delichris Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 10 minuten geleden zei Rogier.: Dat maakt het toch juist raar? Als in, Cillessen kan altijd nog vervangen worden toch als blijkt dat 'ie te ziek is? Of gaat het alleen om nieuwe besmettingen. Ik heb geen idee als er nu nog nieuwe besmettingen komen. Maar Cilessen kon nog vervangen gaan worden en dat heeft Frank juist gedaan. Een goede beslissing van hem. Hij moest gewoon geen risico nemen met hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 28 minuten geleden zei delichris: Ik heb geen idee als er nu nog nieuwe besmettingen komen. Maar Cilessen kon nog vervangen gaan worden en dat heeft Frank juist gedaan. Een goede beslissing van hem. Hij moest gewoon geen risico nemen met hem. Maar Cillessen kon volgende week ook nog vervangen worden als je een speler met corona mag vervangen. Bizot trainde toch al mee, dus het is dan helemaal niet logisch dat je nu die keuze al maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Ja en als je dan toch Steek of Krul nu eerste keeper maakt, had je dat ook kunnen doen tot Cillessen weer fit was. En mochten Steek en Krul het dan zo goed doen dat je ze niet kan passeren dan neemt Cillessen maar plek op de bank. Maar ineens uit de selectie, vind ik vrij gek. Complot thinking: Cillessen weigerde een vaccin, raakt nu besmet en heeft behoorlijke klachten, maar op de vraag van de staff of hij nu wel een vaccin neemt weigert die nog steeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Hou die complotten maar lekker voor jezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 9 uur geleden zei Rogier.: Maar Cillessen kon volgende week ook nog vervangen worden als je een speler met corona mag vervangen. Bizot trainde toch al mee, dus het is dan helemaal niet logisch dat je nu die keuze al maakt. Wel als Cilessen nu goed ziek is. Je komt niet zomaar direct weer terug in vorm als je Corona gehad hebt. Ik heb het met eigen ogen gezien. Dat duurt wel even een aantal weken voordat je weer redelijk de oude bent en dan is het logisch dat Frank nu de knoop doorhakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei delichris: Wel als Cilessen nu goed ziek is. Je komt niet zomaar direct weer terug in vorm als je Corona gehad hebt. Ik heb het met eigen ogen gezien. Dat duurt wel even een aantal weken voordat je weer redelijk de oude bent en dan is het logisch dat Frank nu de knoop doorhakt. als keeper scheelt dat toch dat je niet zoveel moet lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 1 uur geleden zei delichris: Wel als Cilessen nu goed ziek is. Je komt niet zomaar direct weer terug in vorm als je Corona gehad hebt. Ik heb het met eigen ogen gezien. Dat duurt wel even een aantal weken voordat je weer redelijk de oude bent en dan is het logisch dat Frank nu de knoop doorhakt. Het lastige daarbij is wel dat het nogal erg afhangt van de persoon. Bij de een heeft Corona bijna geen impact en ben je zo goed als meteen de oude. Bij de ander duurt het soms wel maanden voordat ze herstelt zijn. Soms duurt het gewoon meer dan een half jaar of zelfs nog langer. Ik ken de ernst van de klachten van Cilessen trouwens niet, dus ik kan zijn situatie lastig inschatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 15 uur geleden zei Rogier.: Verbazingwekkend dat Cillessen niet meegenomen wordt. Die moet haast wel heel ziek zijn, anders is 'ie over 2 weken echt wel hersteld. Zit weinig mee in zijn carrière, dat kun je wel zeggen. Steek dus echt op doel bij het EK in ieder geval. Wie had dat verwacht aan het begin van het seizoen zeg. Ja want Jasper speelde 5 jaar bij Barcelona alleen de beker duels en mocht toch elke keer voor Oranje keepen. Is verbazingwekkend Cillesen eindelijk EEns nu pas niet meegaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Hopelijk zijn de rugnummers niet al te leidend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Ik denk dat je er alleen qua keeper wat van kan uit afleiden. Er zit sowieso maar 1 middenvelder bij de eerste 11. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Het probleem is bij zulke selecties al dat Van Aanholt, De Roon, Blind, Weghorst, De Jong en Dumfries bijvoorbeeld hun vaste nummers pakken, dus daar kun je niet zoveel aan aflezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Berghuis krijgt ook nummer 7, maar gaat in een 5-3-2 formatie echt niet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Gok dat we inderdaad wel Steek op de goal krijgen. Krijg je dus in een 3-5-2/5-3-2 in mijn ogen de volgende elf: Stekelenburg; Timber, De Ligt, Aké; Dumfries, Wijndal; Wijndaldum, De Jong, Gravenberch; Malen, Memphis Wellicht De Vrij nog i.p.v. Aké of Timber en De Roon i.p.v. Gravenberch, maar soit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Waterreus die dichtbij Cillessen staat: Want voor zover ik weet heeft hij helemaal geen klachten door corona." dat is toch super raar jongens? wat voor rare bondscoach hebben wij man? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 6 minuten geleden zei cimbomcu: Waterreus die dichtbij Cillessen staat: Want voor zover ik weet heeft hij helemaal geen klachten door corona." dat is toch super raar jongens? wat voor rare bondscoach hebben wij man? Voor zover ik weet is er dus niet bekend wanneer onze Waterreus Cillessen voor het laatst gezien en gesproken heeft. Misschien dat 'ie in de afgelopen dagen wel koorts heeft gehad, ernstig ziek is geworden of andere klachten heeft ontwikkeld. Ga er toch wel vanuit dat er tussen de medische staff van NL, FdB en Jappie wel contact is geweest om dit besluit te kunnen of moeten nemen. edit; en bovendien heb je wanneer je positief getest bent altijd nog antistoffen in je neus- en/of keelholtes en kun je dus daarna weer (vals)positief testen bij een eventuele latere test, hetgeen betekent dat je dan alsnog niet mag spelen.. dus dan heeft het al dan niet fit zijn er weer niets mee te maken ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Zojuist zei Fantasy: Voor zover ik weet is er dus niet bekend wanneer onze Waterreus Cillessen voor het laatst gezien en gesproken heeft. Misschien dat 'ie in de afgelopen dagen wel koorts heeft gehad, ernstig ziek is geworden of andere klachten heeft ontwikkeld. Ga er toch wel vanuit dat er tussen de medische staff van NL, FdB en Jappie wel contact is geweest om dit besluit te kunnen of moeten nemen. Naja, Waterreus heeft nauw contact met Cillessen, dus neem aan dat hij dat niet zomaar zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Heb 'm nog even geëdit ook @cimbomcu En ja; 'nauw contact'. Op welk gebied. Bellen/appen ze elkaar dagelijks, doen ze alleen zaken met elkaar of hebben ze net zo nauw contact als ik met m'n neef (wat vrij sporadisch is ) ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 12 minuten geleden zei Fantasy: Heb 'm nog even geëdit ook @cimbomcu En ja; 'nauw contact'. Op welk gebied. Bellen/appen ze elkaar dagelijks, doen ze alleen zaken met elkaar of hebben ze net zo nauw contact als ik met m'n neef (wat vrij sporadisch is ) ? Snap ik maar Waterreus heeft commerciele belangen met Cillessen (zelfde keepershandschoenen) als dan zijn klant niet mee naar het EK gaat kan ik mij goed voorstellen dat hij hem even op belt jow jasper what up? Maar goed, kan het ook mis hebben hoor. Maar laten we duidelijk zijn, De Boer blinkt nou niet uit in management. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 2 uur geleden zei cimbomcu: Snap ik maar Waterreus heeft commerciele belangen met Cillessen (zelfde keepershandschoenen) als dan zijn klant niet mee naar het EK gaat kan ik mij goed voorstellen dat hij hem even op belt jow jasper what up? Maar goed, kan het ook mis hebben hoor. Maar laten we duidelijk zijn, De Boer blinkt nou niet uit in management. Dan begrijp je dus wel waarom wat hij hier zegt met een korreltje zout genomen mag worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 4 uur geleden zei Fantasy: Gok dat we inderdaad wel Steek op de goal krijgen. Krijg je dus in een 3-5-2/5-3-2 in mijn ogen de volgende elf: Stekelenburg; Timber, De Ligt, Aké; Dumfries, Wijndal; Wijndaldum, De Jong, Gravenberch; Malen, Memphis Wellicht De Vrij nog i.p.v. Aké of Timber en De Roon i.p.v. Gravenberch, maar soit. Ik zou het heel raar vinden als De Vrij niet in de basis staat in een 532, zelfs in een 433. Als 532 de formatie zou worden, is het nog vreemder dat eigenlijk al je rwb's zijn afgevallen na de voorselectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Steek Dumfries - De Ligt - De Vrij - Aké - Wijndal Wijndaldum - De Roon - De Jong Weghorst - Memphis Denk dat het dit gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 De Roon is ondertussen toch duidelijk een kleedkameropvulling, of zal Frankie hem toch een basisplaats gunnen? Liever v/d Beek daar voor wat meer diepgang (en vooral meer snelheid in het spel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 2 minuten geleden zei Titan: De Roon is ondertussen toch duidelijk een kleedkameropvulling, of zal Frankie hem toch een basisplaats gunnen? Liever v/d Beek daar voor wat meer diepgang (en vooral meer snelheid in het spel). De Roon speelt vanavond, heeft 'ie al gezegd. Ik verwacht ook de opstelling van 007mark, al zie ik 'm ook nog wel met Luukie aan komen zetten. Mooie tegenstander iig om Weghorst - Depay eens te testen, vullen elkaar in theorie goed aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Ah oké. Nja, prima potje om in te zien dat De Roon niet de meest handige keuze is Voorin inderdaad een mooi experiment, zal daarmee eerder een 5-3-1-1 (3-5-1-1) worden met de vrije rol voor Memphis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 33 minuten geleden zei 007mark: Steek Dumfries - De Ligt - De Vrij - Aké - Wijndal Wijndaldum - De Roon - De Jong Weghorst - Memphis Denk dat het dit gaat worden. Verwacht dan Wijnaldum op tien en Malen ipv Weghorst. 39 minuten geleden zei MetalMichael: Ik zou het heel raar vinden als De Vrij niet in de basis staat in een 532, zelfs in een 433. Als 532 de formatie zou worden, is het nog vreemder dat eigenlijk al je rwb's zijn afgevallen na de voorselectie. Mwah, ligt eraan. Als je in wil zakken moet je altijd voor De Vrij gaan. Als je hoog wil staan en wil opbouwen van achteruit zou je beter voor Aké gaan in een viermansdefensie en Timber kunnen overwegen in een vijfmansdefensie. De Ligt staat er altijd in. 33 minuten geleden zei Titan: De Roon is ondertussen toch duidelijk een kleedkameropvulling, of zal Frankie hem toch een basisplaats gunnen? Liever v/d Beek daar voor wat meer diepgang (en vooral meer snelheid in het spel). Lijkt me sowieso sterk dat je gewoon met drie middenvelders naast elkaar speelt. Eerder met een tien dan. Van de Beek is dan de ideale man en Wijnaldum kan juist goed als controleur spelen (zijn beste periode bij Liverpool was als controleur die vooral veel defensieve taken had die hij op het middenveld uitvoerde). 31 minuten geleden zei Rogier.: De Roon speelt vanavond, heeft 'ie al gezegd. Ik verwacht ook de opstelling van 007mark, al zie ik 'm ook nog wel met Luukie aan komen zetten. Mooie tegenstander iig om Weghorst - Depay eens te testen, vullen elkaar in theorie goed aan. Op basis waarvan vullen die twee elkaar goed aan? Beide willen een bal met de rug naar het doel. Memphis gaat weinig diep en Weghorst is wat traag om daar continu gevaarlijk in te zijn. Als je het hebt over complementaire koppels zou ik zeggen: Memphis & Malen -> Memphis in de bal, tussen de linies en Malen de diepte in De Jong & Malen -> De Jong als aanspeelpunt, Malen de diepte in Weghorst & Gakpo -> Weghorst als diepe spits, Gakpo als complete tweede spits; eventueel diepte, vleugel opzoeken, schoten uit tweede lijn en wat voetballend vermogen Memphis met één van de lange, trage spitsen is al snel wat statisch. Een doodsteek met zo'n systeem dat vraagt om dynamisch voetbal. Het kán werken, maar dan moet er continu diepgang zijn op de vleugels. En moet daar ook wat goeds van komen. Met name aan de rechterkant kan dat dan nog wel een punt van ergernis worden. Diepte vanuit een tien loopt het risico om de diepe spits in de weg te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten