Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Bedankt @joostmakaay @Rogier. en @Sophomore ik heb het zojuist besteld ESPN Eredivisie. Via hun account. Ik heb mijn ma mail gestuurd om uit te leggen en ik heb periodieke overschrijving aangezet geld meteen op haar rekening komt iedere maand 1x. Was 50% korting eerste 6 maanden. Is 9 euro per maand en erna als dan nog wil 17,95 maar zien we dan wel :)

Ik hoop snel beschikbaar is en kan gaan kijken. Maar is natuurlijk zaterdag maar hoop dat vandaag al kan gaan kijken iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Bedankt @joostmakaay @Rogier. en @Sophomore ik heb het zojuist besteld ESPN Eredivisie. Via hun account. Ik heb mijn ma mail gestuurd om uit te leggen en ik heb periodieke overschrijving aangezet geld meteen op haar rekening komt iedere maand 1x. Was 50% korting eerste 6 maanden. Is 9 euro per maand en erna als dan nog wil 17,95 maar zien we dan wel :)

Ik hoop snel beschikbaar is en kan gaan kijken. Maar is natuurlijk zaterdag maar hoop dat vandaag al kan gaan kijken iig.

Als het goed is werkt dan binnen enkele uren :) Ik ben van de week van gratis pakket gewisseld en dat was binnen 2 a 3 uur klaar voor gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Kan iemand me die penaltyregel qua hands nog eens uitleggen? Ik ben het even kwijt. Tegen Ajax krijgen tot twee keer toe een pingel tegen in dit soort situaties, maar bij Sparta mag het wel? 

Bedoel je die handsbal waar de VAR de scheidsrechter naar het scherm riep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kelvin:

Bedoel je die handsbal waar de VAR de scheidsrechter naar het scherm riep?

Volgens mij hebben we het over dezelfde bal, ja. Abels die de bal op de hand krijgt. Het blijft zo verdomd willekeurig. Ik snap ook best dat Abels hier heel weinig aan kan doen, maar in vergelijkbare situaties is de bal dit seizoen vaker op de stip gelegd onder de noemer hands is hands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Volgens mij hebben we het over dezelfde bal, ja. Abels die de bal op de hand krijgt. Het blijft zo verdomd willekeurig. Ik snap ook best dat Abels hier heel weinig aan kan doen, maar in vergelijkbare situaties is de bal dit seizoen vaker op de stip gelegd onder de noemer hands is hands.

Als je het fragment goed terugkijkt, zie je dat er uiteindelijk een vrije trap gegeven wordt voor Sparta. Omdat de handsbal van Abels wordt veroorzaakt door het feit dat hij uit evenwicht gebracht wordt door een speler van Fortuna. De VAR vond het dus een handsbal en liet de scheidsrechter naar het scherm komen en die zag in eerste instantie de overtreding die de handsbal veroorzaakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Kelvin:

Die cijferrapporteurs kunnen ze beter ook afschaffen, hé.

VI: Zerrouki 6, Bazoer 7
AD: Zerrouki 8, Bazoer 4

Hahaha echt? Zerrouki was bij far motm. ESPN gaf die aan Menig, ook raar. Bazoer liep in de 2e helft een laconiek bij. Een 4 is een beter cijfer ja. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel echt klaar met de VAR. Hoe vaak we die niet tegen hebben dit seizoen/laatste weken. Hoe psv geen rood krijgt in de 1e helft. Broja komt gewoon in positie waarop hij op het punt staat om af te gaan

Het scenario voor de rest van het seizoen schrijf ik alvast uit: Vitesse wordt 5e of 6e, playoffs wordt een drama en zal me niks verbazen dat ze de finale ook nog mis gaan lopen. Seizoen gaat als een nachtkaars uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Elsjorro1990:

Emmen toch even de eerste winst binnen. En het was niet eens onverdiend. Kunnen we met een goed gevoel de KKD in. 

ik zou het jammer vinden. leek me op zich wel een gezellige club om erbij te hebben. heb veel minder met clubs als RKC.

er is nog hoop want de 2 ploegen voor je hebben beiden geen coach momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Aaron21:

ik zou het jammer vinden. leek me op zich wel een gezellige club om erbij te hebben. heb veel minder met clubs als RKC.

er is nog hoop want de 2 ploegen voor je hebben beiden geen coach momenteel.

Naja we kunnen wel gewoon eerlijk zijn over dit seizoen: het hield allemaal vaak niet over. RKC ook gewonnen vandaag, dat maakt de winst alweer een stuk minder zoet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites