Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Is het natuurlijk wel. Op dit moment zijn er bij Emmen en Heracles nog vleugelspelers die beter presteren. Babel valt niet gewoon een beetje tegen, maar valt zwaar door de mand en bakt er werkelijk geen kinderlijke drol van. Strootman en Fer zijn inderdaad ook onwijs matig.

Neem dan lekker Klaassen. Die kan op internationaal niveau beter mee op een dynamisch middenveld. Is nu gewoon een bruikbare Bundesliga-middenvelder. In plaats van Babel zijn er een heleboel jonge ventjes waar je voor kan kiezen mits fit (Groeneveld, Dilrosun, Gakpo) en zelfs mindere namen die nu wel in goede vorm verkeren als El Ghazi en Boëtius zie ik nog meer toevoegen. In elk geval energie en power al. En een functionele techniek die Babel kwijt lijkt te zijn.

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Fer en Babel :-D  1 april valt vroeg dit jaar.

Fer doet het dit seizoen hartstikke goed, met afstand de beste controlerende middenvelder van Nederland imo. Wat zijn je alternatieven? Hendrix, Rosario, Ramselaar? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Roon, De Jong, Wijnaldum en Koopmeiners. Is genoeg. Daarnaast natuurlijk ferm overdreven. Fer hoeft nauwelijks te lopen, gewoon voor zijn defensie hangen. Een soort Pirlo-rol zonder voetballende kwaliteiten. Je hebt op topniveau natuurlijk geen drol aan zo'n conditieloze veteraan. Past dan ook niet in het voetbal van Oranje. Dan nog eerder Toornstra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fer is echt wel uitgegroeid tot stabiele factor, speelt elke wedstrijd minstens een 7 imo. Komt voor een plek in Oranje wel tekort, mist echt de voetballende kwaliteiten daarvoor. Hij zal de definitieve selectie dan ook niet halen, lijkt mij. 

Dat Babel erbij zit is echt een regelrechte schande. Ga ik niet eens woorden aan vuil maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Zeus:

Is het natuurlijk wel. Op dit moment zijn er bij Emmen en Heracles nog vleugelspelers die beter presteren. Babel valt niet gewoon een beetje tegen, maar valt zwaar door de mand en bakt er werkelijk geen kinderlijke drol van. Strootman en Fer zijn inderdaad ook onwijs matig.

Neem dan lekker Klaassen. Die kan op internationaal niveau beter mee op een dynamisch middenveld. Is nu gewoon een bruikbare Bundesliga-middenvelder. In plaats van Babel zijn er een heleboel jonge ventjes waar je voor kan kiezen mits fit (Groeneveld, Dilrosun, Gakpo) en zelfs mindere namen die nu wel in goede vorm verkeren als El Ghazi en Boëtius zie ik nog meer toevoegen. In elk geval energie en power al. En een functionele techniek die Babel kwijt lijkt te zijn.

Oh ja ik ben ook zeker geen fan van Babel, maar ik snap wel dat Koeman hem niet direct laat vallen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Zeus:

De Roon, De Jong, Wijnaldum en Koopmeiners. Is genoeg. Daarnaast natuurlijk ferm overdreven. Fer hoeft nauwelijks te lopen, gewoon voor zijn defensie hangen. Een soort Pirlo-rol zonder voetballende kwaliteiten. Je hebt op topniveau natuurlijk geen drol aan zo'n conditieloze veteraan. Past dan ook niet in het voetbal van Oranje. Dan nog eerder Toornstra.

Koopmeiners :D Bedankt Zeus, had ik ff nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei PJHoutman:

Fer doet het dit seizoen hartstikke goed, met afstand de beste controlerende middenvelder van Nederland imo. Wat zijn je alternatieven? Hendrix, Rosario, Ramselaar? 

Vormer.

Nee, het punt is daarnaast het totaal onnodig is om nog een extra middenvelder erbij te selecteren. Zeker als het Fer is, want die gaat toch geen enkele toevoeging brengen in het Nederlands Elftal. Daarbij is het ook een zeer beperkte middenvelder en zeker niet de beste van de Eredivisie.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, voor het eerst eens met @Hwb heeft bij Ajax natuurlijk nog helemaal niks laten zien, maar in oranje was het vaak wel gewoon voldoende/goed. Bij gebrek aan alternatieven snap ik het dan wel. Al had ik el ghazi niet eens een gekke gedachte gevonden, die doet het gewoon goed bij Aston villa.

maar misschien is Koeman bang dat hij ook een ippon krijgt net zoals bosz. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we dat vooral niet overschatten. Ook in Oranje heeft hij onzichtbare wedstrijden gespeeld. En dan nog: je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Vorm is belangrijk. Je moet je beste spelers meenemen en op dit moment hoort Babel niet eens bij de beste in de Nederlandse competitie. Wel bij de slechtste. Als iedereen steeds achteruit zou kijken zouden selecties nooit ten goede veranderen. Maargoed, het vergt lef, visie en voortschrijdend inzicht. Om die zaken staat Koeman natuurlijk niet bekend, laat staan de gemiddelde voetbalfan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Zeus:

Laten we dat vooral niet overschatten. Ook in Oranje heeft hij onzichtbare wedstrijden gespeeld. En dan nog: je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Vorm is belangrijk. Je moet je beste spelers meenemen en op dit moment hoort Babel niet eens bij de beste in de Nederlandse competitie. Wel bij de slechtste. Als iedereen steeds achteruit zou kijken zouden selecties nooit ten goede veranderen. Maargoed, het vergt lef, visie en voortschrijdend inzicht. Om die zaken staat Koeman natuurlijk niet bekend, laat staan de gemiddelde voetbalfan.

Gedeeltelijk eens. Je moet idd de spelers meenemen die het best in vorm zijn. Echter, op de vleugels is dat wel goed zoeken. Je noemt eerder een dilrosun of Groeneveld, maar die zijn ook niet in goede doen. Dan moet je nog verder gaan zoeken. Kom je dan uit op een speler als Linssen oid? Eerder genoemde EL ghazi zou in principe als enige voldoen als we over vorm praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het leuk dat-ie Ihattaren dit min of meer toegezegd heeft, maar met de vorm waarin hij verkeerd zie ik hem ook niet zomaar de definitieve selectie halen. Enige voordeel voor hem is dat er weinig beters rondloopt momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Zeus:

Dilrosun en Boëtius doen het ook gewoon goed in de Bundesliga 

Hertha is drama en Dilrosun kan zich daar niet aan ontrekken en JP zit (vaak) op de bank sinds de nieuwe trainer er is. Konden in dit seizoen zeker eens aanspraak maken op een selectie, maar zeker niet nu.

Voor de positie rechts voorin @neva? Denk dat Berghuis en misschien Promes daar atm toch wat beter zijn/draaien.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2020 om 18:11 zei Elsjorro1990:

Gedeeltelijk eens. Je moet idd de spelers meenemen die het best in vorm zijn. Echter, op de vleugels is dat wel goed zoeken. Je noemt eerder een dilrosun of Groeneveld, maar die zijn ook niet in goede doen. Dan moet je nog verder gaan zoeken. Kom je dan uit op een speler als Linssen oid? Eerder genoemde EL ghazi zou in principe als enige voldoen als we over vorm praten. 

Linssen zou ik niet eens heel gek vinden, die doet het vaak erg goed. 

Kerk zou in counterwedstrijden op rechts eventueel nog uit de voeten kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2020 om 17:48 zei Zeus:

Neeneenee, laten we dit idiote misverstand nou toch eens kwijtraken. Je moet de spelers meenemen waarmee je het beste team kunt formeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites