Becks Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 Zit op Sanne, met Jeroen als tweede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 (edited) Dat bieden op de jokers, gênant strooien met geld en zo voorspelbaar met zo'n typische mol opdracht. Iedereen verwijt het Jeroen (dat was ook dom) maar naar zichzelf kijken ho maar :r Edited January 29, 2017 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 Toen ik zag dat de pot al zo hoog was, wist ik eigenlijk al dat er een dergelijke opdracht aan zat te komen. Vind dit soort opdrachten nooit leuk. Helemaal schandalig trouwens dat het nu om zelfs maar 3 jokers gaat. Eigenlijk helemaal niets. En de mol zal wel enkele keren geboden hebben en dat wordt gezien als mollenstreek in de finale. Een hele goede zelfs. Met dit soort opdrachten heb je dus eigenlijk dat de mol de eerste 3 afleveringen toch niets hoeft te doen, omdat zo goed als de gehele pot nu toch leeg gaat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 Dat bieden op de jokers, gênant strooien met geld en zo voorspelbaar met zo'n typische mol opdracht. Iedereen verwijt het Jeroen (dat was ook dom) maar naar zichzelf kijken ho maar :r  Haha, dit ja. Zo mooi. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 Toen ik zag dat de pot al zo hoog was, wist ik eigenlijk al dat er een dergelijke opdracht aan zat te komen. Vind dit soort opdrachten nooit leuk. Helemaal schandalig trouwens dat het nu om zelfs maar 3 jokers gaat. Eigenlijk helemaal niets. En de mol zal wel enkele keren geboden hebben en dat wordt gezien als mollenstreek in de finale. Een hele goede zelfs. Met dit soort opdrachten heb je dus eigenlijk dat de mol de eerste 3 afleveringen toch niets hoeft te doen, omdat zo goed als de gehele pot nu toch leeg gaat... Â De mol hoeft nooit in dit soort opdrachten iets te doen omdat alle kandidaten standaard enorm hebberig worden. Begrijp overigens niet hoe ze (Sanne en Thomas geloof ik) bij de gedachte kwamen dat ze 1500 pp hadden. Zoveel zat er niet eens in de pot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017 Â De mol hoeft nooit in dit soort opdrachten iets te doen omdat alle kandidaten standaard enorm hebberig worden. Begrijp overigens niet hoe ze (Sanne en Thomas geloof ik) bij de gedachte kwamen dat ze 1500 pp hadden. Zoveel zat er niet eens in de pot. Â Precies. Daarom vond ik het wel opvallend dat Jeroen niet bood; heb niet meegekregen dat hij niet mocht bieden, of heb ik dat echt gemist? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017 Jochem bood zelfs een keer over zichzelf heen :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017 Â Precies. Daarom vond ik het wel opvallend dat Jeroen niet bood; heb niet meegekregen dat hij niet mocht bieden, of heb ik dat echt gemist? Â Mocht volgens mij gewoon meebieden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017 Ben weer helemaal bij. Fucking Jochem man man. Hij kan echt geen enkele opdracht goed uitvoeren :cab: :-D Voor mij is Mol Jochem/Jeroen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017 Wat Jochem bij die Rodeo deed sloeg helemaal nergens op.... Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017  Mocht volgens mij gewoon meebieden.  Hij hoopte nog steeds op een joker, als er in totaal niet te veel uitgegeven werd. Hij is niet bepaald de slimste volgens mij. Ook gewoon maar twee honderd euro verzekeren. Kansloze actie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017  Hij hoopte nog steeds op een joker, als er in totaal niet te veel uitgegeven werd. Hij is niet bepaald de slimste volgens mij. Ook gewoon maar twee honderd euro verzekeren. Kansloze actie.Â*  Dan nog minder kansloos dan Jochem Diederik en Sanne....Jochem antwoorde wat is je joker waard "niks" aan Art en hij geeft bijna 4000 euro voor uit :cab:   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost January 30, 2017 Share Gepost January 30, 2017 Trouwens. Wel jammer van [tekst]Sigrid hoor, wat een billen[/tekst]. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsjee10 Gepost January 31, 2017 Share Gepost January 31, 2017 Thomas zat lekker bij alle drie de jokers op te bieden tegen de ander, om er vervolgens geen te hebben. Verdacht als mol. Wel 2500 over hebben voor 3 jokers, dus dat is niet erg molachtig omdat het het gemiddelde omhoog haalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost January 31, 2017 Share Gepost January 31, 2017 Vind Thomas veel te zenuwachtig om Mol te zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost January 31, 2017 Share Gepost January 31, 2017 Niets is wat het lijkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 31, 2017 Share Gepost January 31, 2017 Trouwens. Wel jammer van [tekst]Sigrid hoor, wat een billen[/tekst]. :< Â Waarom moet iig dat (billen) deel in een spoiler :< ? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost February 1, 2017 Share Gepost February 1, 2017 Â Waarom moet iig dat (billen) deel in een spoiler :< ? :P Â Dan [tekst]spoil ik niet dat ze eruit is[/tekst]. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost February 1, 2017 Share Gepost February 1, 2017 Â Dan [tekst]spoil ik niet dat ze eruit is[/tekst]. Â Dat is waar. Maar kan wel gewoon zeggen/posten Sigrid heeft heerlijk billen en is meisje om verliefd op te worden <: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Jochem die weer eens iets niet lijkt te kunnen vinden. Heeft zijn envelop ook omgewisseld met die van Thomas, zodat ze een tweede stukje misten. Wel heel stom dat ze de envelop van Jochem dan niet geopend hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 Jochem die weer eens iets niet lijkt te kunnen vinden. Heeft zijn envelop ook omgewisseld met die van Thomas, zodat ze een tweede stukje misten. Wel heel stom dat ze de envelop van Jochem dan niet geopend hebben. Â Helemaal omdat hij hem overduidelijk omruilde met die van Thomas. Â Nu is dit mijn eerste seizoen, maar is het vaker zo dat de mol zo overduidelijk de mol is? Dit is de zoveelste keer dat Jochem zo onbeholpen iets niet kan. Eerder al in dat pretpark, met die enveloppen op de duinen, volgens mij nog iets wat ik vergeet en nu deze. Hij stond op 2 meter afstand van die ene poster, volgens mij met vrij duidelijk zicht. Los daarvan vind ik hem ook het minst oprecht overkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 De echte molacties kom je normaal gesproken pas te weten in de finale-aflevering, als de mol bekend gemaakt wordt en ze ergens in Nederland gaan napraten over de editie. Dan pas komen dit soort acties pas vaak voor het eerst in beeld. Nu ligt de nadruk zoveel op deze acties, dat ik daarom juist ga twijfelen of hij wel de mol kan zijn. Nooit eerder zag je de molacties al zo duidelijk in beeld als bij Jochem, mocht hij de mol zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 4, 2017 Share Gepost February 4, 2017 De envelop met het missende stuk was de envelop van Jochem die hij aan Thomas gaf toen Thomas de 2e keer terug kwam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Journey Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 Ik vind Jochem echter wel te overduidelijk mollen dan als hij de mol is. Klaas was vorig jaar al duidelijk, maar dit is iets TE. Ik denk nog steeds dat het een kandidaat die net iets te probeert te mollen. Doe maar Diederik of Sanne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost February 5, 2017 Share Gepost February 5, 2017 (edited) Het is gewoon Jochem... Een mol brengt geen geld in de pot, zoals veel anderen op allerlei plekken wel hebben gedaan. Diederik met die posters, Sanne gaat gewoon netjes overal in terwijl ze niet durft. Imannuelle ook zoiets en brengt ook geld in het laatje. Jeroen is gewoon ontzettend stom geweest, maar heeft daarvoor ook geld in het laatje gebracht. en Thomas moet ik nog een keer checken, maar ik heb die al 4 afleveringen geleden uit mijn verdachtenlijstje gehaald om die reden. Edited February 5, 2017 by himan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts