Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

3 uur geleden zei Vitesse88:

No shit sherlock. Maar je weet nu vooral dat Blind gaat spelen, dat was meer mijn punt. 

Omdat Delichris zich afvraagt of Maatsen gaat opgeroepen worden, waarop jij zegt Koeman kennende waarschijnlijk niet.

21 minuten geleden zei cimbomcu:

Omdat Delichris zich afvraagt of Maatsen gaat opgeroepen worden, waarop jij zegt Koeman kennende waarschijnlijk niet.

Ja ik lees wat ik getypt heb, had het wat anders moeten verwoorden. Maar alsnog zie ik Koeman er voor aan en zegt die; ‘Ake kan ook op linksback’. Je kunt de klok er ergens op gelijk zetten.

Ake - Ven - Dijkie - De Ligt - Dumfries is wel netjes toch? Timber is er tegen die tijd ook weer en anders vraag je Frimpong netjes of die komende maanden op ze linker wilt gaan trainen en zet je hem op het backie.

En anders kan je altijd nog Gooijer, Hato, Rensch en gister speelde Taylor ook nog op linksachter. Genoeg opties dus.

4 minuten geleden zei La Pulga:

Ake - Ven - Dijkie - De Ligt - Dumfries is wel netjes toch? Timber is er tegen die tijd ook weer en anders vraag je Frimpong netjes of die komende maanden op ze linker wilt gaan trainen en zet je hem op het backie.

En anders kan je altijd nog Gooijer, Hato, Rensch en gister speelde Taylor ook nog op linksachter. Genoeg opties dus.

Je vergeet Martha

21 uur geleden zei Kyrill:

Ake basis op linksback, net als tegen Schotland. Blind op de bank.

En dan je cv-ketels Van Dijk- De Ligt of Van Dijk-Geertruida of Van Dijk-De Vrij

Nog steeds geen reden om Blind in de basis op te stellen.

16 uur geleden zei Vitesse88:

Ja ik lees wat ik getypt heb, had het wat anders moeten verwoorden. Maar alsnog zie ik Koeman er voor aan en zegt die; ‘Ake kan ook op linksback’. Je kunt de klok er ergens op gelijk zetten.

Aké is toch ook langdurig geblesseerd geraakt aan zijn kuit tegen Arsenal? Dacht ergens gelezen te hebben dat zijn EK mogelijk ook in gevaar was. 

Citaat

Aké greep naar zijn hamstring en ging erbij zitten. Hij kon uiteindelijk zelf, enigszins hinkend, het veld verlaten. Guardiola kwam dinsdag met een update en meldde dat hij in ieder geval de komende wedstrijden geen beroep kan doen op Aké.

Update van trainer Pep Guardiola

Manchester City-trainer Pep Guardiola zei dat hij vreest dat de blessure van Aké 'langer gaat duren'. Dat zei de Spanjaard op de clubkanalen. "Hopelijk is hij snel weer terug. Ik weet de timing nog niet precies, maar zeker is dat hij de komende wedstrijden in ieder geval niet klaar is."

Met die update neemt hij de schrik bij bondscoach Koeman van Oranje in ieder geval weg. Het EK, dat voor Nederland op 16 juni begint, komt voorlopig niet in gevaar.

Ah Gini is terug en er komt waarschijnlijk weer een boycot richting SBS. Ze waren te kritisch op arme Gini.

Ze hebben geen idee hoeveel afbreuk dit doet aan het NL elftal. Ik krijg op dit soort momenten steeds minder met Oranje.

1 minuut geleden zei Vitesse88:

Ah Gini is terug en er komt waarschijnlijk weer een boycot richting SBS. Ze waren te kritisch op arme Gini.

Ze hebben geen idee hoeveel afbreuk dit doet aan het NL elftal. Ik krijg op dit soort momenten steeds minder met Oranje.

Alleen hierom moeten ze die gozer toch al nooit meer oproepen. Wat een triest gedoe. 

Er worden gewoon terechte vragen gesteld en meneer is weer in z’n eer aangetast. Want nu werkt z’n morele kompas even niet.

De vorige keer kon je er nog iets van zeggen vanwege de racistische opmerkingen. Maar als je weer een boycot uitvoert vanwege een kritische vraag, dan verwacht ik ook wel iets vanuit de RvJ en ook andere journalisten mogen ze zich dan wel solidair zijn.

Gini moet effe wat vaker zijn bek houden, en gewoon zijn voeten en eventueel kop, tijdens de wedstrijden laten spreken/spelen, daar is ie veel beter in , dan dit stomme achterlijke geneuzel. Beetje de Djurovski/Putdus Gini en Memphis van het SCC.

1 uur geleden zei Vitesse88:

Laten we even afwachten of het daadwerkelijk zo is, je weet immers wie de bron is van de mogelijke boycot he?

Op 1-4-2024 om 22:03 zei Arezo:

Scholletje 2.0

Allebei zijn concurrenten blessa😂 Toch bizar die Blind. Echt zo traag als dikke stront door een trechter, maar gewoon lekker EKtje spelen.

Blind is toch buiten dat hij langzaam is de verdediger die het beste is aan de bal? Speel toch ook gewoon in de top van Spanje?

2 uur geleden zei Vitesse88:

Ik hoop dat dit boycot zich doorzet en dat het Nederlands elftal geboycot wordt van het spelen van interlands.

11 minuten geleden zei Vitesse88:

Valentijn geloof ik toch? 

Ja, en die krabbelde volgens dit nieuwsbericht tijdens de uitzending alweer terug.

Later in de uitzending wordt wel duidelijk gemaakt dat de boycot nog niet zeker is. Genee krijgt een appje van Hendriks. "Zij zegt dat het nog helemaal niet zeker is", wat door Driessen ook wordt toegegeven. "Zij spelen met het idee om SBS te gaan boycotten." 

1 uur geleden zei Kyrill:

Gini moet effe wat vaker zijn bek houden, en gewoon zijn voeten en eventueel kop, tijdens de wedstrijden laten spreken/spelen, daar is ie veel beter in , dan dit stomme achterlijke geneuzel. Beetje de Djurovski/Putdus Gini en Memphis van het SCC.

Tijd dat jij in de boycot gaat...

3 minuten geleden zei Djurovski:

Tijd dat jij in de boycot gaat...

Omdat ik gelijk heb.....

is goed:cheer:

Ik vind je hele toffe gozer en peer, maar je posts in het SCC zijn regelrecht verschrikkelijk 999/1000x. En het ergste is dat mensen er nog intrappen, en er serieus op blijven reageren, en dan geniet jij er natuurlijk alleen maar nog meer van.

10 minuten geleden zei Kyrill:

Omdat ik gelijk heb.....

is goed:cheer:

Ik vind je hele toffe gozer en peer, maar je posts in het SCC zijn regelrecht verschrikkelijk 999/1000x. En het ergste is dat mensen er nog intrappen, en er serieus op blijven reageren, en dan geniet jij er natuurlijk alleen maar nog meer van.

Prima dat je mijn denkbeelden verschrikkelijk vind. Maar als je iemand benoemd wees dan wel zo netjes om ze ook te taggen

1 minuut geleden zei Djurovski:

Prima dat je mijn denkbeelden verschrikkelijk vind. Maar als je iemand benoemd wees dan wel zo netjes om ze ook te taggen

Zal ik volgende keer doen! Je hebt de post anders, nu , nog steeds erg snel gevonden:checkit: