Socrates Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Driehoekje voorin speelt met een ook al driehoekige bal. Slecht zeg. Gaat allemaal te snel voor Memphis, niveau ligt te hoog voor Berghuis en matige Malen doet maar wat. Koopmeiners heeft ook kromme poten vandaag. Deze wedstrijd vraagt om een heel ander 'hoekje': Van de Beek, Danjuma/Gakpo en Bergwijn. Maar helaas. In elk geval gauw De Roon naast Frenkie zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Hopen op wat wissels inderdaad, Memphis, Malen en ook Malacia kan je er uit halen. Middenveld verlies te veel duels en kom je gewoon te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Hopen op wat wissels inderdaad, Memphis, Malen en ook Malacia kan je er uit halen. Middenveld verlies te veel duels en kom je gewoon te laat. Malacia? Zo slecht doet die het niet. Dan eerder Dumfries, die doet het een stuk slechter, met name in balbezit (alweer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Volgens mij helpt het vandaag niet dat ik geen enkele minuut heb gezien. Meestal spelen ze dan juist hun beste wedstrijden. Al werkte dat tegen de Denen ook al niet. Toen wonnen ze juist terwijl ik wel keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Socrates: Malacia? Zo slecht doet die het niet. Dan eerder Dumfries, die doet het een stuk slechter, met name in balbezit (alweer). Ja ik wilde Wijndal wel eens zien, zie nu dat hij niet eens op de bank zit Hateboer voor Dumfries lijkt mij ook niet echt een vooruitgang. Waarom Van Gaal niet werd weggestuurd omdat hij Clasie wel heeft opgeroepen en Donny niet is mij ook een raadsel. 29 maart 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Wijnaldum, dus alle problemen opgelost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Heerlijk ook hoe Blind plichtmatig achter tegenstanders aanloopt maar vrijwel nooit ook maar dichtbij de bal komt. Doe maar lekker Aké of Timber straks daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 GOLASOO STEVIE B! Goed ingeschoten wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 (bewerkt) Die had Memphis er al 23 keer in moeten schieten, maar hij geeft die verdediger de kans terug te komen. Ah, mooi dat die nu lekker wordt afgestraft. Zag hem ook nog wel een panenka proberen bij Neuer anders. Flapdrol. 29 maart 2022 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Lekker balletje van Bergwijn ook weer zojuist. Maar mijn god, wat heeft Depay weer een tijd en ruimte nodig bij de situatie voorafgaand aan de penalty. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Heerlijk, niet weer z'n wedstrijd redden met een penalty. Moet je maar eerder schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Dit maakte ik dus als Barcelona supporter wekelijks mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Geen pingel Hoe kan Memphis dan schieten als z’n heup wordt weggezet? Memphis deed er overigens ook te lang over. Belachelijk dat er überhaupt een VAR is bij een oefenwedstrijd maar in de conference league niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Al een pagina of twee heeft niemand het over Frenkie. Jullie zijn geen liefhebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 1 minuut geleden zei Bolderbast: Al een pagina of twee heeft niemand het over Frenkie. Jullie zijn geen liefhebbers. Zijn tackles man, echt genieten. Altijd perfect. 2e helft was Oranje wel een stuk beter zeg. Duitsland stond in de eerste helft ook goed te ballen. Prima resultaat. Bergwijn iig spits i.p.v. Malen lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 7 minuten geleden zei Bolderbast: Al een pagina of twee heeft niemand het over Frenkie. Jullie zijn geen liefhebbers. Ik dacht het, maar dan kijk ik weer door een blauw rode bril. Danjuma voor Memphis er in en dan staat er best wel een aardig team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Persoonlijk hoop ik dat Nederland er gelijk in de eerste ronde uitvliegt, ik ga niet naar een WK kijken dat wordt gehouden in stadions gebouwd door verongelukte slaven, hoe kan je ooit blij gaan lopen doen om zoiets? Bovendien is het ook nog eens in de winter en als uitgerekend zo'n fop-WK de eerste keer wordt dat NL de wereldbeker wint dan zou dat echt balen zijn. Dat gezegd hebbende, Frenkie was erg goed op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Schandalig hoe weinig speeltijd Danjuma heeft gekregen. - De aanvaller die het hoogste niveau haalt - De beste aanvaller in de CL - De enige van allen met een zekere basisplaats - Degene die het vaakst heeft gespeeld als één van de twee spitsen in een systeem met twee spitsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 10 uur geleden zei Socrates: Schandalig hoe weinig speeltijd Danjuma heeft gekregen. - De aanvaller die het hoogste niveau haalt - De beste aanvaller in de CL - De enige van allen met een zekere basisplaats - Degene die het vaakst heeft gespeeld als één van de twee spitsen in een systeem met twee spitsen - Zijn concurrent (Depay) viel volledig door de mand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W00t Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 12 uur geleden zei Bolderbast: Al een pagina of twee heeft niemand het over Frenkie. Jullie zijn geen liefhebbers. Die lichaamsbeweging op het middenveld dat die 3 Duitsers te kakken zette. Poah, wat lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 Ik zou bijna Ziggo aanschaffen om Frenkie te kunnen zien spelen. Wat een feest, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 maart 2022 Share Geplaatst 30 maart 2022 16 uur geleden zei Socrates: Heerlijk, niet weer z'n wedstrijd redden met een penalty. Moet je maar eerder schieten. Ik zie dat nu pas terug. Totaal met je eens, maar wat een idiote beslissing om die penalty in te trekken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Arme Louis van Gaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Ja, lees het net, schijnt al 25x bestraald te zijn ook. Pittig man, allememachies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 En dan zichzelf wegcijferen voor het team door ze niet in te lichten zodat zij zich gewoon op de wedstrijden kunnen richten. Toch wel heftig nieuws dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten