Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

Jij mag dat. 

Ik hoop vooral dat het mee zit tegen Polen. Tegen Oostenrijk zal het vooral van de windrichting afhangen. En van de keeper. Je moet je niet te vroeg rijk rekenen in zo'n laatste groepswedstrijd.

5 minuten geleden zei Fantasy:

Jij mag dat. 

Ik hoop vooral dat het mee zit tegen Polen. Tegen Oostenrijk zal het vooral van de windrichting afhangen. En van de keeper. Je moet je niet te vroeg rijk rekenen in zo'n laatste groepswedstrijd.

Wij moeten gewoon alles op alles zetten dat we die potjes gaan winnen.

19 uur geleden zei La Pulga:

Toch wel mooi hoeveel schijt Koeman heeft aan de meningen van iedereen en gewoon Bergwinnaar en Wijnaldum oproept voor het EK. Waarschijnlijk gaan ze daar met ze allen nog een mixtape uitbrengen en heeft Koeman ze daarom opgeroepen, verder is het onbegrijpelijk. Las dat Promes ook weer vrijloopt, misschien die ook nog oproepen voor een 101 barz sessie.

Verdomme, je zegt het en een dag later heeft Depay al een nieuwe track uitgebracht.

2 minuten geleden zei PJHoutman:

En bij ons Simons. Mag ik toch hopen.

Die valt altijd erg tegen bij Nederland. Koopmeiners heeft nog nooit in die rol gespeeld bij Nederland. Dus van mij mag die het wel eens laten zien daar. Op 6/8 is Koopmeiners ook wel flink tegen gevallen altijd trouwens

6 minuten geleden zei Sophomore:

Wie speelt er wel, wie speelt er niet, wie gaat mee, wie blijft thuis; ik voel mij te oud om daar druk over te maken.  De Koemans zoeken het maar uit met elkaar en ik zie wel wie er speelt.

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Die valt altijd erg tegen bij Nederland. Koopmeiners heeft nog nooit in die rol gespeeld bij Nederland. Dus van mij mag die het wel eens laten zien daar. Op 6/8 is Koopmeiners ook wel flink tegen gevallen altijd trouwens

Vind dit echt een onzinframe hoor. Heb jij niet bedacht, weet ik ook wel, maar hij is nog steeds pas 21 en heeft nog geen 900 minuten in Oranje gespeeld? 

26 minuten geleden zei PJHoutman:

Heb jij niet bedacht, weet ik ook wel, maar hij is nog steeds pas 21 en heeft nog geen 900 minuten in Oranje gespeeld? 

Dit is wel een goede manier om het ergens over te hebben/discussieren ja. Voor een ander invullen wat die denkt, met een vrij denigrerende opmerking :sorry:

Maar daar heb ik wel zeker over nagedacht. Met 10 wedstrijden qua minuten heeft hij toch nog niet heel veel laten zien? Daarom zou ik zeggen, laat hem nog even in de luwte ruiken aan het EK en gebruik hem als een 'crack' dit EK. Want de kwaliteiten heeft hij absoluut (ook voor de basis hoor). Een beetje de Elia rol van 2010 of de Depay rol van 2014. Simons kan een wedstrijd ineens openbreken en daarnaast kan je met hem zowel 5-3-2 en 4-3-3 spelen. Begin je in jouw formatie hierboven en je brengt Simons dan kan je hetzelfde blijven spelen, maar ook ineens 4-3-3 gaan spelen.

Maar ik zou eigenlijk meer voor Koopmeiners op CAM kiezen zodat je met Reijnders, Frenkie en hem echt wel een dynamisch middenveld kan gaan creeeren. Simons zal toch meer op CAM blijven en wil de bal meer in de voeten. Het is meer daarom dat ik voor Koopmeiners zou kiezen in de eerste oefenwedstrijden tov van Simons.

14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dit is wel een goede manier om het ergens over te hebben/discussieren ja. Voor een ander invullen wat die denkt, met een vrij denigrerende opmerking :sorry:

Ik zou de zin nog een keer lezen want er staat niet wat je denkt dat er staat.

26 minuten geleden zei PJHoutman:

Ik zou de zin nog een keer lezen want er staat niet wat je denkt dat er staat.

Dan vind ik het persoonlijk een rare zinsopbouw, maar denk nu wel te weten wat je zegt ja. Maar dat maakt dan verder ook niet uit voor het onderwerp

Gepost (edited)
40 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dan vind ik het persoonlijk een rare zinsopbouw, maar denk nu wel te weten wat je zegt ja. Maar dat maakt dan verder ook niet uit voor het onderwerp

Het ging mij erom dat het nu constant geroepen wordt, dat Simons nog niets heeft laten zien in het Nederlands elftal. Ik vind dat erg overtrokken gezien het aantal speelminuten. Opgezocht; nog geen 800, dus minder dan 9 volledige wedstrijden. Daar zaten dan nog eens twee wedstrijden (totaal 150 minuten) tegen Frankrijk bij waar heel Oranje kansloos was. Ik vind het veel te vroeg om een jongen die zo ontzettend goed is dan maar op de bank te zetten. Hij wacht nog op zijn eerste goal en assist, maar een jongen van dit niveau moet gewoon spelen. 

38 minuten geleden zei 007mark:

Zou dan toch Gakpo verkiezen boven Malen @PJHoutman, ook al speelt die een CL-finale. Meer een gevoel, maar ik vind Gakpo intrinsiek een betere speler.

Verder wel eens.

Malen is vooral veel doelgerichter en ik denk dat je dat in deze opstelling goed kan gebruiken. Nog meer creatieve spelers hebben we dan niet echt nodig. 

Edited by PJHoutman

Met hoeveel gaan we achterop spelen denken jullie? Ergens denk ik tegen Frankrijk met 5 en tegen de andere 2 met 4 achterop. Ik zou Koop ook eens op 10 willen zien, het is niet dat Simons potten heeft gebroken in z’n interlands. 

Wat een negativiteit zeg. Lijkt haast wel weer op de reacties op het WK 2014. Toen was er ook veel negativiteit en werd Oranje derde. Ik denk echt dat Oranje halve finale kan halen. Want ze zijn niet afhankelijk van één speler, maar het kan gewoon een team worden. Wat voor elkaar door het vuur gaat. 

13 uur geleden zei delichris:

Wat een negativiteit zeg. Lijkt haast wel weer op de reacties op het WK 2014. Toen was er ook veel negativiteit en werd Oranje derde. Ik denk echt dat Oranje halve finale kan halen. Want ze zijn niet afhankelijk van één speler, maar het kan gewoon een team worden. Wat voor elkaar door het vuur gaat. 

Overdreven positiviteit heeft ook wel eens tot teleurstelling geleid ;c. Het is geen geweldig collectief gebleken nog en Koeman draagt daar ook niet aan bij. 

Maar ik zit een beetje in de @Sophomore hoek. Ik wacht de poulefase rustig af. Heb vooral zin in het toernooi in het algemeen. En als Nederland de poulefase zou weten door te komen dan kan het ook zo maar ver komen met een goede loting etc.