Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 10 uur geleden zei La Pulga: Kloevoe, Summerville en anders alsnog liever Maatsen op linksbuiten. Bergwijn heeft dit seizoen weten te presteren een grotere miskoop te zijn dat Sulejmani destijds, dan beloon je em toch niet met een plekje bij het EK? O ja, Karel we weten dat je dit leest. Zou jij via @Bogatyr even kunnen vertellen wat jij van de selectie vindt en hoe we kampioen kunnen worden? Kluivert was idd ook een goede optie geweest, summerville vind ik dan wel weer lastig. Daar zie ik heel erg weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 12 uur geleden zei Beppu: Depay, Gini, Bergwijn etc. Is ook zo'n eng clubje. Heb helemaal niks met dit Nederlands elftal, al jaren niet meer. Hopelijk het laatste toernooi met deze kneuzen en dan door met een nieuwe generatie. Na bekendmaking van de selectie merk je meteen dat mensen geen zin hebben. Op werk bij ons was iedereen er al vrij klaar mee en was men druk met het aanpassen van de Scorito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 3 uur geleden zei Vitesse88: Na bekendmaking van de selectie merk je meteen dat mensen geen zin hebben. Op werk bij ons was iedereen er al vrij klaar mee en was men druk met het aanpassen van de Scorito Ach, aan de andere kant: Als het goed is zullen Gini en Bergwijn weinig minuten maken normaal gesproken. Dus dat valt dan toch wel weer mee, hopelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Precies de eerste 11, zijn waarschijnlijk gewoon de 11 beste voetballers van het land. Misschien is Bergwijn wel een hele goede reserve om mee te nemen en de beuk er in te gooien. Vind ik zeker ook wel van Brobbey. Uiteindelijk wil je vooral dat Memphis zich lekker voelt, want daar moeten uiteindelijk toch grotendeels de doelpunten van gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Flekken Dumfries, v. Dijk, de Vrij, Blind Gravenberch, Reijnders, Wijnaldum Weghorst, Brobbey, Bergwijn Easy win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Zo, dan hebben ze wel lang vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 15 minuten geleden zei neva: Zo, dan hebben ze wel lang vakantie. Scheelt wel weer dat we dan geen irritante oranje reclames op de tv krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei True. Hoef ik m'n wuppies en brulpak niet te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Onze leeuw is fit hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Ik merk dat de Oranjekoorts is veranderd in een Oranje onderkoeling. Meestal zie je straten versiert zijn maar die zie ik nergens meer. De supermarkten proberen nog iets maar je merkt aan alles en iedereen dat ze er niet zo veel zin in hebben om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei En dat terwijl dit elftal ongeveer garantie is op kwartfinale of beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 22 minuten geleden zei La Pulga: Onze leeuw is fit hoor! Bij Frankrijk zijn ze ook fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Ik hoop dat ik het van @Fantasy en @neva nog een keer mag zeggen, maar wat hebben wij toch engnekken in dat Nederlands elftal. @PJHoutman Ik moet het nog maar zien tegen Polen en vooral Oostenrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Jij mag dat. Ik hoop vooral dat het mee zit tegen Polen. Tegen Oostenrijk zal het vooral van de windrichting afhangen. En van de keeper. Je moet je niet te vroeg rijk rekenen in zo'n laatste groepswedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 5 minuten geleden zei Fantasy: Jij mag dat. Ik hoop vooral dat het mee zit tegen Polen. Tegen Oostenrijk zal het vooral van de windrichting afhangen. En van de keeper. Je moet je niet te vroeg rijk rekenen in zo'n laatste groepswedstrijd. Wij moeten gewoon alles op alles zetten dat we die potjes gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 1 uur geleden zei Beppu: Ik hoop dat ik het van @Fantasy en @neva nog een keer mag zeggen, maar wat hebben wij toch engnekken in dat Nederlands elftal. @PJHoutman Ik moet het nog maar zien tegen Polen en vooral Oostenrijk. en de bondscoach is de grootste engnek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 19 uur geleden zei La Pulga: Toch wel mooi hoeveel schijt Koeman heeft aan de meningen van iedereen en gewoon Bergwinnaar en Wijnaldum oproept voor het EK. Waarschijnlijk gaan ze daar met ze allen nog een mixtape uitbrengen en heeft Koeman ze daarom opgeroepen, verder is het onbegrijpelijk. Las dat Promes ook weer vrijloopt, misschien die ook nog oproepen voor een 101 barz sessie. Verdomme, je zegt het en een dag later heeft Depay al een nieuwe track uitgebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Elk opstelling zonder Koopmeiners neem ik niet serieus. Samen met vDijk en Aké je beste spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Huhu die reclame van Koeman over het Oranje-DNA, maar als Barca langs komt telt dat zeker ff niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 1 uur geleden zei Acquafresca: Elk opstelling zonder Koopmeiners neem ik niet serieus. Samen met vDijk en Aké je beste spelers. Dan opteer je dus voor Frenkie op de bank? Samen kan in ieder geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 4 minuten geleden zei PJHoutman: Dan opteer je dus voor Frenkie op de bank? Samen kan in ieder geval niet. Hoezo kan dat niet samen? Koopmeiners speelt namelijk gewoon op 10 tegenwoordig bij Atalanta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Wie speelt er wel, wie speelt er niet, wie gaat mee, wie blijft thuis; ik voel mij te oud om daar druk over te maken. De Koemans zoeken het maar uit met elkaar en ik zie wel wie er speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoezo kan dat niet samen? Koopmeiners speelt namelijk gewoon op 10 tegenwoordig bij Atalanta En bij ons Simons. Mag ik toch hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 2 minuten geleden zei PJHoutman: En bij ons Simons. Mag ik toch hopen. Die valt altijd erg tegen bij Nederland. Koopmeiners heeft nog nooit in die rol gespeeld bij Nederland. Dus van mij mag die het wel eens laten zien daar. Op 6/8 is Koopmeiners ook wel flink tegen gevallen altijd trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 6 minuten geleden zei Sophomore: Wie speelt er wel, wie speelt er niet, wie gaat mee, wie blijft thuis; ik voel mij te oud om daar druk over te maken. De Koemans zoeken het maar uit met elkaar en ik zie wel wie er speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten