Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

1 uur geleden zei timpy00:

Blind is toch buiten dat hij langzaam is de verdediger die het beste is aan de bal? Speel toch ook gewoon in de top van Spanje?

Nou hij speelt bij Girona die nu een soort Leicester seizoen hebben, tuurlijk is hij goed aan de bal, maar het is een linksback. Daar wil ik gewoon een moderne fysiek sterkte speler hebben (met graag een goede voorzet). Ik vind Blind alleen in de 532 variant op de plek van Aké nog enigszins kunnen.

1 minuut geleden zei Arezo:

Nou hij speelt bij Girona die nu een soort Leicester seizoen hebben, tuurlijk is hij goed aan de bal, maar het is een linksback. Daar wil ik gewoon een moderne fysiek sterkte speler hebben (met graag een goede voorzet). Ik vind Blind alleen in de 532 variant op de plek van Aké nog enigszins kunnen.

Blind is toch juist een extreem moderne speler? Met een van de beste traptechnieken binnen de selectie?

3 minuten geleden zei Arezo:

Nou hij speelt bij Girona die nu een soort Leicester seizoen hadden tuurlijk is hij goed aan de bal, maar het is een linksback. Daar wil ik gewoon een moderne fysiek sterkte speler hebben (met graag een goede voorzet). Ik vind Blind alleen in de 532 variant op de plek van Aké nog enigszins kunnen.

Even voor je aangepast het is hadden, niet hebben ;)

Met nog maar  8 duels te gaan , staan ze ''gewoon'' 10 punten achter op de nummer 1 Real Madrid...

Spoiler

Kans zij kampioen worden is nog kleiner, dan dat ik deze of volgende maand seks heb....

Spoiler

;c:classic_ninja:

1 minuut geleden zei Kyrill:

Kans zij kampioen worden is nog kleiner, dan dat ik deze of volgende maand seks heb....

Inhoud verbergen

Wat zijn jouw plannen deze maand Karel? Weer die dekhengst spelen die je bent of houd je je weer een maandje rustig om andere mannen een kans te geven bij de vrouwtjes?

6 minuten geleden zei timpy00:

Blind is toch juist een extreem moderne speler? Met een van de beste traptechnieken binnen de selectie?

Dan hebben wij denk ik andere opvatting van modern. Ik vind hem op teveel fronten te kort komen. Als je ziet hij Wirtz (toch?!) hem voorbij zoefde gaat dit echt problemen opleveren op het EK.

12 minuten geleden zei Arezo:

Dan hebben wij denk ik andere opvatting van modern. Ik vind hem op teveel fronten te kort komen. Als je ziet hij Wirtz (toch?!) hem voorbij zoefde gaat dit echt problemen opleveren op het EK.

Wat is dan modern? Welke fronten buiten snelheid komt hij dan tekort?

Ik snap dat hij niet snel is dat zeg ik ook al heel de tijd. Maar buiten dat is hij toch een uitstekende speler met wapens die volgens mij niet heel veel spelers in de selectie hebben?

Je stelt toch een selectie samen om jezelf op zoveel mogelijk verschillende manieren met verschillende wapens voor te bereiden op tegenstanders?

Gebruik je straks als een andere Europese topspeler een andere speler voorbijzoeft dat ook als voorbeeld om die speler niet te selecteren want dan gaat Nederland met niet al teveel spelers naar het EK.

7 minuten geleden zei timpy00:

Ik snap dat hij niet snel is dat zeg ik ook al heel de tijd. Maar buiten dat is hij toch een uitstekende speler met wapens die volgens mij niet heel veel spelers in de selectie hebben?

Je stelt toch een selectie samen om jezelf op zoveel mogelijk verschillende manieren met verschillende wapens voor te bereiden op tegenstanders?

Gebruik je straks als een andere Europese topspeler een andere speler voorbijzoeft dat ook als voorbeeld om die speler niet te selecteren want dan gaat Nederland met niet al teveel spelers naar het EK.

Hoe ziet jouw vraagteken knop eruit op je toetsenbord? Is daar nog wat van over?

12 minuten geleden zei timpy00:

giphy.gif?cid=6c09b952wxrw1uo94hyu11y1ec

11 minuten geleden zei timpy00:

Wat is dan modern? fysiek sterkt, snel, goede voorzet, sterk in de duels

Welke fronten buiten snelheid komt hij dan tekort? Al het bovenstaande behalve voorzet

Ik snap dat hij niet snel is dat zeg ik ook al heel de tijd. Maar buiten dat is hij toch een uitstekende speler met wapens die volgens mij niet heel veel spelers in de selectie hebben? ik vind hem niet slecht, zou alleen liever een ander type speler zien. Hartman was veel completer (maar met 1 knie is hij ook niet de snelste)

Je stelt toch een selectie samen om jezelf op zoveel mogelijk verschillende manieren met verschillende wapens voor te bereiden op tegenstanders? Zeker, ik zou hem misschien ook wel oproepen (zeker in selectie van 26 man, maar dan meer in de mentorrol net als de Roon bijvoorbeeld).

De antwoorden staan achter je vragen :) 

4 minuten geleden zei timpy00:

Mentorrol van De Roon zal er wel niks over vragen anders wordt Beppu boos.

En die kan boos worden hoor! Ga lekker je gang joh. Niet gelijk zo happen 

17 minuten geleden zei timpy00:

Mentorrol van De Roon zal er wel niks over vragen anders wordt Beppu boos.

Dat is denk ik de reden waarom Koeman van 23 naar 26 spelers wil. Een legitieme reden om de Roon op te roepen. Voor in de kleedkamer enz, in zo'n rol zie ik Blind en misschien Wijnaldum ook wel.

Op 1-4-2024 om 22:03 zei Arezo:

Scholletje 2.0

Allebei zijn concurrenten blessa😂 Toch bizar die Blind. Echt zo traag als dikke stront door een trechter, maar gewoon lekker EKtje spelen.

Ik heb het al eerder gezegd: koeman gaat er gewoon voor zorgen dat Daley fucking blind straks je recordinternational is. 

Op 3-4-2024 om 19:32 zei Hwb:

Wat een gelul trouwens, die uitbreiding naar 26 spelers. Nog meer spelers die geen minuten maken.

Jij zou zeker ook nog net een reserve doelman meenemen he. ;c

Spoiler

Referentie aan een discussie over het nut van een redelijke tweede doelman die we jaren terug hebben gevoerd.

Edited by Sophomore

8 uur geleden zei Tim':

Sterker nog: die discussie ging over een derde keeper dacht ik 

Nou, over een derde keeper hoef je al helemaal niet te beginnen. Ik ben van mening dat het halen van een ervaren tweede keeper vrijwel altijd overbodig is. Derde keepers zijn helemaal onzin.

2 uur geleden zei Hwb:

Nou, over een derde keeper hoef je al helemaal niet te beginnen. Ik ben van mening dat het halen van een ervaren tweede keeper vrijwel altijd overbodig is. Derde keepers zijn helemaal onzin.

Ik zal het doorgeven aan Arne Slot.

1 uur geleden zei PJHoutman:

Ik zal het doorgeven aan Arne Slot.

"vrijwel altijd". Als Bijlow je eerste keeper is, is het een must.

Alhoewel, denk je echt dat jullie met Micky van Sas als back-up voor Bijlow geen tweede zouden zijn geworden?

Edited by Hwb

• 3 weeks later...

Voor ons Nederlanders is het tuurlijk hopen dat hij op tijd fit is voor het EK. Want kijk zo graag naar hem en verder heeft het geen uitleg nodig dat zo'n speler nodig is in het Nederlands Elftal.

Maar hoop ook dat hij iig deze zomer fit geraakt en naar een andere club gaat dan Barca. Wil hem weleens in de Premier League zien.