Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Het gaat Sparta neem ik aan om top 9, als je dat al een eerlijke doelstelling mag noemen.

Blijkbaar achtste begroting, had ik niet verwacht.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arles:

22 december Sparta-Ajax. Ik zie de bui al hangen. 

Ik denk dat spelers als Gaaei, Sutalo en Akpom tot op het bot gemotiveerd zijn bij die pot als Steijn er daadwerkelijk zit, dus dat zal eerder 0-7 worden of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Rogier.:

Ik denk dat spelers als Gaaei, Sutalo en Akpom tot op het bot gemotiveerd zijn bij die pot als Steijn er daadwerkelijk zit, dus dat zal eerder 0-7 worden of iets dergelijks.

Goed punt! Ik hoop van harte dat je gelijk hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Acquafresca:

Kijk vrij weinig eredivisie, maar elke keer valt het me op wat voor een beperkte speler Bakayoko is. 

Blind paard is het, heb je de beste kopper van de hele Eredivisie voorin lopen, ga je nog constant naar binnen en voor eigen succes. Hopen dat Chelsea in de zomer met een zak geld komt, breng hem nog op de fiets zelfs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-11-2024 om 03:19 zei Thierryvane:

Sluit niet uit dat hij de tweede trainer is die ontslagen gaat worden. Of misschien dan toch Fraser/Maduro/Jansen.

Nee joh toch niet zo snel. Ze wisten toch dat Van Persie zo zou spelen en dat die selectie niet zo sterk is. Zou wel echt wanbeleid zijn als je zo snel van iemand afscheid neemt. Zelfs met het gebrek aan pragmatisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Sick Blik:

Nee joh toch niet zo snel. Ze wisten toch dat Van Persie zo zou spelen en dat die selectie niet zo sterk is. Zou wel echt wanbeleid zijn als je zo snel van iemand afscheid neemt. Zelfs met het gebrek aan pragmatisme.

De enige die over ontslag praten zijn de media en supporters van andere clubs.. Momenteel geniet ik elke thuiswedstrijd met hoge mate. Enkel de uitwedstrijden zijn niet om over naar huis te schrijven. 

Maar veel leuker dan onder KvW. Die pakte alleen wel punten.

ik word enkel moe van Ferry de Haan die iedere keer ex Feyenoorders haalt. Van Persie, Hall, Boetius, Jakabask etc. Van Wonderen was ook al een Feyenoorder. Alsof de man maar 1 netwerk heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Berjan1986:

De enige die over ontslag praten zijn de media en supporters van andere clubs.. Momenteel geniet ik elke thuiswedstrijd met hoge mate. Enkel de uitwedstrijden zijn niet om over naar huis te schrijven. 

Maar veel leuker dan onder KvW. Die pakte alleen wel punten.

ik word enkel moe van Ferry de Haan die iedere keer ex Feyenoorders haalt. Van Persie, Hall, Boetius, Jakabask etc. Van Wonderen was ook al een Feyenoorder. Alsof de man maar 1 netwerk heeft.

Je mag je in je handjes knijpen dat je spelers als Jahanbakhsh en wellicht Boëtius aan je kunt binden als Heerenveen. Onder andere randomstandigheden (geen paspoortperikelen & geen ziekteherstel) zouden deze spelers nooit in Heerenveen neerstrijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Je mag je in je handjes knijpen dat je spelers als Jahanbakhsh en wellicht Boëtius aan je kunt binden als Heerenveen. Onder andere randomstandigheden (geen paspoortperikelen & geen ziekteherstel) zouden deze spelers nooit in Heerenveen neerstrijken. 

Dat klopt, maar het begint een beetje Feyenoord 0.5 te worden. Dankzij Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites