze thuis. 

Neemt niet weg dat ze er flink op los scoren en het er bij vlagen meer dan prima uitziet.

Nou zal ik niet zeggen dat Twente weer een ploeg is die bovenin meedraait, maar Twente-uit is een wedstrijd waar Ajax het vaak lastig heeft. Zelfs in het degradatiejaar van FC Twente kwam Ajax in Enschede twee keer tot een gelijkspel. :classic_cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kelvin:

Nou zal ik niet zeggen dat Twente weer een ploeg is die bovenin meedraait, maar Twente-uit is een wedstrijd waar Ajax het vaak lastig heeft. Zelfs in het degradatiejaar van FC Twente kwam Ajax in Enschede twee keer tot een gelijkspel. :classic_cool:

Mwa, laat dit Ajax 10 keer uit tegen Twente spelen en ze winnen er 8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan heerlijk genieten van dit soort potjes hoor, interesseert mij dan echt geen hol dat er geen spanning is.

Snap wat je zegt MM, maar goed. Vitesse, Twente en straks Groningen zijn voor Ajax best lastige potjes.

En vandaag Sittard 0-5, vorig jaar met alle moeite 1-2. Dus tja. @MetalMichael

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei MetalMichael:

Zat ff te kijken naar het programma van Ajax, maar eerste 9 competitiewedstrijden zit niet echt een moeilijke wedstrijd tussen he? De beste tegenstander uit het rijtje (Vitesse) hadden ze thuis. 

Neemt niet weg dat ze er flink op los scoren en het er bij vlagen meer dan prima uitziet.

Klopt wel ja. Het schema zit ons nog niet heel erg tegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cambuur wilde ook wel voetballen, maar dat moet je nou net niet doen als je tegen ons aller Ajax speelt in de ArenA. 

Persoonlijk kan ik ook wel genieten van dit soort overwinningen. In ieder geval zolang Ajax zelf blijft voetballen. Natuurlijk is spanning leuk, maar tegen ploegen als Fortuna, Cambuur en NEC hoort het ook helemaal niet spannend of lastig te zijn. Niet wanneer je de ambitie hebt om Europees een rol van betekenis te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Cambuur wilde ook wel voetballen, maar dat moet je nou net niet doen als je tegen ons aller Ajax speelt in de ArenA. 

Persoonlijk kan ik ook wel genieten van dit soort overwinningen. In ieder geval zolang Ajax zelf blijft voetballen. Natuurlijk is spanning leuk, maar tegen ploegen als Fortuna, Cambuur en NEC hoort het ook helemaal niet spannend of lastig te zijn. Niet wanneer je de ambitie hebt om Europees een rol van betekenis te spelen. 

image.jpeg.f428b3a9cd7882bb20e2d5709c6f7b9f.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites