Elsjorro1990 Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 20 uur geleden zei PJHoutman: Stijn van Gassel ook bij Excelsior. Dit geintje kennen we nu wel; als je veel ballen op je afgeschoten krijgt, lijk je een hele goede keeper. Zie Tyton, Wellenreuther, Scherpen, Jurjus, etc. etc. etc. Oh maar dat scheelt wel. Ik verwacht namelijk dat er veel ballen de kant van Noppert op gaan na de groepsfase. Ook echt totaal geen zin in dit WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Geef dan gewoon die band aan Blind. Krijgt die rood, wisselt die Janssen voor een middenvelder (Berghuis of Koopmeiners) en ga je er in principe nog op vooruit ook terwijl de tegenstander juist denkt dat het makkelijker zal worden. Je maakt als collectief meer meters + psychologisch voordeel. Maar ja, zo vindingrijk is die opgeblazen amateurpsycholoog dan ook weer niet hé! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 4 minuten geleden zei Socrates: Geef dan gewoon die band aan Blind. Krijgt die rood, wisselt die Janssen voor een middenvelder (Berghuis of Koopmeiners) en ga je er in principe nog op vooruit ook terwijl de tegenstander juist denkt dat het makkelijker zal worden. Je maakt als collectief meer meters + psychologisch voordeel. Maar ja, zo vindingrijk is die opgeblazen amateurpsycholoog dan ook weer niet hé! Wellicht stelt hij Noppert op om de band te dragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Blind op links, toch wel jammer. Wel erg blij met Frenkie - Berghuis en Gakpo op tien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Mooi dat Berghuis start ja, die heb je wel nodig. Verder zie ik niet direct de balans in dit elftal, maar Frenkie kan een hoop natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Was toen wel genieten uit tegen België met Frenkie en Berghuis naast elkaar. Maar toen had je volgens mij wel nog Klaassen erbij staan die met zijn omschakeling ook wat kan betekenen, waar nu Gakpo staat. Maargoed, wel mooi aanvallend een stuk meer kwaliteiten daardoor. Wel blij met dit middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Van Gaal wilde elke pot met vier creatievelingen starten, toch? Zul je zien dat we Teun weer krijgen voor Berghuis zodra Memphis fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Fijne wedstrijd allemaal behalve Jasper Cillessen en PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Man o man, Blind en Noppert. Erg jammer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Noppert snap ik dan weer wel. Maar dat zullen de Feyenoord supporters wel niet willen horen. Dat Blind er in staat voor Malacia is dan wel echt een regelrechte schande. Man man man. Die laat al anderhalf seizoen lang zien dat dat niet meer kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Malacia speelt dan weer amper. Noppert, ik als Heerenveen fan vind het leuk, maar had gewoon Flekken willen zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ik krijg een beetje een FM gevoel bij Noppert, als je dan zelf bondscoach bent en je selectie baseert op clubvoorkeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Zojuist zei Satyr: Ik krijg een beetje een FM gevoel bij Noppert, als je dan zelf bondscoach bent en je selectie baseert op clubvoorkeur Ik speel net toevallig Feyenoord - Heerenveen op FM en hij maakt toch een giga blunder Lekkere voorbode voor zometeen hehehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Wordt dit middenveld met De Jong - Gakpo - Berghuis niet volledig overlopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Noppert snap ik dan weer wel. Maar dat zullen de Feyenoord supporters wel niet willen horen. Dat Blind er in staat voor Malacia is dan wel echt een regelrechte schande. Man man man. Die laat al anderhalf seizoen lang zien dat dat niet meer kan. Maar zelfs als je van mening bent dat Malacia aan de bal te weinig brengt, hé. Je krijgt rugdekking van Aké en Van Dijk en je hebt Frenkie naast je. Zelfs een Taylor had je daar kunnen testen. Beetje een inverted wingbackje spelen á la Mazraoui en Zinchenko, gewoon Frenkie wat ondersteunen enzo. Maar ja, dat is wel een beetje te modern voor Louis waarschijnlijk. 12 minuten geleden zei Thierryvane: Van Gaal wilde elke pot met vier creatievelingen starten, toch? Zul je zien dat we Teun weer krijgen voor Berghuis zodra Memphis fit is. Mag hopen van niet, Berghuis is wel cruciaal. Misschien dat hij dan op 10 komt en Gakpo weer bankie gaat. Maar laten we hopen dat Blind ook onder de creatieve spelers valt dan. Moet ook wel, want onder de defensieve krachten en kilometervrees valt hij in elk geval zeker niet. 6 minuten geleden zei Satyr: Malacia speelt dan weer amper. Heeft zijn basisplek verloren maar speelde nog wel in EL-wedstrijden bijvoorbeeld. Heeft wel genoeg ritme. En zelfs al had 'ie nog geen wedstrijd gespeeld was hij nog fitter, energieker en sneller geweest tov Blind. Dat is natuurlijk een lage lat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 23 minuten geleden zei Thierryvane: Van Gaal wilde elke pot met vier creatievelingen starten, toch? Zul je zien dat we Teun weer krijgen voor Berghuis zodra Memphis fit is. Sluit niet uit dat we zelfs Teun en Klaassen krijgen. Dat geforceerde alternatieve altijd van die man. Vreselijk...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 9 minuten geleden zei Zawisza: Wordt dit middenveld met De Jong - Gakpo - Berghuis niet volledig overlopen? Ja en nee. Als ze er staan worden ze niet overlopen denk ik, maar ik vrees dat ze er niet altijd gaan staan. En dan heeft Senegal 60 meter vrij baan om over te steken. Frenkie kan dat oplossen, maar dan haal je wel wat van zijn kracht weg vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Wat een holle uitleg van LvG over die armband. Ook geen alternatief gezocht. Blijkt ook direct hoe menens het hen echt is, laffe leeghoofden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 14 minuten geleden zei FlyD: Ja en nee. Als ze er staan worden ze niet overlopen denk ik, maar ik vrees dat ze er niet altijd gaan staan. En dan heeft Senegal 60 meter vrij baan om over te steken. Frenkie kan dat oplossen, maar dan haal je wel wat van zijn kracht weg vrees ik. Ik denk dat dit in de counter dodelijk wordt. Aanvallend voetbal met veel risico. Gelukkig 3 man erachter nog, maar die gaan het ook niet redden tegen 4 a 5 aanvallers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Goed sfeertje in Doetinchem wel . Leuk zo om 17:30 avondcollege geven. Kwamen die gasten uit heel de wereld net al langs of ik echt dat WK niet even op kon gaat zetten. Tuurlijk jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Ik luister net een interview met Andries Noppert. Is Chinees voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 30 minuten geleden zei Socrates: Maar zelfs als je van mening bent dat Malacia aan de bal te weinig brengt, hé. Je krijgt rugdekking van Aké en Van Dijk en je hebt Frenkie naast je. Zelfs een Taylor had je daar kunnen testen. Beetje een inverted wingbackje spelen á la Mazraoui en Zinchenko, gewoon Frenkie wat ondersteunen enzo. Maar ja, dat is wel een beetje te modern Als je Blind dan toch opstelt dan is ie denk ik ook minder slecht als inverted back dan als wingback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Noppert heeft dezelfde kop als mij na drie dagen Berlijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Wel een hele lange goederentrein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Heb al genoeg gezien, wordt niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten