Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Driehoekje voorin speelt met een ook al driehoekige bal. Slecht zeg. Gaat allemaal te snel voor Memphis, niveau ligt te hoog voor Berghuis en matige Malen doet maar wat. Koopmeiners heeft ook kromme poten vandaag.

Deze wedstrijd vraagt om een heel ander 'hoekje': Van de Beek, Danjuma/Gakpo en Bergwijn. Maar helaas.

In elk geval gauw De Roon naast Frenkie zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Hopen op wat wissels inderdaad, Memphis, Malen en ook Malacia kan je er uit halen. Middenveld verlies te veel duels en kom je gewoon te laat. 

Malacia? Zo slecht doet die het niet. Dan eerder Dumfries, die doet het een stuk slechter, met name in balbezit (alweer). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Socrates:

Malacia? Zo slecht doet die het niet. Dan eerder Dumfries, die doet het een stuk slechter, met name in balbezit (alweer). 

Ja ik wilde Wijndal wel eens zien, zie nu dat hij niet eens op de bank zit :D Hateboer voor Dumfries lijkt mij ook niet echt een vooruitgang. 

Waarom Van Gaal niet werd weggestuurd omdat hij Clasie wel heeft opgeroepen en Donny niet is mij ook een raadsel.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die had Memphis er al 23 keer in moeten schieten, maar hij geeft die verdediger de kans terug te komen. 

Ah, mooi dat die nu lekker wordt afgestraft. Zag hem ook nog wel een panenka proberen bij Neuer anders. Flapdrol. 

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bolderbast:

Al een pagina of twee heeft niemand het over Frenkie. Jullie zijn geen liefhebbers.

Zijn tackles man, echt genieten. Altijd perfect. 2e helft was Oranje wel een stuk beter zeg. Duitsland stond in de eerste helft ook goed te ballen. Prima resultaat. Bergwijn iig spits i.p.v. Malen lijkt mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Bolderbast:

Al een pagina of twee heeft niemand het over Frenkie. Jullie zijn geen liefhebbers.

Ik dacht het, maar dan kijk ik weer door een blauw rode bril. 

Danjuma voor Memphis er in en dan staat er best wel een aardig team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk hoop ik dat Nederland er gelijk in de eerste ronde uitvliegt, ik ga niet naar een WK kijken dat wordt gehouden in stadions gebouwd door verongelukte slaven, hoe kan je ooit blij gaan lopen doen om zoiets? Bovendien is het ook nog eens in de winter en als uitgerekend zo'n fop-WK de eerste keer wordt dat NL de wereldbeker wint dan zou dat echt balen zijn. 

Dat gezegd hebbende, Frenkie was erg goed op het eind. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schandalig hoe weinig speeltijd Danjuma heeft gekregen.

- De aanvaller die het hoogste niveau haalt

- De beste aanvaller in de CL

- De enige van allen met een zekere basisplaats

- Degene die het vaakst heeft gespeeld als één van de twee spitsen in een systeem met twee spitsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Socrates:

Schandalig hoe weinig speeltijd Danjuma heeft gekregen.

- De aanvaller die het hoogste niveau haalt

- De beste aanvaller in de CL

- De enige van allen met een zekere basisplaats

- Degene die het vaakst heeft gespeeld als één van de twee spitsen in een systeem met twee spitsen

- Zijn concurrent (Depay) viel volledig door de mand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bolderbast:

Die lichaamsbeweging op het middenveld dat die 3 Duitsers te kakken zette. Poah, wat lekker zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites