himan Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november (bewerkt) Het gaat Sparta neem ik aan om top 9, als je dat al een eerlijke doelstelling mag noemen. Blijkbaar achtste begroting, had ik niet verwacht. 1 november bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Sparta heeft één van beste selecties van de afgelopen 10 jaar, dus je mag echt wel wat hoger mikken dan de huidige 11e plek. Plus daar komt bij dat het voetbal gewoon niet om aan te gluren is, vooral bij thuiswedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Het zal misschien ook wel met die rare acties van 'm te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 2 uur geleden zei Thierryvane: 22 december Sparta-Ajax. Ik zie de bui al hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 2 minuten geleden zei Arles: 22 december Sparta-Ajax. Ik zie de bui al hangen. Dan is Steijn alweer ontslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Voortaan als we dingen hier willen vergelijken wie meest succesvolst wint of meeste prijzen wint moet dat dus 100-200 jaar geleden Duly noted Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 1 uur geleden zei Gert: Dan is Steijn alweer ontslagen. Ik hoop het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 4 uur geleden zei Arles: 22 december Sparta-Ajax. Ik zie de bui al hangen. Ik denk dat spelers als Gaaei, Sutalo en Akpom tot op het bot gemotiveerd zijn bij die pot als Steijn er daadwerkelijk zit, dus dat zal eerder 0-7 worden of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november 42 minuten geleden zei Rogier.: Ik denk dat spelers als Gaaei, Sutalo en Akpom tot op het bot gemotiveerd zijn bij die pot als Steijn er daadwerkelijk zit, dus dat zal eerder 0-7 worden of iets dergelijks. Goed punt! Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Sinterklaas valt vroeg dit jaar voor Ajax. 2e wedstrijd op rij dat ze een goal cadeau krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Kijk vrij weinig eredivisie, maar elke keer valt het me op wat voor een beperkte speler Bakayoko is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 1 minuut geleden zei Acquafresca: Kijk vrij weinig eredivisie, maar elke keer valt het me op wat voor een beperkte speler Bakayoko is. Blind paard is het, heb je de beste kopper van de hele Eredivisie voorin lopen, ga je nog constant naar binnen en voor eigen succes. Hopen dat Chelsea in de zomer met een zak geld komt, breng hem nog op de fiets zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Goh zet ik de televisie aan, speelt Feyenoord gewoon weer thuis. Komt wel heel vaak voor de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Steijn definitief terug bij Sparta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november 3 minuten geleden zei joostmakaay: Steijn definitief terug bij Sparta Contract tot einde van het seizoen. Zal wel verlengd worden als het goed gaat en beide partijen willen het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Gaat lekker met Van Persie en Heerenveen. Als zelfs onze voorhoede je onder druk kan zetten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Gaat lekker met Van Persie en Heerenveen. Als zelfs onze voorhoede je onder druk kan zetten... Sluit niet uit dat hij de tweede trainer is die ontslagen gaat worden. Of misschien dan toch Fraser/Maduro/Jansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Gaat lekker met Van Persie en Heerenveen. Als zelfs onze voorhoede je onder druk kan zetten... goede voetballers zijn niet altijd goede trainers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Dat buitenspelmoment bij de 1-3 van PEC. Schandalige beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Ik kon het niet goed zien. Zelfs met de lijnen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Zo NEC heeft Groningen effe ritueel geslacht zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Op 3-11-2024 om 03:19 zei Thierryvane: Sluit niet uit dat hij de tweede trainer is die ontslagen gaat worden. Of misschien dan toch Fraser/Maduro/Jansen. Nee joh toch niet zo snel. Ze wisten toch dat Van Persie zo zou spelen en dat die selectie niet zo sterk is. Zou wel echt wanbeleid zijn als je zo snel van iemand afscheid neemt. Zelfs met het gebrek aan pragmatisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 23 uur geleden zei Sick Blik: Nee joh toch niet zo snel. Ze wisten toch dat Van Persie zo zou spelen en dat die selectie niet zo sterk is. Zou wel echt wanbeleid zijn als je zo snel van iemand afscheid neemt. Zelfs met het gebrek aan pragmatisme. De enige die over ontslag praten zijn de media en supporters van andere clubs.. Momenteel geniet ik elke thuiswedstrijd met hoge mate. Enkel de uitwedstrijden zijn niet om over naar huis te schrijven. Maar veel leuker dan onder KvW. Die pakte alleen wel punten. ik word enkel moe van Ferry de Haan die iedere keer ex Feyenoorders haalt. Van Persie, Hall, Boetius, Jakabask etc. Van Wonderen was ook al een Feyenoorder. Alsof de man maar 1 netwerk heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 2 uur geleden zei Berjan1986: De enige die over ontslag praten zijn de media en supporters van andere clubs.. Momenteel geniet ik elke thuiswedstrijd met hoge mate. Enkel de uitwedstrijden zijn niet om over naar huis te schrijven. Maar veel leuker dan onder KvW. Die pakte alleen wel punten. ik word enkel moe van Ferry de Haan die iedere keer ex Feyenoorders haalt. Van Persie, Hall, Boetius, Jakabask etc. Van Wonderen was ook al een Feyenoorder. Alsof de man maar 1 netwerk heeft. Je mag je in je handjes knijpen dat je spelers als Jahanbakhsh en wellicht Boëtius aan je kunt binden als Heerenveen. Onder andere randomstandigheden (geen paspoortperikelen & geen ziekteherstel) zouden deze spelers nooit in Heerenveen neerstrijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 6 minuten geleden zei Urbeto: Je mag je in je handjes knijpen dat je spelers als Jahanbakhsh en wellicht Boëtius aan je kunt binden als Heerenveen. Onder andere randomstandigheden (geen paspoortperikelen & geen ziekteherstel) zouden deze spelers nooit in Heerenveen neerstrijken. Dat klopt, maar het begint een beetje Feyenoord 0.5 te worden. Dankzij Ferry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten