Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Ik overweeg serieus dit ESPN gebeuren. Maar ik heb geen traditionele tv box/kastje op mijn kamer. En daar heb ik ook helemaal geen enkele zin in. Ik heb gratis Ziggo Go via mijn ouders en zij betalen er ook niks voor. Dus tenzij zowel mijn moeder en vader tegelijk gebruik van maken, kan ik er zovaak op als en wanneer ik wil. En met Ziggo go had ik ook Fox Sports maar nu geen ESPN meer. Weet iemand wat beste is voor alleen mobiel/laptop gebruik? Ik heb ESPN site bekeken en die van Ziggo maar ik ga echt geen Kastje/Box aanschaffen... Kan ook niet want ik sta hier zelf ook niet ingeschreven waar ik woon....

1 minuut geleden zei Kyrill:

Ik overweeg serieus dit ESPN gebeuren. Maar ik heb geen traditionele tv box/kastje op mijn kamer. En daar heb ik ook helemaal geen enkele zin in. Ik heb gratis Ziggo Go via mijn ouders en zij betalen er ook niks voor. Dus tenzij zowel mijn moeder en vader tegelijk gebruik van maken, kan ik er zovaak op als en wanneer ik wil. En met Ziggo go had ik ook Fox Sports maar nu geen ESPN meer. Weet iemand wat beste is voor alleen mobiel/laptop gebruik? Ik heb ESPN site bekeken en die van Ziggo maar ik ga echt geen Kastje/Box aanschaffen... Kan ook niet want ik sta hier zelf ook niet ingeschreven waar ik woon....

Je ouders vragen om ESPN aan te schaffen (zodat jij het ook kunt zien via Ziggo GO), en hen de kosten daarvan betalen?

Bedankt @joostmakaay @Rogier. en @Sophomore ik heb het zojuist besteld ESPN Eredivisie. Via hun account. Ik heb mijn ma mail gestuurd om uit te leggen en ik heb periodieke overschrijving aangezet geld meteen op haar rekening komt iedere maand 1x. Was 50% korting eerste 6 maanden. Is 9 euro per maand en erna als dan nog wil 17,95 maar zien we dan wel :)

Ik hoop snel beschikbaar is en kan gaan kijken. Maar is natuurlijk zaterdag maar hoop dat vandaag al kan gaan kijken iig.

21 minuten geleden zei Kyrill:

Bedankt @joostmakaay @Rogier. en @Sophomore ik heb het zojuist besteld ESPN Eredivisie. Via hun account. Ik heb mijn ma mail gestuurd om uit te leggen en ik heb periodieke overschrijving aangezet geld meteen op haar rekening komt iedere maand 1x. Was 50% korting eerste 6 maanden. Is 9 euro per maand en erna als dan nog wil 17,95 maar zien we dan wel :)

Ik hoop snel beschikbaar is en kan gaan kijken. Maar is natuurlijk zaterdag maar hoop dat vandaag al kan gaan kijken iig.

Als het goed is werkt dan binnen enkele uren :) Ik ben van de week van gratis pakket gewisseld en dat was binnen 2 a 3 uur klaar voor gebruik.

16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Kan iemand me die penaltyregel qua hands nog eens uitleggen? Ik ben het even kwijt. Tegen Ajax krijgen tot twee keer toe een pingel tegen in dit soort situaties, maar bij Sparta mag het wel? 

Bedoel je die handsbal waar de VAR de scheidsrechter naar het scherm riep?

1 minuut geleden zei Kelvin:

Bedoel je die handsbal waar de VAR de scheidsrechter naar het scherm riep?

Volgens mij hebben we het over dezelfde bal, ja. Abels die de bal op de hand krijgt. Het blijft zo verdomd willekeurig. Ik snap ook best dat Abels hier heel weinig aan kan doen, maar in vergelijkbare situaties is de bal dit seizoen vaker op de stip gelegd onder de noemer hands is hands.

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Volgens mij hebben we het over dezelfde bal, ja. Abels die de bal op de hand krijgt. Het blijft zo verdomd willekeurig. Ik snap ook best dat Abels hier heel weinig aan kan doen, maar in vergelijkbare situaties is de bal dit seizoen vaker op de stip gelegd onder de noemer hands is hands.

Als je het fragment goed terugkijkt, zie je dat er uiteindelijk een vrije trap gegeven wordt voor Sparta. Omdat de handsbal van Abels wordt veroorzaakt door het feit dat hij uit evenwicht gebracht wordt door een speler van Fortuna. De VAR vond het dus een handsbal en liet de scheidsrechter naar het scherm komen en die zag in eerste instantie de overtreding die de handsbal veroorzaakte.

12 minuten geleden zei Kelvin:

Die cijferrapporteurs kunnen ze beter ook afschaffen, hé.

VI: Zerrouki 6, Bazoer 7
AD: Zerrouki 8, Bazoer 4

Hahaha echt? Zerrouki was bij far motm. ESPN gaf die aan Menig, ook raar. Bazoer liep in de 2e helft een laconiek bij. Een 4 is een beter cijfer ja.