Arezo Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 2 uur geleden zei Beppu: In plaats van dat het Ajax topic nu in lichterlaaie staat na een schandalige 5-0 pak op de broek in de Kuip (2x Ueda, 1x Bart, 1x Hancko, 1x Timber) moeten we het nu doen met deze kutdiscussie. Bedankt politie! Spelen we nog op 67-70% ook als het maar 5-0 wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 6 uur geleden zei sennid: Die VAR is wel een beperking als je weinig camera punten hebt om een goede herhaling te zien. Dat handsmomentje bij Utrecht was zo slecht te zien dat ongeacht welke beslissing er genomen werd dat het sowieso nooit goed was. Dit was echt een 50/50 moment puur omdat je in de herhaling niet kon zien of het nou hands was ja of nee. Bozdogan geeft keurig toe dat ie op zijn elleboog was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 5 minuten geleden zei Kelvin: Bozdogan geeft keurig toe dat ie op zijn elleboog was. Maar dat zegt hij natuurlijk niet tijdens dat moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Dat deze wedstrijd niet door kan gaan is uiteindelijk de schuld van de supporter, die elkaar de koppen in rammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ajax wint die pot van Feyenoord niet op 32 november, niet op 30 februari dus ook niet op die woensdag 18:00. Who cares dat je dan dat weekend tegen PSV speelt; je weet toch wel wat het resultaat zal zijn van beide potten. Je bent in mijn optiek delusional als Ajax fan als je denkt dat er maar iets te halen valt tegen beide ploegen, ongeacht wanneer je tegen ze speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 5 minuten geleden zei Keeza: Ajax wint die pot van Feyenoord niet op 32 november, niet op 30 februari dus ook niet op die woensdag 18:00. Who cares dat je dan dat weekend tegen PSV speelt; je weet toch wel wat het resultaat zal zijn van beide potten. Je bent in mijn optiek delusional als Ajax fan als je denkt dat er maar iets te halen valt tegen beide ploegen, ongeacht wanneer je tegen ze speelt. Ik sla deze post alvast op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Ik snap er ook geen reet van waarom de Arezo's en Keeza's van deze wereld nu zo hoogmoedig over Feyenoord doen ten opzichte van Ajax. Feyenoord heeft nog geen kut laten zien op wat vlagen tegen PSV in de JC schaal en uit bij de lammen en de blinden van PEC na. Moet nog maar zien of de aankopen een versterking blijken. Begint één groot vreemdelingenlegioen te worden ook. Ben er nog niet zo zeker van dat we het veel beter dan Ajax gaan doen dit jaar, al ligt die kans er natuurlijk zeker als ook maar enigszins het niveau van vorig jaar wordt aangetikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september 1 uur geleden zei Keeza: Ajax wint die pot van Feyenoord niet op 32 november, niet op 30 februari dus ook niet op die woensdag 18:00. Who cares dat je dan dat weekend tegen PSV speelt; je weet toch wel wat het resultaat zal zijn van beide potten. Je bent in mijn optiek delusional als Ajax fan als je denkt dat er maar iets te halen valt tegen beide ploegen, ongeacht wanneer je tegen ze speelt. Laten we het kwalitatieve gedeelte van de teams maar weer even achterwege laten. Ik denk dat vrijwel ieder onderzoek aangeeft dat wanneer je woensdag speelt je zaterdag een kleinere kans op winst hebt. Laat staan als je dan twee keer een ongelofelijk bizar goede tegenstander hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Gaaaaaaaaaaaaaaan we weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen. Jaar in, jaar uit verandert Amsterdam in Afghanistan wanneer Utrecht arriveert. Er zijn netten nodig zodat in iedergeval de spelers van Utrecht niet bebloed van het veld afkomen, en laten we eerlijk zijn. De kans dat er een keer bij een Ajax-Utrecht 0-3 supporters van de thuisploeg het veld opkomen om de Utrecht spelers een lesje te leren kunnen we toch ook niet helemaal uitsluiten. Er was dus maar 1 terechte consequentie geweest hiervoor, Utrecht mag niet de dupe zijn van de schandalige supporters van Ajax en de wedstrijd wordt of gespeeld zonder publiek in Amsterdam (Ajax moet dan wel de veiligheid rondom het stadion waarborgen) of gewoon op neutraal terrein. We kunnen toch niet zomaar een speelagenda verneuken, Utrecht en de fans benadelen omdat er een stelletje hufters zich keer op keer misdragen in Amsterdam. Nee Ajax als club weet dat 1 keer per jaar Utrecht op bezoek komt, en het is vooral Ajax' probleem om te zorgen dat dit goed gaat en dat Utrecht veilig in en uit kan. Dat probleem hoeven ze FC Utrecht en de rest van Nederland niet in de schoenen te schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Wel toevallig al de tweede wedstrijd van Ajax waarbij dit gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september (bewerkt) 1 uur geleden zei Urbeto: Je reinste competitievervalsing. Ik vind het zo ongelofelijk schandalig dat dit dus gewoon zo maar kan he, bah. Welkom in Nederland, een land van slapjanussen en geen beslissingen durven te nemen. Jaar in, jaar uit verandert Amsterdam in Afghanistan wanneer Utrecht arriveert. Er zijn netten nodig zodat in iedergeval de spelers van Utrecht niet bebloed van het veld afkomen, en laten we eerlijk zijn. De kans dat er een keer bij een Ajax-Utrecht 0-3 supporters van de thuisploeg het veld opkomen om de Utrecht spelers een lesje te leren kunnen we toch ook niet helemaal uitsluiten. Er was dus maar 1 terechte consequentie geweest hiervoor, Utrecht mag niet de dupe zijn van de schandalige supporters van Ajax en de wedstrijd wordt of gespeeld zonder publiek in Amsterdam (Ajax moet dan wel de veiligheid rondom het stadion waarborgen) of gewoon op neutraal terrein. We kunnen toch niet zomaar een speelagenda verneuken, Utrecht en de fans benadelen omdat er een stelletje hufters zich keer op keer misdragen in Amsterdam. Nee Ajax als club weet dat 1 keer per jaar Utrecht op bezoek komt, en het is vooral Ajax' probleem om te zorgen dat dit goed gaat en dat Utrecht veilig in en uit kan. Dat probleem hoeven ze FC Utrecht en de rest van Nederland niet in de schoenen te schuiven. Genieten dit Overigens wel belachelijk dat ze weer het voetbal pakken. Gaan ze dit ieder weekend doen, daar waar het meeste risico is? Dan zijn Ajax en Feyenoord wekelijks het bokje. 6 september bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Ze pakken alrijd de grootste clubs hé. Psv kan wel heel stoer weer makkelijk kampioen worden en gaandeweg allemaal zieke records breken, maar ze kunnen nooit zeggen dat de scotoe gaat staken bij hun thuiswedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 september Share Geplaatst 6 september Politie gaat nu iedere week Ajax pakken omdat de KNVB dan niet uitkomt in het schema, nog meer druk op de regering op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) Haha wat een onzin @Urbeto Is de wedstrijd al afgelast? 7 september bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 2 uur geleden zei cimbomcu: Haha wat een onzin @Urbeto Is de wedstrijd al afgelast? Je begrijpt dat dit de onzin is die jij andersom wel te billijken vond hé? Ik zie in het Ajax topic dat je wilde dat ik hier op je reageerde. Heb je het licht inmiddels gevonden? Of begrijp je nog steeds niets van de organisatie van risicowedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) 5 minuten geleden zei Urbeto: Je begrijpt dat dit de onzin is die jij andersom wel te billijken vond hé? Ik zie in het Ajax topic dat je wilde dat ik hier op je reageerde. Heb je het licht inmiddels gevonden? Of begrijp je nog steeds niets van de organisatie van risicowedstrijden? Nee hoor, kun je zo'n post aan mij wijden, maar daar sla je de plank ook mee mis. Ook Ajax heeft de verantwoordelijkheid om Utrecht een veilige wedstrijd te kunnen bieden. Maar die wedstrijd is dan ook niet afgelast. 7 september bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september (bewerkt) Nog niet, beslissing volgt begin komende week. 7 september bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 2 uur geleden zei cimbomcu: Nee hoor, kun je zo'n post aan mij wijden, maar daar sla je de plank ook mee mis. Ook Ajax heeft de verantwoordelijkheid om Utrecht een veilige wedstrijd te kunnen bieden. Maar die wedstrijd is dan ook niet afgelast. Met je zelfspot zit het gelukkig wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Eeuwig dankbaar dat ik niet in de regio Twente woon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 35 minuten geleden zei Magikarp: Eeuwig dankbaar dat ik niet in de regio Twente woon Dat was ik ook zonder Cim wel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september En afgelast. Blijft schandalig dat supporters de dupe zijn van dit soort acties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Op 6-9-2024 om 09:07 zei Thierryvane: Gaaaaaaaaaaaaaaan we weer! En definitief afgelast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Kansloze actie weer van die wouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten