Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Battle of the TV-series

Bolderbast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 545
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog niet gezien...

Ik denk dat jij dat wel tof gaat vinden. Zit erg slim in elkaar. Beetje alsof ze elke aflevering één maatschappelijke ontwikkeling centraal zetten en hebben gekeken hoe extreem ze dat kunnen doorontwikkelen. Aangezien je nogal een rationele kijker bent, gaat dat je erg bevallen, volgens mij.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat jij dat wel tof gaat vinden. Zit erg slim in elkaar. Beetje alsof ze elke aflevering één maatschappelijke ontwikkeling centraal zetten en hebben gekeken hoe extreem ze dat kunnen doorontwikkelen. Aangezien je nogal een rationele kijker bent, gaat dat je erg bevallen, volgens mij.

I know, maar aangezien ik tegenwoordig onder de plak zit, moet ik er nog eentje zien te overtuigen - en zij staat niet zo open voor deze serie. :( Dus ik moet ff snel mijn series afronden die ik in mijn eentje volg, dan kan ik aan deze beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I know, maar aangezien ik tegenwoordig onder de plak zit, moet ik er nog eentje zien te overtuigen - en zij staat niet zo open voor deze serie. :( Dus ik moet ff snel mijn series afronden die ik in mijn eentje volg, dan kan ik aan deze beginnen.

Vertrouwd ze jouw goede smaak niet dan? :(

Balen zeg! Maar mooi dat je onder de plak zit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eén van de grote nadelen van een relatie hebben... mijn vriendin wilde na drie afleveringen The Shield niet verder kijken... toen is een beetje van mijn liefde voor haar wel gestorven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. Breaking Bad

4. Arrow

5. Friends

6. Planet Earth

10. South Park

Schoot me net trouwens even de serie Rules of Engagement te binnen. Dat niemand inclusief ikzelf die serie genoemd heeft (of 1, heh het niet terug gezocht. Go jij in dat geval) verbaast me wel. Heerlijke comedy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poule 1 is finito. De volgende series zijn door:

[spoiler=Hoera voor:]

2. Black Mirror

3. Breaking Bad

5. Friends

6. Planet Earth

10. South Park

Poule twee bestaat uit:

1. Carnivàle
  2. 13 Reasons Why
  3. Community
  4. The Pacific
  5. Hannibal
  6. Over There
  7. New Girl
  8. Allo Allo
  9. 24
  10. Mr.Robot
  11. Sherlock
  12. Quiz me Quick

Zelfde regels als de vorige poule.Je mag vijf series van deze groep nomineren voor de volgende ronde. Kom je niet tot vijf? Geen probleem. De zes meest genoemde series gaan door naar the next round.

Deadline is maandagochtend 10:00 uur.

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites