Nom de Guerre Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 5 minuten geleden zei Regis: Een Limburger dus. Heb jij toevallig interesse? Ben je gelijk verlost van Wout en Luuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 2 uur geleden zei PJHoutman: Voormalig speler van onder andere NEC, NAC Breda, Feyenoord en het Nederlands Elftal. Huidig hoofdtrainer van Go Ahead, waarmee hij in zijn eerste seizoen promotie heeft afgedwongen, daarvoor een lange loopbaan binnen de KNVB als trainer van verschillende jeugdelftallen en assistent van Ronald Koeman. Laat die nog maar even in Deventer. Wordt volgens mij wel een goede trainer als ik alle verhalen zo hoor, maar de stap naar het Nederlands elftal is wel heel groot en totaal niet realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ben je gelijk verlost van Wout en Luuk. Een strikerless met Depay als enganche die niet mag zwerven en Malen en Bergwijn/Gakpo als snelle schaduwspitsen, ik zie het wel zitten hoor. 30 juni 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Grote Ree: Een strikerless met Depay als enganche die niet mag zwerven en Malen en Bergwijn/Gakpo als snelle schaduwspitsen, ik zie het wel zitten hoor. Mis toch wel eentje die een bal echt kan afmaken. Niet dat Woutje en Luuky dat wel kunnen maar heb het gevoel dat er echt een afmaker ontbreekt bij Nederland. En iemand die vanaf buiten de 16 een balletje er in kan leggen. (ja ik mis Ziyech bij Nederland) 30 juni 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Je kan ook de Champions League winnen zonder een echte afmaker. Reactionaire speelstijlen die veelal leunen op dynamiek, de omschakeling en in de tussenruimtes komen (tussen de linies, tussen verdedigers tegenstander) doen het vaak goed de laatste jaren. Maar in Nederland begrijpt niemand dat. Balletje breed, 4-3-3 en als we niet genoeg aanvallende kwaliteit hebben denken we sinds Koeman (Feyenoord) & Van Gaal (Oranje, '14) dat switchen naar een 5-3-2 systeem het enige alternatief is. Maakt verder niet uit of je met bepaalde spelprincipes speelt en wie je waar opstelt. Gewoon die vijf achterin is al genoeg. Tactische armoede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Wat is het toch altijd arrogant gezever dat het persé een Nederlander moet zijn (niet persé hier hoor). We spelen voetbal uit het stenen tijdperk. Originele optie die ik voorbij zie komen vind ik Wim Jonk. Is tenminste een man met een visie. Vraag me af of het ooit gebeurd is. Van KKD naar bondscoach. Ten Hag kan ook. Dat zijn wat mij betreft de enige Nlse opties. Zidane zou ik ook wel aardig vinden, al zou eerder voor Frankrijk gaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 19 minuten geleden zei Grote Ree: Een strikerless met Depay als enganche die niet mag zwerven en Malen en Bergwijn/Gakpo als snelle schaduwspitsen, ik zie het wel zitten hoor. El Ghazi zeker meenemen in dit verhaal. Wacht maar tot de volgende podcast, waarin we laten zien aan Frank hoe het ook had gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Ik ben nu assistent bondscoach, als ik niet al hele fijne baan had,had ik nog geprobeerd ook misschien Wie serieus optie is is @E2E of dat vindt ie zelf iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 21 minuten geleden zei Arezo: Wat is het toch altijd arrogant gezever dat het persé een Nederlander moet zijn (niet persé hier hoor). We spelen voetbal uit het stenen tijdperk. Originele optie die ik voorbij zie komen vind ik Wim Jonk. Is tenminste een man met een visie. Vraag me af of het ooit gebeurd is. Van KKD naar bondscoach. Ten Hag kan ook. Dat zijn wat mij betreft de enige Nlse opties. Zidane zou ik ook wel aardig vinden, al zou eerder voor Frankrijk gaan denk ik. Je komt uiteindelijk ook vooral bij een Nederlander uit omdat de CAO van de KNVB niet zo best is. Weinig buitenlandse coaches die voor dat gele gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 4 uur geleden zei Nom de Guerre: Of een buitenlandse trainer polsen... Ik zie daar eigenlijk niet echt realistische opties, jij wel? Dan wil je een gevestigde naam hebben en ik kan me niet voorstellen dat de KNVB dat qua salaris op kan hoesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Zag gisteren ergens de naam Ricardo Moniz voorbijkomen, vond ik geen eens een gekke gedachte. De buitenlandse trainers komen waarschijnlijk niet vanwege het financiële plaatje én ik kan me goed voorstellen dat een Conte, Zidane, etc. ook per definitie al geen oren hebben naar het bondscoachschap bij NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Zidane wordt toch sowieso bondscoach van Frankrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Moniz heeft bijna overal gefaald als trainer en sowieso nergens zijn contract uitgediend. Lijkt me geen goede optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Beter dat elftal opdoeken tot er weer jongens staan die zich geen god, koning, rapper of influencer wanen. Schandalige vertoning dit EK. Nog slechter dan 2012. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 (bewerkt) Anders word ik bondscoach. Dan kan ik de spelers wat korfbaldiscipline bijbrengen. Want dat ontbreekt bij deze selectie, aldus @Socrates 30 juni 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Zelfs ik als allochtoon weet dat het niet wordt ik is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 (bewerkt) Misschien wil Gasperini weleens wat anders doen, ook de jongste niet meer. Prandelli doet momenteel ook niks meer. Jardim zou het overwegen waard kunnen zijn. Pizzi weghalen uit Argentinië, zou ook wel lachen zijn. Er zijn toch echt zat opties als je eens buiten de grenzen kijkt. Misschien ook eens gewoon mensen die überhaupt buitenlands voetbal volgen vragen om suggesties. Want die Hollandse bubbel daar komt niet verder dan oud-voetballers die wat lullen over Hollandse school. 30 juni 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Gert Jan Verbeek als hoofdcoach met Dirk Kuyt, Pierre van Hooijdonk en Wesley Sneijder als assistenten. Dat zal het wel worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 1 minuut geleden zei Regis: Gert Jan Verbeek als hoofdcoach met Dirk Kuyt, Pierre van Hooijdonk en Wesley Sneijder als assistenten. Dat zal het wel worden Met v/d Vaart als conditie- / looptrainer dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 2 minuten geleden zei Fantasy: Met v/d Vaart als conditie- / looptrainer dan wel. ?????????Hahaha ga stuk Bjorn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 2 uur geleden zei Bolderbast: Ik zie daar eigenlijk niet echt realistische opties, jij wel? Dan wil je een gevestigde naam hebben en ik kan me niet voorstellen dat de KNVB dat qua salaris op kan hoesten. Ligt er ook aan wat je nou precies wil als KNVB. Resultaten, filosofie of een combinatie van de twee (en in welke mate). 2 uur geleden zei MisterX: Anders word ik bondscoach. Dan kan ik de spelers wat korfbaldiscipline bijbrengen. Want dat ontbreekt bij deze selectie, aldus @Socrates Ze speelden bij vlagen wel als een stel wijven en Mathijs heeft af en toe de neiging om de bal met de hand te raken, dus ik zie wel mogelijkheden hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Dit topic mag ondertussen trouwens weer uit het EK-subforum of niet? @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 36 minuten geleden zei MisterX: Anders word ik bondscoach. Dan kan ik de spelers wat korfbaldiscipline bijbrengen. Want dat ontbreekt bij deze selectie, aldus @Socrates Zou jou eerder aanstellen als persvoorlichter. Stel je gewoon zelf de vragen. Prima strategie om de lastige vragenstellers voor te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 6 minuten geleden zei Socrates: Zou jou eerder aanstellen als persvoorlichter. Stel je gewoon zelf de vragen. Prima strategie om de lastige vragenstellers voor te zijn. Ook wel eens lekker dat het antwoord op alle vragen dan is: 'Het is allemaal onderdeel van god zijn plan.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 1 minuut geleden zei Regis: Ook wel eens lekker dat het antwoord op alle vragen dan is: 'Het is allemaal onderdeel van god zijn plan.' ''Is het niet een verkeerd statement naar buiten toe om Promes, die nog in afwachting is van de uitspraak van de rechter, op te nemen in de selectie?'' ''Hier grijp ik in. Sorry, maar dat is niet aan jou en mij om te bespreken. Dat is een zaak voor de Heer.'' ''Godver-'' ''HEE!'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten