himan Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 10 uur geleden zei PJHoutman: Nou wat een schande zeg, Nick Olij als vierde keeper. Kan me nog een WK herinneren waar Andries fucking Noppert in de basis stond, nu is zelfs onze vierde keeper beter. Zeker, er is niks mis met de persoon Olij, maar laten we eerlijk zijn, de andere drie zijn ook geen wereldklasse. Ik wil het EK winnen en dan is het gewoon doodzonde dat deze generatie geen topkeeper of spits heeft. Zeker als je weet dat penalty's best wel belangrijk zijn op een eindtoernooi. Even voor de duidelijkheid Verbruggen zou er kunnen komen. Bijlow is zeker een goede keeper, maar ik heb het nog niet op dit niveau gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Geen Di Rono op het EK. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Nog een extra reden dus om Wijnaldum wel mee te nemen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Olij, Gravenberch en? Wie zal de laatste afvaller worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei (bewerkt) In VP podcast werd Timber gesuggereerd omdat Koeman van alle middenvelders het minst ervaring met hem heeft (en traint ook nog apart). Maar dat was vooraf bekendmaking De Roon. Maar wie weet valt Timber af ipv Gravenberch. Koeman zal wel met één of andere gare keuze komen, maar een CV zou het meest logisch zijn. De Vrij of vd Ven. Denk de Vrij. 27 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Ik vermoed Olij, Geertruida en Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 8 uur geleden zei delichris: Ik vermoed Olij, Geertruida en Brobbey Brobbey en Geertruida gaan natuurlijk niet afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Voor Brobbey genoeg argumenten voor Koeman (niet voor mij): weinig kunnen laten zien in NL elftal, fitheid vraagteken, Koemand denkt geen 3e spits nodig te hebben na Depay en Weghorst, speelde bij een team uit vorm. Geertruida zou mij wel verbazen, is multifunctioneel, fit, goed gepresteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 12 uur geleden zei Aaron21: Brobbey en Geertruida gaan natuurlijk niet afvallen. Waarom niet? Want je hebt met Gakpo en Malen ook spelers die in de spits kunnen. En ik vond Geertruida in Oranje niet sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Mark Flekken Brentford Bart Verbruggen Brighton & Hove Albion Nick Olij Sparta Rotterdam Justin Bijlow Feyenoord Nathan Aké Manchester City Matthijs de Ligt Bayern München Micky van de Ven Tottenham Hotspur Stefan de Vrij Inter Daley Blind Girona FC Virgil van Dijk Liverpool Denzel Dumfries Inter Ian Maatsen Borussia Dortmund Matthijs de Ligt Bayern München Jeremie Frimpong Bayer 04 Leverkusen Lutsharel Geertruida Feyenoord Tijjani Reijnders AC Milan Marten de Roon Atalanta Jerdy Schouten PSV Xavi Simons RB Leipzig Quinten Timber Feyenoord Joey Veerman PSV Ryan Gravenberch Liverpool Frenkie de Jong FC Barcelona Teun Koopmeiners Atalanta Georginio Wijnaldum Al Ettifaq Donyell Malen Borussia Dortmund Cody Gakpo Liverpool Wout Weghorst TSG Hoffenheim Brian Brobbey Ajax Memphis Depay Atlético Madrid Steven Bergwijn Ajax Denk toch dat dit het uiteindelijk gaat worden. Wat een ongekend treurig middenveld wel, als je het zo bekijkt. Je moet hopen op een fitte Frenkie en dan een Reijnders/Simons/Koopmeiners die in vorm zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Denk dat Olij, Gravenberch of Timber en Bergwijn. Van de Ven afvallen zou heel bizar zijn, heeft een geweldig seizoen gehad. Nu is Koeman al ongeloofwaardig met Gini dus het zou me niet verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 3 minuten geleden zei Vitesse88: Denk dat Olij, Gravenberch of Timber en Bergwijn. Van de Ven afvallen zou heel bizar zijn, heeft een geweldig seizoen gehad. Nu is Koeman al ongeloofwaardig met Gini dus het zou me niet verbazen. Exact dit was mijn redenatie, plus er moet een verdediger nog weg in mijn ogen. Anders heb je echt achterlijk veel (centrale) verdedigers mee. Micky v/d Ven heeft het minste ervaring in Oranje, dus dat leek mij (door de ogen van Koeman gezien) de meest logische optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Ik zie Koeman Maatsen nog wel thuislaten. 'Met Micky hebben we snelheid in huis die hij heeft laten zien in de Premier League, en ook Jeremie kan daar uit de voeten. Ook Daley heeft veel ervaring op die plek.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 40 minuten geleden zei Fantasy: Mark Flekken Brentford Bart Verbruggen Brighton & Hove Albion Nick Olij Sparta Rotterdam Justin Bijlow Feyenoord Nathan Aké Manchester City Matthijs de Ligt Bayern München Micky van de Ven Tottenham Hotspur Stefan de Vrij Inter Daley Blind Girona FC Virgil van Dijk Liverpool Denzel Dumfries Inter Ian Maatsen Borussia Dortmund Matthijs de Ligt Bayern München Jeremie Frimpong Bayer 04 Leverkusen Lutsharel Geertruida Feyenoord Tijjani Reijnders AC Milan Marten de Roon Atalanta Jerdy Schouten PSV Xavi Simons RB Leipzig Quinten Timber Feyenoord Joey Veerman PSV Ryan Gravenberch Liverpool Frenkie de Jong FC Barcelona Teun Koopmeiners Atalanta Georginio Wijnaldum Al Ettifaq Donyell Malen Borussia Dortmund Cody Gakpo Liverpool Wout Weghorst TSG Hoffenheim Brian Brobbey Ajax Memphis Depay Atlético Madrid Steven Bergwijn Ajax Denk toch dat dit het uiteindelijk gaat worden. Wat een ongekend treurig middenveld wel, als je het zo bekijkt. Je moet hopen op een fitte Frenkie en dan een Reijnders/Simons/Koopmeiners die in vorm zijn. 2x De Ligt meenemen is TE voor mij iig. Voor links heb je Ake en Maatsen. Dan zou ik persoonlijk Blind thuis laten mja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Het zou me ook niet verbazen als hij Frimpong er buiten laat en Denzfries en Geertruida voor rechts ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 1 uur geleden zei Fantasy: Wat een ongekend treurig middenveld wel, als je het zo bekijkt. Je moet hopen op een fitte Frenkie en dan een Reijnders/Simons/Koopmeiners die in vorm zijn. Middenveld met Frenkie, Reijnders en Koopmeiners is toch best prima? Dan als backup Simons. Daarna heb je Veerman en Timber. Ook nog wel redelijke opties, maar komen voor de basis inderdaad nog wel te kort als je Europees kampioen wilt worden. Naar belangrijkheid bij de clubs en de clubs zelf kijkend dan is het echt niet veel minder dan met de voorgaande eindtoernooien (zelfs bijv. een 2010) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 1 uur geleden zei Fantasy: Denk toch dat dit het uiteindelijk gaat worden. Wat een ongekend treurig middenveld wel, als je het zo bekijkt. Je moet hopen op een fitte Frenkie en dan een Reijnders/Simons/Koopmeiners die in vorm zijn. Treurige aanval zou ik eerder zeggen, als je kritisch bedenkt dat alleen Gakpo en Malen redelijk zeker in vorm en fit zijn. Depay en Brobbey raken na 2 wedstrijden geblesseerd en dan moeten we kijken naar Weghorst. Simons reken ik ff voor het gemak niet mee. 29 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Olij, Gravenberch en Bergwijn blijven thuis, althans zo zou ik het doen. Dus Koeman doet vast iets bizars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) Als je kijkt naar de opties voor in de aanval, zou het me echt verbazen als hij een aanvaller thuis laat uit de huidige voorselectie. Dat zijn de spelers die normaliter het meest invallen, dus je hebt in ieder geval op elke plek 2 vleugelspelers nodig, zie Bergwijn daarom ook niet afvallen. Depay kan ook nog aan de zijkant, en met een 3-5-2 heb je eigenlijk al 2 spitsen nodig, dus dan zal de Brobbert ook wel meegaan. LB: Gakpo, Bergwijn SP: Depay, Weghorst, Brobbey RB: Malen, (Simons, Frimpong) Denk eerlijk gezegd zelf dat er geen verdediger afvalt. Met 10 man is die positie dubbel bezet, waarbij je met Maatsen en Frimpong kan variëren op de flanken t.o.v. Blind/Aké en Dumfries (meer druk op de tegenstander vanuit achteruit), terwijl je ook heel veel middenvelders al hebt (en het blijft Koeman). Denk dan: Olij, Gravenberch, Timber, al zou ik zelf Timber met een verdediger omruilen. 34 minuten geleden zei bas huijsmans: Middenveld met Frenkie, Reijnders en Koopmeiners is toch best prima? Dan als backup Simons. Daarna heb je Veerman en Timber. Ook nog wel redelijke opties, maar komen voor de basis inderdaad nog wel te kort als je Europees kampioen wilt worden. Naar belangrijkheid bij de clubs en de clubs zelf kijkend dan is het echt niet veel minder dan met de voorgaande eindtoernooien (zelfs bijv. een 2010) Depay Koopmeiners - Simons Frenkie - Schouten Lijkt me. 29 mei bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 7 minuten geleden zei Rogier.: Depay Koopmeiners - Simons Frenkie - Schouten Ohja Schouten heb je ook nog. Die ben ik gewoon vergeten. Dat is dan wel weer een ander type speler dan Reijnders, Frenkie en Koopmeiners, maar de combi van Frenkie en Schouten vind ik ook wel interessant. Hebben die al eens samen gespeeld in Oranje? Wel een beetje Frenkie - Schone achtig. Twee spelers die goed aan de bal zijn en dan hoeft Frenkie de eerste opbouw niet te doen en kan hij doen waar hij goed in is: Voor een overtal zorgen door op het middenveld een mannetje uit te spelen met een dribbel of pass naar voren. Hoe bedoel je het in de quote hierboven eigenlijk precies? In een 5-3-2 systeem met Simons als een soort tweede spits naast Depay? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Ohja Schouten heb je ook nog. Die ben ik gewoon vergeten. Dat is dan wel weer een ander type speler dan Reijnders, Frenkie en Koopmeiners, maar de combi van Frenkie en Schouten vind ik ook wel interessant. Hebben die al eens samen gespeeld in Oranje? Nee, volgens mij niet, omdat Schouten er pas net bij zit en Frenkie geblesseerd was. Maar dit lijkt me op papier het ideale duo (à la Schöne zoals je zelf al zegt), zeker omdat er toch al 3 centrale verdedigers achter staan. 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoe bedoel je het in de quote hierboven eigenlijk precies? In een 5-3-2 systeem met Simons als een soort tweede spits naast Depay? Beetje de manier waarop Atalanta speelt. Simons is vrij flexibel in dat opzicht, en met Koopmeiners heb je iemand die goed het drukzetten kan coördineren. Lijkt me ideaal om druk te houden op de verdediging op een conservatieve manier. Zou in formatie-termen eerder een 3-4-2-1 worden, maar 3-4-1-2 kan ook. De andere aanvallers kun je natuurlijk ook ideaal op een van die plekken neerzetten. 29 mei bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 4 minuten geleden zei Rogier.: Beetje de manier waarop Atalanta speelt. Simons is vrij flexibel in dat opzicht, en met Koopmeiners heb je iemand die goed het drukzetten kan coördineren. Lijkt me ideaal om druk te houden op de verdediging op een conservatieve manier. Zou in formatie-termen eerder een 3-4-2-1 worden, maar 3-4-1-2 kan ook. De andere aanvallers kun je natuurlijk ook ideaal op een van die plekken neerzetten. Yeah oke, dan begrijp ik het nu helemaal. Ben alleen bang dat Koeman dat niet voor elkaar gaat krijgen. Ben wel benieuwd of hij voor 4-3-3 of een variant met 5 verdedigers gaat kiezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Verwacht van Koeman niet ineens een op Gasperini geïnspireerde tactiek. Zo zonde van Koopmeiners. Die is al zeker anderhalf seizoen bij Atalanta 1 van de besten in de Serie A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Koeman kijkt niet of een speler in vorm is. Die blijft altijd vasthouden aan z’n vaste namen. Daarom gaan we ook niet ver komen op dit toernooi. Koeman is te laf om door te selecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Zijn jullie geïnteresseerd in mijn ideale opstelling waarmee we stranden in de achtste finale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten