Superboeren Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 17 minuten geleden zei 007mark: Fer en Babel 1 april valt vroeg dit jaar. Strootman blijft ook een lachertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Veel buitenspelers zijn geblesseerd en Babel heeft in de voorbereiding vaak verdienstelijk gespeeld. Vind ik dus niet gek dat hij er bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) Is het natuurlijk wel. Op dit moment zijn er bij Emmen en Heracles nog vleugelspelers die beter presteren. Babel valt niet gewoon een beetje tegen, maar valt zwaar door de mand en bakt er werkelijk geen kinderlijke drol van. Strootman en Fer zijn inderdaad ook onwijs matig. Neem dan lekker Klaassen. Die kan op internationaal niveau beter mee op een dynamisch middenveld. Is nu gewoon een bruikbare Bundesliga-middenvelder. In plaats van Babel zijn er een heleboel jonge ventjes waar je voor kan kiezen mits fit (Groeneveld, Dilrosun, Gakpo) en zelfs mindere namen die nu wel in goede vorm verkeren als El Ghazi en Boëtius zie ik nog meer toevoegen. In elk geval energie en power al. En een functionele techniek die Babel kwijt lijkt te zijn. 11 maart 2020 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 1 uur geleden zei 007mark: Fer en Babel 1 april valt vroeg dit jaar. Fer doet het dit seizoen hartstikke goed, met afstand de beste controlerende middenvelder van Nederland imo. Wat zijn je alternatieven? Hendrix, Rosario, Ramselaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 De Roon, De Jong, Wijnaldum en Koopmeiners. Is genoeg. Daarnaast natuurlijk ferm overdreven. Fer hoeft nauwelijks te lopen, gewoon voor zijn defensie hangen. Een soort Pirlo-rol zonder voetballende kwaliteiten. Je hebt op topniveau natuurlijk geen drol aan zo'n conditieloze veteraan. Past dan ook niet in het voetbal van Oranje. Dan nog eerder Toornstra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Fer is echt wel uitgegroeid tot stabiele factor, speelt elke wedstrijd minstens een 7 imo. Komt voor een plek in Oranje wel tekort, mist echt de voetballende kwaliteiten daarvoor. Hij zal de definitieve selectie dan ook niet halen, lijkt mij. Dat Babel erbij zit is echt een regelrechte schande. Ga ik niet eens woorden aan vuil maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 24 minuten geleden zei Zeus: Is het natuurlijk wel. Op dit moment zijn er bij Emmen en Heracles nog vleugelspelers die beter presteren. Babel valt niet gewoon een beetje tegen, maar valt zwaar door de mand en bakt er werkelijk geen kinderlijke drol van. Strootman en Fer zijn inderdaad ook onwijs matig. Neem dan lekker Klaassen. Die kan op internationaal niveau beter mee op een dynamisch middenveld. Is nu gewoon een bruikbare Bundesliga-middenvelder. In plaats van Babel zijn er een heleboel jonge ventjes waar je voor kan kiezen mits fit (Groeneveld, Dilrosun, Gakpo) en zelfs mindere namen die nu wel in goede vorm verkeren als El Ghazi en Boëtius zie ik nog meer toevoegen. In elk geval energie en power al. En een functionele techniek die Babel kwijt lijkt te zijn. Oh ja ik ben ook zeker geen fan van Babel, maar ik snap wel dat Koeman hem niet direct laat vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 4 minuten geleden zei Zeus: De Roon, De Jong, Wijnaldum en Koopmeiners. Is genoeg. Daarnaast natuurlijk ferm overdreven. Fer hoeft nauwelijks te lopen, gewoon voor zijn defensie hangen. Een soort Pirlo-rol zonder voetballende kwaliteiten. Je hebt op topniveau natuurlijk geen drol aan zo'n conditieloze veteraan. Past dan ook niet in het voetbal van Oranje. Dan nog eerder Toornstra. Koopmeiners Bedankt Zeus, had ik ff nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 9 minuten geleden zei PJHoutman: Koopmeiners Bedankt Zeus, had ik ff nodig. Fer is natuurlijk nog altijd lachwekkender. Het verschil is een Feyenoord-shirt. Maar ik kan je garanderen dat Fer bij AZ mooi op de bank had gezeten. En terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) 42 minuten geleden zei PJHoutman: Fer doet het dit seizoen hartstikke goed, met afstand de beste controlerende middenvelder van Nederland imo. Wat zijn je alternatieven? Hendrix, Rosario, Ramselaar? Vormer. Nee, het punt is daarnaast het totaal onnodig is om nog een extra middenvelder erbij te selecteren. Zeker als het Fer is, want die gaat toch geen enkele toevoeging brengen in het Nederlands Elftal. Daarbij is het ook een zeer beperkte middenvelder en zeker niet de beste van de Eredivisie. 11 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Ach het is maar een voorselectie. Hier vallen er nog zo'n 6-7 vanaf en daar zit Fer dan ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Babel heeft onder Koeman heel veel gespeeld in oranje en naar heel behoorlijke tevredenheid volgens mij. Volstrekt logisch dat hij bij de (voor)selectie zit, zeker gezien blessures voorin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Goh, voor het eerst eens met @Hwb heeft bij Ajax natuurlijk nog helemaal niks laten zien, maar in oranje was het vaak wel gewoon voldoende/goed. Bij gebrek aan alternatieven snap ik het dan wel. Al had ik el ghazi niet eens een gekke gedachte gevonden, die doet het gewoon goed bij Aston villa. maar misschien is Koeman bang dat hij ook een ippon krijgt net zoals bosz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Laten we dat vooral niet overschatten. Ook in Oranje heeft hij onzichtbare wedstrijden gespeeld. En dan nog: je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Vorm is belangrijk. Je moet je beste spelers meenemen en op dit moment hoort Babel niet eens bij de beste in de Nederlandse competitie. Wel bij de slechtste. Als iedereen steeds achteruit zou kijken zouden selecties nooit ten goede veranderen. Maargoed, het vergt lef, visie en voortschrijdend inzicht. Om die zaken staat Koeman natuurlijk niet bekend, laat staan de gemiddelde voetbalfan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 21 minuten geleden zei Zeus: Laten we dat vooral niet overschatten. Ook in Oranje heeft hij onzichtbare wedstrijden gespeeld. En dan nog: je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Vorm is belangrijk. Je moet je beste spelers meenemen en op dit moment hoort Babel niet eens bij de beste in de Nederlandse competitie. Wel bij de slechtste. Als iedereen steeds achteruit zou kijken zouden selecties nooit ten goede veranderen. Maargoed, het vergt lef, visie en voortschrijdend inzicht. Om die zaken staat Koeman natuurlijk niet bekend, laat staan de gemiddelde voetbalfan. Gedeeltelijk eens. Je moet idd de spelers meenemen die het best in vorm zijn. Echter, op de vleugels is dat wel goed zoeken. Je noemt eerder een dilrosun of Groeneveld, maar die zijn ook niet in goede doen. Dan moet je nog verder gaan zoeken. Kom je dan uit op een speler als Linssen oid? Eerder genoemde EL ghazi zou in principe als enige voldoen als we over vorm praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Dilrosun en Boëtius doen het ook gewoon goed in de Bundesliga en hebben al meer te brengen. Daarnaast vind ik dat er ook zonder Babel al genoeg vleugelspelers zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Met dit argument over babel kan je wellicht ook vd sar oproepen. Deed het ook altijd prima.Clown babel hoort niet meer in oranje thuis. In het rechterrijtje bijv. lopen betere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Justin Kluivert. Die komt alleen Italië niet meer uit op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 17 minuten geleden zei Rogier.: Justin Kluivert. Die komt alleen Italië niet meer uit op dit moment. Mooi dat er toch nog wat positiefs te melden is in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Als het moet, kan ik me wel beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal. Ik kan ook niet voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Vind het leuk dat-ie Ihattaren dit min of meer toegezegd heeft, maar met de vorm waarin hij verkeerd zie ik hem ook niet zomaar de definitieve selectie halen. Enige voordeel voor hem is dat er weinig beters rondloopt momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 (bewerkt) 6 uur geleden zei Zeus: Dilrosun en Boëtius doen het ook gewoon goed in de Bundesliga Hertha is drama en Dilrosun kan zich daar niet aan ontrekken en JP zit (vaak) op de bank sinds de nieuwe trainer er is. Konden in dit seizoen zeker eens aanspraak maken op een selectie, maar zeker niet nu. Voor de positie rechts voorin @neva? Denk dat Berghuis en misschien Promes daar atm toch wat beter zijn/draaien. 11 maart 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 maart 2020 Share Geplaatst 15 maart 2020 Op 11-3-2020 om 18:11 zei Elsjorro1990: Gedeeltelijk eens. Je moet idd de spelers meenemen die het best in vorm zijn. Echter, op de vleugels is dat wel goed zoeken. Je noemt eerder een dilrosun of Groeneveld, maar die zijn ook niet in goede doen. Dan moet je nog verder gaan zoeken. Kom je dan uit op een speler als Linssen oid? Eerder genoemde EL ghazi zou in principe als enige voldoen als we over vorm praten. Linssen zou ik niet eens heel gek vinden, die doet het vaak erg goed. Kerk zou in counterwedstrijden op rechts eventueel nog uit de voeten kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 Op 11-3-2020 om 17:48 zei Zeus: Laten we dat vooral niet overschatten. Ook in Oranje heeft hij onzichtbare wedstrijden gespeeld. En dan nog: je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Vorm is belangrijk. Je moet je beste spelers meenemen en op dit moment hoort Babel niet eens bij de beste in de Nederlandse competitie. Wel bij de slechtste. Als iedereen steeds achteruit zou kijken zouden selecties nooit ten goede veranderen. Maargoed, het vergt lef, visie en voortschrijdend inzicht. Om die zaken staat Koeman natuurlijk niet bekend, laat staan de gemiddelde voetbalfan. Neeneenee, laten we dit idiote misverstand nou toch eens kwijtraken. Je moet de spelers meenemen waarmee je het beste team kunt formeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 25 minuten geleden zei Hwb: Neeneenee, laten we dit idiote misverstand nou toch eens kwijtraken. Je moet de spelers meenemen waarmee je het beste team kunt formeren. In die opmerking geen nuance aanbrengen is ook vrij idioot. Het is een combinatie van beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten