Pino Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Sjongejongeonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Misschien nu Dost en Klaassen erin Dickie :-D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Hahahahahahahaha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 (bewerkt) Dickie weer lekker laf. Nu pas Dost erin haha 7 oktober 2017 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 DOOOEEEEIIIIII. Komende 20 jaar zijn wij niet meer op een eindtoernooi te bewonderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 DOOOEEEEIIIIII. Komende 20 jaar zijn wij niet meer op een eindtoernooi te bewonderen. Da's natuurlijk ook weer zwaar overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Da's natuurlijk ook weer zwaar overdreven. Ok, de komende 20 jaar zullen wij geen rol van betekenis meer spelen op eindtoernooien. Hooguit een keertje kwartfinale maar daar blijft het dan ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 (bewerkt) Wie zou jij opstellen dan? Van Dijk is onze beste verdediger en Rekik speelt uitstekend bij Hertha. Gaat mij erom dat er steeds andere centrale verdedigers spelen. Zo kun je niets opbouwen. Het zou me niets verbazen als de kwalificatieronde er 7 verschillende cv's (De Vrij, Blind, Van Dijk, Rekik, Hoedt, De Ligt, Indi) een basisplaats hebben gehad. Dat is toch redelijk bizar? Komt toch geen automatisme in dan? 7 oktober 2017 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Hiddink had je nooit moeten ontslaan. Ik blijf het zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Het zou me ook niks meer verbazen dat we steaks gewoon 4-0 verliezen van Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Gaat mij erom dat er steeds andere centrale verdedigers spelen. Zo kun je niets opbouwen. Het zou me niets verbazen als de kwalificatieronde er 7 verschillende cv's (De Vrij, Blind, Van Dijk, Rekik, Hoedt, De Ligt, Indi) een basisplaats hebben gehad. Dat is toch redelijk bizar? Komt toch geen automatisme in dan? Dat vind ik dus echt een prioriteit. Je moet toch met een vaste groep ergens naar toe werken. Je eigen selectie samenstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Nederland wint gewoon met 7-0 van Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Nog maar zes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Fantastic game! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Ik lees overal 6, volgens mij moet Nederland minstens met 7 goals verschil winnen. Als ze met 6 goals winnen en dus gelijk komen in doelsaldo, heeft Zweden nog altijd meer goals gescoord (en dat is de volgende tiebreaker) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 (bewerkt) 6-0 inderdaad niet genoeg. 7-1 wel. Of nja volgens VI. Volgens mij klopt dat niet nu er ik zo naar kijk :huhu: 7 oktober 2017 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 6-0 inderdaad niet genoeg. 7-1 wel. Neen, dan heeft Zweden nog altijd 1 goal meer gescoord dan Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Uitstekend interview weer met Dick net :r Begreep niet dat Robben zei dat het eigenlijk over is, heeft het steeds maar over Luxemburg tegen Frankrijk :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Neen, dan heeft Zweden nog altijd 1 goal meer gescoord dan Nederland. Ja zeven doelpunten verschil. Die 8-0 was blijkbaar de uitzondering op de uitzondering op de uitzondering. Het goede nieuws is. Als we dan met 7-0 winnen gaan we in ieder geval naar de play off's dankzij België en de magere overwinning van Griekenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 Kans dat Nederland het WK haalt: Nederland wint met zeven doelpunten verschil van Zweden 0,1% Kans dat Nederland in de Play off's komt 0,1% Kans dat Nederland het WK haalt? Kan een chimpansee Shakespeare schrijven op een computer? W9he6KN4Aqk #hetkannog :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 oktober 2017 Share Geplaatst 7 oktober 2017 EK 2020 dan maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 "Koeman krijgt nog 3 duels" Ik zie mogelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 "Koeman krijgt nog 3 duels" Ik zie mogelijkheden. Eerst de loting voor die kwalificatieduels maar eens afwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Voor EK 2020 zullen we ook wel een lastige poule krijgen, aangezien we zeker geen reekshoofd zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Voor EK 2020 zullen we ook wel een lastige poule krijgen, aangezien we zeker geen reekshoofd zullen zijn. Eerst de Nations League waar je ook kans maakt op een EK ticket. Dan moet je met (een deel van) deze landen afrekenen: Divisie B Rusland, Noord-Ierland, Slowakije, Zweden, Nederland, Oekraïne, Bosnië-Herzegovina, Oostenrijk, Turkije, Ierland, Denemarken en Hongarije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten