Sophomore Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 Kunt dan ook via ESPN.nl of app kijken, dan kun je met nog meer tegelijk kijken dan met Ziggo Go. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Bedankt @joostmakaay @Rogier. en @Sophomore ik heb het zojuist besteld ESPN Eredivisie. Via hun account. Ik heb mijn ma mail gestuurd om uit te leggen en ik heb periodieke overschrijving aangezet geld meteen op haar rekening komt iedere maand 1x. Was 50% korting eerste 6 maanden. Is 9 euro per maand en erna als dan nog wil 17,95 maar zien we dan wel Ik hoop snel beschikbaar is en kan gaan kijken. Maar is natuurlijk zaterdag maar hoop dat vandaag al kan gaan kijken iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 21 minuten geleden zei Kyrill: Bedankt @joostmakaay @Rogier. en @Sophomore ik heb het zojuist besteld ESPN Eredivisie. Via hun account. Ik heb mijn ma mail gestuurd om uit te leggen en ik heb periodieke overschrijving aangezet geld meteen op haar rekening komt iedere maand 1x. Was 50% korting eerste 6 maanden. Is 9 euro per maand en erna als dan nog wil 17,95 maar zien we dan wel Ik hoop snel beschikbaar is en kan gaan kijken. Maar is natuurlijk zaterdag maar hoop dat vandaag al kan gaan kijken iig. Als het goed is werkt dan binnen enkele uren Ik ben van de week van gratis pakket gewisseld en dat was binnen 2 a 3 uur klaar voor gebruik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Kan iemand me die penaltyregel qua hands nog eens uitleggen? Ik ben het even kwijt. Tegen Ajax krijgen tot twee keer toe een pingel tegen in dit soort situaties, maar bij Sparta mag het wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 16 minuten geleden zei Nom de Guerre: Kan iemand me die penaltyregel qua hands nog eens uitleggen? Ik ben het even kwijt. Tegen Ajax krijgen tot twee keer toe een pingel tegen in dit soort situaties, maar bij Sparta mag het wel? Bedoel je die handsbal waar de VAR de scheidsrechter naar het scherm riep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 1 minuut geleden zei Kelvin: Bedoel je die handsbal waar de VAR de scheidsrechter naar het scherm riep? Volgens mij hebben we het over dezelfde bal, ja. Abels die de bal op de hand krijgt. Het blijft zo verdomd willekeurig. Ik snap ook best dat Abels hier heel weinig aan kan doen, maar in vergelijkbare situaties is de bal dit seizoen vaker op de stip gelegd onder de noemer hands is hands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Volgens mij hebben we het over dezelfde bal, ja. Abels die de bal op de hand krijgt. Het blijft zo verdomd willekeurig. Ik snap ook best dat Abels hier heel weinig aan kan doen, maar in vergelijkbare situaties is de bal dit seizoen vaker op de stip gelegd onder de noemer hands is hands. Als je het fragment goed terugkijkt, zie je dat er uiteindelijk een vrije trap gegeven wordt voor Sparta. Omdat de handsbal van Abels wordt veroorzaakt door het feit dat hij uit evenwicht gebracht wordt door een speler van Fortuna. De VAR vond het dus een handsbal en liet de scheidsrechter naar het scherm komen en die zag in eerste instantie de overtreding die de handsbal veroorzaakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Dat zal ik door mijn groen-gele bril wel gemist hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Wat keepte die Fraisl fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Wat keepte die Fraisl fantastisch. Klopt. Man of match. PSV had 17 schoten op doel, 34 in totaal en maar 2 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Die cijferrapporteurs kunnen ze beter ook afschaffen, hé. VI: Zerrouki 6, Bazoer 7 AD: Zerrouki 8, Bazoer 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 12 minuten geleden zei Kelvin: Die cijferrapporteurs kunnen ze beter ook afschaffen, hé. VI: Zerrouki 6, Bazoer 7 AD: Zerrouki 8, Bazoer 4 Hahaha echt? Zerrouki was bij far motm. ESPN gaf die aan Menig, ook raar. Bazoer liep in de 2e helft een laconiek bij. Een 4 is een beter cijfer ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Op 13-2-2021 om 20:04 zei Nom de Guerre: Kan iemand me die penaltyregel qua hands nog eens uitleggen? In de VAR studio wordt een gulden opgeworpen; penal bij kop, doorspelen bij munt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Op 15-2-2021 om 02:21 zei Sophomore: In de VAR studio wordt een gulden opgeworpen; penal bij kop, doorspelen bij munt. Dat is een scenario, niet eens uit te sluiten valt. Zeker een gulden niet, misschien wel rijksdaalder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 (bewerkt) Zo zie je maar weer; de 5-0 overwinning van Feyenoord vorige week lag echt niet aan Feyenoord. 19 februari 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 2 uur geleden zei 007mark: Zo zie je maar weer; de 5-0 overwinning van Feyenoord vorige week lag echt niet aan Feyenoord. Sven van Beek, twee wedstrijden, negen tegengoals terwijl hij op het veld stond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Lijken wel twee tweelingbroers daar achterin, met Zuen en die Zweed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 9 uur geleden zei PJHoutman: Sven van Beek, twee wedstrijden, negen tegengoals terwijl hij op het veld stond Goeie binnenkomer inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Nog geen eigen goal dat valt dan weer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 februari 2021 Share Geplaatst 20 februari 2021 Emmen toch even de eerste winst binnen. En het was niet eens onverdiend. Kunnen we met een goed gevoel de KKD in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Die Narsingh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 (bewerkt) Zou een echte FC Utrecht voetballer zijn. Kan best aardig voetballen soms, maar afwerken niet. Een soort Kerk. 21 februari 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik ben wel echt klaar met de VAR. Hoe vaak we die niet tegen hebben dit seizoen/laatste weken. Hoe psv geen rood krijgt in de 1e helft. Broja komt gewoon in positie waarop hij op het punt staat om af te gaan Het scenario voor de rest van het seizoen schrijf ik alvast uit: Vitesse wordt 5e of 6e, playoffs wordt een drama en zal me niks verbazen dat ze de finale ook nog mis gaan lopen. Seizoen gaat als een nachtkaars uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 22 uur geleden zei Elsjorro1990: Emmen toch even de eerste winst binnen. En het was niet eens onverdiend. Kunnen we met een goed gevoel de KKD in. ik zou het jammer vinden. leek me op zich wel een gezellige club om erbij te hebben. heb veel minder met clubs als RKC. er is nog hoop want de 2 ploegen voor je hebben beiden geen coach momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 februari 2021 Share Geplaatst 21 februari 2021 29 minuten geleden zei Aaron21: ik zou het jammer vinden. leek me op zich wel een gezellige club om erbij te hebben. heb veel minder met clubs als RKC. er is nog hoop want de 2 ploegen voor je hebben beiden geen coach momenteel. Naja we kunnen wel gewoon eerlijk zijn over dit seizoen: het hield allemaal vaak niet over. RKC ook gewonnen vandaag, dat maakt de winst alweer een stuk minder zoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten