Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Steels:

En is toch ook gewoon DE optie met het oog op de toekomst?

Nouja, Bijlow is 26 en kan ook nog gewoon 10 jaar door mits de blessures geen weerslag krijgen. Dus wat dat betreft denk ik niet dat er een gigantisch verschil is. Verder wel luxe dat je twee van dat soort keepers hebt voor de komende jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei PJHoutman:

Nouja, Bijlow is 26 en kan ook nog gewoon 10 jaar door mits de blessures geen weerslag krijgen. Dus wat dat betreft denk ik niet dat er een gigantisch verschil is. Verder wel luxe dat je twee van dat soort keepers hebt voor de komende jaren. 

Denk dat de 2 keepers nu vrij dicht bij elkaar liggen qua niveau, maar Verbruggen heeft natuurlijk wel veel meer potentieel. Wellicht dat Bijlow dat ook had gehad zonder blessures.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Oerlie:

Denk dat de 2 keepers nu vrij dicht bij elkaar liggen qua niveau, maar Verbruggen heeft natuurlijk wel veel meer potentieel. Wellicht dat Bijlow dat ook had gehad zonder blessures.

Dit lees je heel vaak, maar waar zit dat hem dan in? Verder dan 'hij is jong en veelbelovend' komen de argumenten immers vaak niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Urbeto:

Dit lees je heel vaak, maar waar zit dat hem dan in? Verder dan 'hij is jong en veelbelovend' komen de argumenten immers vaak niet. 

Potentieel is natuurlijk sowieso gelul, want niemand kan voorspellen waar iemand’s plafond ligt. Maar de manier waarop Verbruggen zich op deze leeftijd heeft aangepast aan het niveau in Engeland geeft hoop dat er nog meer in zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Daar zit het hem toch juist in? Een speler van 21 zit doorgaans nog lang niet aan zijn plafond en als je dan op die leeftijd al prima presteert op het allerhoogste niveau is dat toch een goede reden om te zeggen dat er nog (veel) meer in zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-6-2024 om 17:34 zei Urbeto:

21 en keeper in 1 van de grootste competities of 26 en maar keeper in de eredivisie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Djurovski:

21 en keeper in 1 van de grootste competities of 26 en maar keeper in de eredivisie

21 en keeper die net aan Europees voetbal heeft gehaald of 26 en keeper in de Champions League.

Niet om de een of de ander nou beter te vinden, maar zo kun je iedere vergelijking in je voordeel draaien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vertrouwen erin dat we gaan winnen. Ik hoop dat Koeman de volgende elf opstelt:

Verbruggen

Dumfries  de Vrij  van Dijk  Aké

Veerman  Schouten

Reijnders

Frimpong  Depay  Gakpo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matchdaaayyyy! Ik hoop zelf eigenlijk op dezelfde opstelling als tegen Polen. Bij Simons komt het er nog niet altijd uit maar die jongen heeft zoveel kwaliteit, die kan het tempo van de Fransen in ieder geval wel aan. Malen en/of Frimpong heb ik vanavond toch liever vanaf de bank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schade beperkt houden. Ik denk dat Frankrijk de minst gunstige tegenstander is voor Nederland. Wij gaan lekker aanvalluh en de TGV's komen ons vervolgens met Mach 3 om de oren. Ik zou heeeel blij zijn met een gelijkspel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arezo:

Schade beperkt houden. Ik denk dat Frankrijk de minst gunstige tegenstander is voor Nederland. Wij gaan lekker aanvalluh en de TGV's komen ons vervolgens met Mach 3 om de oren. Ik zou heeeel blij zijn met een gelijkspel.

Denk heel Nederland.

Lekker met Frimpong en Geert starten zodat je altijd kan terugvallen op een 5-mans defensie. Maar dat gaat Koeman uiteraard niet doen. Op hoop van zegen dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Thierryvane:

Gakpo had ik laten staan maar verder 100% eens.

Zou ook zeer ongeloofwaardig zijn om Gakpo er momenteel uit te halen, dat was tegen Polen by far de meest dreigende speler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Thierryvane:

Gakpo had ik laten staan maar verder 100% eens.

Hm ja ergens wel eens. Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van Gakpo in de spits. Dumfries - Frimpong gaat toch nooit werken. Vond sowieso dat de overlap van Dumfries tegen Polen echt BELABBERD was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hm ja ergens wel eens. Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van Gakpo in de spits. Dumfries - Frimpong gaat toch nooit werken. Vond sowieso dat de overlap van Dumfries tegen Polen echt BELABBERD was. 

Ook wel logisch. Polen speelde met 5 verdedigers waardoor Dumfries niet een buitenspeler had om overheen te gaan. Dus die stond er al en liep tegen een back aan zodra hij de bal kreeg. Laat hij daar nou net niet goed in zijn (maar Frimpong wel).

Het is dat Brobbey geblesseerd is, maar was misschien nog wel met hem gestart vanavond. Je hebt diepte nodig, en die mis je toch met de meeste opstellingen. Zou voor zoiets gaan:

Gakpo - Depay

Simons

Veerman - Schouten

Van de Ven - Ake - Van Dijk - Geertruida - Frimpong

Verbruggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Ook wel logisch. Polen speelde met 5 verdedigers waardoor Dumfries niet een buitenspeler had om overheen te gaan. Dus die stond er al en liep tegen een back aan zodra hij de bal kreeg. Laat hij daar nou net niet goed in zijn (maar Frimpong wel).

Het is dat Brobbey geblesseerd is, maar was misschien nog wel met hem gestart vanavond. Je hebt diepte nodig, en die mis je toch met de meeste opstellingen. Zou voor zoiets gaan:

Gakpo - Depay

Simons

Veerman - Schouten

Van de Ven - Ake - Van Dijk - Geertruida - Frimpong

Verbruggen

Klopt en daarom vond ik Dumfries ook echt een belabberde keuze tegen de Polen. Geertruida/Frimpong was echt een betere optie geweest maar goed, winst is winst.

Dat was ook mijn beweegreden om Malen in de basis te zetten. Samen met Frimpong heb je dan voldoende diepte aan beide kanten. Vrees ook voor Veerman vanavond, die gaat verzuipen ben ik bang. Als ik die Kante weer zag bazen tegen Oostenrijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar moeten we tegen Wijnaldum gaan aankijken vanavond, als we het AD moeten geloven.

Hou op zeg. Wat wil Koeman nou? Niet winnen? Die heeft toch tegen Polen laten zien absoluut niet meer mee te kunnen? 

Inb4 2 doelpuntjes van Wijnaldum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijnaldum gaat dan zo hard door de mand vallen. Die kan het nauwelijks belopen en is traag geworden, dat wordt hem niet tegenover die atleten van Frankrijk, zelfs niet tegen Kante die ook in de woestijn speelt. 
Nu leek Koeman gister wel te suggereren dat hij verwacht dat Nederland de bal ''krijgt'' en dat ze met lef moeten spelen, daarmee suggereert hij dus dat we in ieder geval niet het volledig op de verdediging gooien. Los daarvan, zelf wel van mening dat je het op de counter/diepte moet gokken en wel met 5 verdedigers beginnen. Dan moet je nog wel een passer hebben die de dieptepass kan geven, dan kom ik toch weer bij Veerman uit. En/of Depay meer laten inzakken. Kom ik op het volgende uit.

Verbruggen

Dumfries/Frimpong (wellicht afhankelijk wie er uiteindelijk tegenover komt te staan)

Geertruida

Van Dijk

Ake

vd Ven

Schouten

Veerman

Depay/Reijnders

Gakpo

Malen

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Blijkbaar moeten we tegen Wijnaldum gaan aankijken vanavond, als we het AD moeten geloven.

Hou op zeg. Wat wil Koeman nou? Niet winnen? Die heeft toch tegen Polen laten zien absoluut niet meer mee te kunnen? 

Hij heeft vast naar Kanté gekeken en gedacht dat als Kanté nog zo goed is na een tijdje Saudi-Arabië, dat zijn lievelingetje Wijnaldum dat ook nog wel moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites