Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is... de Mol? 2017

Niejo101

Wie is... de Mol? 2017  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is... de Mol? 2017

• Diederik Jekel
    • Imanuelle Grives
    • Jeroen Kijk in de Vegte
    • Jochem van gelder
    • Sanne Wallis - de Vries
    • Thomas Cammaert

Aanbevolen berichten

Alvast maar een topic. Binnenkort worden de eerste details waarschijnlijk bekend gemaakt. Naar mijn idee is dat altijd ergens tussen september en november. Geen idee meer het exacte tijdstip.

Laat de roddelpers ook alvast maar beginnen, wie gaan er dit jaar mee doen, denken/hopen jullie? En wat zal het land worden?

Ik hoop zelf op een tweede keer ergens in Afrika. Zou wel vet zijn. Genoeg plekken waar het opnemen naar mijn idee best kan (niet te gevaarlijk / onmogelijk ivm wetgeving) en genoeg mooie locaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Land is VS? Dacht oooit gehoord te hebben dat dat nooit kon omdat ze dan een Amerikaanse filmploeg moesten hebben?

Zoals standaard zijn het allemaal tweedrangs BN-ers. Volgens mij ken ik er dit jaar zelfs geen een. Dat is mij volgens mij nog nooit overkomen. Nou ja, ik herken die kale van gezicht, maar geen idee wat de naam is en of ik hem wel echt ken...

Edit: grapje, ik kan Jochem toch wel. Naam kwam me al wel erg bekend voor. Misschien gaan er nog meer kwartjes vallen.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites