Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wie zou jij opstellen dan? Van Dijk is onze beste verdediger en Rekik speelt uitstekend bij Hertha.

Gaat mij erom dat er steeds andere centrale verdedigers spelen. Zo kun je niets opbouwen. Het zou me niets verbazen als de kwalificatieronde er 7 verschillende cv's (De Vrij, Blind, Van Dijk, Rekik, Hoedt, De Ligt, Indi) een basisplaats hebben gehad. Dat is toch redelijk bizar? Komt toch geen automatisme in dan?

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat mij erom dat er steeds andere centrale verdedigers spelen. Zo kun je niets opbouwen. Het zou me niets verbazen als de kwalificatieronde er 7 verschillende cv's (De Vrij, Blind, Van Dijk, Rekik, Hoedt, De Ligt, Indi) een basisplaats hebben gehad. Dat is toch redelijk bizar? Komt toch geen automatisme in dan?

Dat vind ik dus echt een prioriteit. Je moet toch met een vaste groep ergens naar toe werken. Je eigen selectie samenstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, dan heeft Zweden nog altijd 1 goal meer gescoord dan Nederland.

Ja zeven doelpunten verschil. Die 8-0 was blijkbaar de uitzondering op de uitzondering op de uitzondering.

Het goede nieuws is. Als we dan met 7-0 winnen gaan we in ieder geval naar de play off's dankzij België en de magere overwinning van Griekenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans dat Nederland het WK haalt:

Nederland wint met zeven doelpunten verschil van Zweden 0,1%

Kans dat Nederland in de Play off's komt 0,1%

Kans dat Nederland het WK haalt? Kan een chimpansee Shakespeare schrijven op een computer?

W9he6KN4Aqk

#hetkannog :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor EK 2020 zullen we ook wel een lastige poule krijgen, aangezien we zeker geen reekshoofd zullen zijn.

Eerst de Nations League waar je ook kans maakt op een EK ticket. Dan moet je met (een deel van) deze landen afrekenen:

Divisie B

Rusland, Noord-Ierland, Slowakije, Zweden, Nederland, Oekraïne, Bosnië-Herzegovina, Oostenrijk, Turkije, Ierland, Denemarken en Hongarije.

Link naar opmerking
Deel via andere websites