Regis Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Centrum moet gewoon Schuurs/Alvarez- Blind gaan worden en Dest de vaste rechtsback, tenzij we Mazraoui voor iedere wedstrijd even wat in zijn neus laten stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Vd Beek erg goed in het eerste balcontact, om er vervolgens de kans volledig te verpesten. Nu al 4x daarom een 100% kans om zeep geholpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Marin lekker verhuren aan het tweede van Bloemendaal. Godallemachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Nou Marin mag lekker weer met zijn vriendjes in Luik gaan spelen. Man man man.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Waarom staat het nog geen 3-0? Wat slecht is Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Wat is Ajax allemaal aan het doen. Onherkenbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 En dan nu nog met 10 man verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Mazraoui familie van Beugelsdijk? Wat een domme actie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Echt helemaal de weg kwijt. Mazraoui, Veltman en Dest kan natuurlijk ook niet. Dat Mazraoui rood pakt moet hopelijk niet als een verrassing komen voor Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Mazraoui. Wat een tyfus mongool. Nooit meer opstellen die gozer. Zelden zo'n domme speler gezien in een Ajax shirt. Kan zo in het rijtje met circus Atouba Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Mijn god. Waar kijken we naar. Hebben ze jong Volendam gestuurd verkleed als Ajax ofzo... gaat nergens over dit.. Mazraoui met geel op zak op 6 zetten. Goeie keus man ? als tenhag zijnde moet je toch weten dat zoiets fout gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Hoeveel gele kaarten heeft Ajax deze wedstrijd al gehad?! Wie heeft er nog geen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 (bewerkt) Ja verhaal van de afgelopen weken toch dit? Die marin, dat kan toch echt niet? Het is echt bijzonder slecht. Ze kunnen de bal nog niet bij iemand met eenzelfde shirt krijgen. Dat van mazraoui zie je ook wel weer van mijlenver aan komen. Maar er komt niemand meer bij he jongens. Dus we kunnen lekker wekelijks naar een middenveld met blind en marin kijken. En niks ten nadele van blind, die man ziet het wel. Maar net zoals 5/6 jaar geleden al een feit was: hij doet alles uit stilstand. En dat is prima als CV, zelfs lekker. Dat je een CV hebt die wel lekkere passes kan geven. Maar op het middenveld, tegen ploegen die zich ingraven, heb je er geen kut aan. Maar wel lekker schone weg doen. Overigens is die scheids wel een beetje het padje kwijt he? Die gele kaart van martinez sloeg nergens op en hij fluit echt alles dood. 20 augustus 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Poeh als die Tamari niet z'n vreselijke egoïst was, had je hier waarschijnlijk gewoon achter gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Wat een kut pot. Blij dat het voorbij is, volgende week win je hem gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Zet volgende week Schuurs of Alvarez er maar in en dan Veltman rechtsback, daar deed ie het nog redelijk. Of eventueel een centrum met Martinez en Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Veltman was toch nog best aardig vandaag? Was absoluut niet de slechtste man aan de kant van Ajax. Daar komen zeker 8 anderen voor in aanmerking. Nous moet je lekker in de KKD gaan laten voetballen, wat een zwakzinnige is dat joh. Die heeft vorig jaar echt meegelift op de flow die er ontstond. Martinez degelijk, Nico ook. 6jes. Middenveld zoals het er nu staat, werkt niet. Marin en Blind is echt een slechte combinatie, waar ik me eigenlijk af afvraag wat ze in vredesnaam hebben gezien in die Marin. Donny was niet slecht in zijn eerste controle, maar daarna ook allemaal erg ongelukkig. Voorin loopt het ook nog voor geen meter. Kies lekker voor de zekerheid met Huntelaar daar de komende periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Mja kuttegenstander, kutwedstrijd. Thuis beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Dit was met afstand de slechtste wedstrijd die ik in tijden gezien heb. Alhoewel, Feyenoord en het WK kutjesvoetbal.. Mja, andere sport gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ik ben er alleen nog niet over uit wie er slechter is op het middenveld, Mazraoui of Marin? Ik neig toch naar de eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Vraag me trouwens ook af waarom Noa Lang nooit eens het veld in mag komen. Kan op het middenveld spelen en heeft tenminste nog techniek en een goede pass. En wat gif. Kan je gewoon eens naast Van de Beek zetten met Blind erachter. Alles beter dan Blind en Marin/Mazraoui controlerend op het middenveld. Ik zie inmiddels nog liever Huntelaar in de spits met Tadic of Ziyech naast Van de Beek óf desnoods op 10 met Van de Beek naast Blind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Op 20-8-2019 om 23:03 zei Kavinos: Veltman was toch nog best aardig vandaag? Was absoluut niet de slechtste man aan de kant van Ajax. Daar komen zeker 8 anderen voor in aanmerking. Nous moet je lekker in de KKD gaan laten voetballen, wat een zwakzinnige is dat joh. Die heeft vorig jaar echt meegelift op de flow die er ontstond. Martinez degelijk, Nico ook. 6jes. Middenveld zoals het er nu staat, werkt niet. Marin en Blind is echt een slechte combinatie, waar ik me eigenlijk af afvraag wat ze in vredesnaam hebben gezien in die Marin. Donny was niet slecht in zijn eerste controle, maar daarna ook allemaal erg ongelukkig. Voorin loopt het ook nog voor geen meter. Kies lekker voor de zekerheid met Huntelaar daar de komende periode. Haha Kev jong. Wat is dit? Van die emotionele El Sjorro achtige berichten. Tuurlijk was het slecht en was de actie van hem niet slim, maar hoe die situatie door Blind ontstond was ook van een pover niveau. Echt een prima rechtsback(vind het zelf geen middenvelder) en zit nu in een mindere periode. Zoals elk talent daar wel in kan zitten. Op dit moment heeft Ajax er helaas teveel van. Zeker als de ervaren krachten geen stabiliteit brengen, heb je het ook lastig tegen een Apoel. Ik weet niet of al die poppetjes veranderen gaat helpen. Ben eerder bang dat de tactiek van Ten Hag met de dubbele 6 met deze spelersselectie vooral niet kan. Misschien dat een punt naar achteren beter gaat werken. Blind zwemt momenteel ook in de ruimtes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 1 uur geleden zei Dansmeister: Haha Kev jong. Wat is dit? Van die emotionele El Sjorro achtige berichten. Had me eff laten gaan ja. Op dat moment was het wel zwakzinnig van hem, maar iets teveel zout erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 6 uur geleden zei Dansmeister: Haha Kev jong. Wat is dit? Van die emotionele El Sjorro achtige berichten. Tuurlijk was het slecht en was de actie van hem niet slim, maar hoe die situatie door Blind ontstond was ook van een pover niveau. Echt een prima rechtsback(vind het zelf geen middenvelder) en zit nu in een mindere periode. Zoals elk talent daar wel in kan zitten. Op dit moment heeft Ajax er helaas teveel van. Zeker als de ervaren krachten geen stabiliteit brengen, heb je het ook lastig tegen een Apoel. Ik weet niet of al die poppetjes veranderen gaat helpen. Ben eerder bang dat de tactiek van Ten Hag met de dubbele 6 met deze spelersselectie vooral niet kan. Misschien dat een punt naar achteren beter gaat werken. Blind zwemt momenteel ook in de ruimtes. Hoezo dat nou weer? Dat valt toch wel mee? Het is toch tot nu toe vrij pover allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 7 uur geleden zei Dansmeister: Ik weet niet of al die poppetjes veranderen gaat helpen. Ben eerder bang dat de tactiek van Ten Hag met de dubbele 6 met deze spelersselectie vooral niet kan. Misschien dat een punt naar achteren beter gaat werken. Blind zwemt momenteel ook in de ruimtes. Hoe denk jij hier uberhaupt over? De speelwijze van afgelopen jaar is namelijk vooral ontstaan door Frenkie, die daar werkelijk waar voor gemaakt is met zijn spelinzicht, rust, versnelling en wegdraaien. Nu hij weg is en Blind er komt te staan zie je meteen dat het vrij statisch is (ik heb lang niet alles gezien, maar ik krijg heel erg het gevoel dat de beweging die er is meer 'gemaakt' is). Juist nu hij weg is, heb je de mogelijkheid om het anders neer te zetten. Blind rendeert inderdaad beter op de enkele 6, ik denk dat gezien hoe hij speelt wel makkelijker zichtbaar is. Frenkie daarentegen heeft moeite om als enige man de opbouw te verzorgen bij Barca gezien de rest maar een beetje rondhuppelt. Tegelijkertijd heb je met Marin een dynamische middenvelder gehaald die perfect is om voor Blind te staan, naast Van de Beek die elkaar afwisselen met diepgang en combinatiespel. Dat kan hij namelijk wel en ligt ook juist zijn kracht (afgaande op wat ik heb gezien in de wedstrijden), in tegenstelling tot de 6-positie die hij bij Luik ook niet gewend was. Van de Beek kan dat ook en op dat moment ontstaat er juist meer ruimte in de spits, perfect voor iemand als Goalberg die er gewoon niet gebaat bij is dat er een Donny constant binnen 10 meter staat (want dat is praktisch wat er gebeurt). Met Ziyech, Neres en Tadic heb je daarnaast fantastische buitenspelers die dat systeem prima kunnen bespelen, en ook de backs zijn goed genoeg om de ruimte te benutten of juist het dicht te houden achterin. Ik vind het persoonlijk eeuwig zonde dat Ten Hag dit in de voorbereiding of tegen bijvoorbeeld Emmen (laatste x minuten) niet geprobeerd heeft. Misschien had Dolberg dan wel veel beter gespeeld en had je hem niet weg hoeven doen. Ben ervan overtuigd dat het niet alleen aan hem lag maar ook aan de manier waarop Ajax speelde. Ben er van overtuigd dat hij het gaat maken bij Nice, is gewoon een klasse speler en nog steeds maar 21. Overigens kun je op dat moment prima nog steeds met zowel Tadic als Huntelaar in de spits spelen, de diepgang blijft, maar er kan wat beter opgebouwd worden imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten