Sick Blik Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 1 uur geleden zei putdus: Als hij fit is , staat die bij elke Nederlandse club in twee weken in de basis. Nou heb vandaag een analyse van Pieter Zwart gehoord die zei dat dat allemaal wel meevalt. Minder rendement dan bijvoorbeeld Vertessen en een compleet gebrek aan verdedigende arbeid. Lijkt me niet dat een PSV daarvoor ruimte heeft bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 4 minuten geleden zei Sick Blik: Nou heb vandaag een analyse van Pieter Zwart gehoord die zei dat dat allemaal wel meevalt. Minder rendement dan bijvoorbeeld Vertessen en een compleet gebrek aan verdedigende arbeid. Lijkt me niet dat een PSV daarvoor ruimte heeft bijvoorbeeld. Een absoluut wereld talent. Bij jong ajax na jaren van niet spelen gelijk uitblinken. Vervolgens in de voorbereiding bij Ajax 1 gelijk 1 van de betere. Nogmaals na anderhalf tot twee jaar niks te hebben gedaan. Zo ongelooflijk veel talent. Maarja, alleen daar red je het niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Nog nooit is iemand zo veel talent toegeschreven zonder daadwerkelijk wat te hebben laten zien als deze gozer. En dan komt hij geen eens van de Toekomst, anders was het helemaal raak geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 50 minuten geleden zei putdus: Een absoluut wereld talent. Bij jong ajax na jaren van niet spelen gelijk uitblinken. Vervolgens in de voorbereiding bij Ajax 1 gelijk 1 van de betere. Nogmaals na anderhalf tot twee jaar niks te hebben gedaan. Zo ongelooflijk veel talent. Maarja, alleen daar red je het niet mee. Geweldige techniek idd, maar verder moet ik het allemaal nog zien. Alleen een goede techniek hebben maakt je geen wereldspeler, zie een Isco of Vela. Al die jaren stil staan in zn ontwikkeling helpt hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 1 uur geleden zei putdus: Een absoluut wereld talent. Bij jong ajax na jaren van niet spelen gelijk uitblinken. Vervolgens in de voorbereiding bij Ajax 1 gelijk 1 van de betere. Nogmaals na anderhalf tot twee jaar niks te hebben gedaan. Zo ongelooflijk veel talent. Maarja, alleen daar red je het niet mee. Ja dit klopt dus niet helemaal. Hij had iets meer dan een half jaar niet gespeeld voor hij bij Ajax kwam. Heeft amper in Jong Ajax gespeeld en heeft maar heel kort in de voorbereiding meegedaan toen Ajax nog lang niet met het eerste elftal speelden. Maar dat hij twee jaar niks gedaan heeft klopt niet. Was gewoon speler van PSV ging in de zomer naar Juventus werd verhuurd aan Sampdoria kwam daar niet opdagen ging in de winter naar Ajax. Heeft paar leuke potten gespeeld in Jong om een of andere onduidelijke reden minuten gemaakt in de bekerfinale begin van de voorbereiding leuke pot gespeeld en daarna was er weer van alles rond om hem heen, banden met criminele circuit, auto die in brand stond etc. 54 minuten geleden zei Beppu: Nog nooit is iemand zo veel talent toegeschreven zonder daadwerkelijk wat te hebben laten zien als deze gozer. En dan komt hij geen eens van de Toekomst, anders was het helemaal raak geweest. Half jaar bij Ajax rondgelopen voor zijn 46e dus gewoon eigen jeugd. Moet jij weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Heeft Koeman al een belletje gepleegd naar Waalwijk ondertussen? Duurt wel allemaal erg lang imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Bram Bakker denkt dat Mohamed Ihattaren binnen een half jaar zo maar eens in Oranje kan staan. De psychiater die met het gevallen toptalent aan de slag is gegaan is RKC Waalwijk tevens dankbaar voor de kans die ze Ihattaren geven, zo geeft hij aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. Ik vind dit voor een (ex-)psychiater een best gekke uitspraak. Sowieso beetje media-geil mannetje volgens mij, weet niet of dat nou zo handig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 5 minuten geleden zei Chiemel: Bram Bakker denkt dat Mohamed Ihattaren binnen een half jaar zo maar eens in Oranje kan staan. De psychiater die met het gevallen toptalent aan de slag is gegaan is RKC Waalwijk tevens dankbaar voor de kans die ze Ihattaren geven, zo geeft hij aan in gesprek met het Algemeen Dagblad. Ik vind dit voor een (ex-)psychiater een best gekke uitspraak. Sowieso beetje media-geil mannetje volgens mij, weet niet of dat nou zo handig is. Dat is al de tweede bakker die zijn slaatje probeert te slaan uit de situatie Ihatarren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 17 uur geleden zei Chiemel: Goed verhaal toch voor de media, heel logisch ook. Als Ihatarran rust wil moet hij of niet meer voetballen, of tenminste zich niet met (social) media bezighouden of gewoon eens lekker gaan voetballen. Michiel Kramer en Henk Fraser krijgen anders ook genoeg over zich heen. Hij kan niet gewoon voetballen want de media is meer bezig met zichzelf dan met de voetballer Ihatarren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 7 minuten geleden zei cimbomcu: Hij kan niet gewoon voetballen want de media is meer bezig met zichzelf dan met de voetballer Ihatarren. Ik ben het voor een groot deel van je eens, maar zoals @Chiemel al aangeeft: ik snap niet dat zijn psycholoog/psychiater dan direct verwachtingen gaat scheppen met 'binnen een half jaar in Oranje' Je kent de geschiedenis van Ihatarren en zeg gewoon dat je met elkaar je best gaat doen en dan zien we het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 2 uur geleden zei Kelvin: Ik ben het voor een groot deel van je eens, maar zoals @Chiemel al aangeeft: ik snap niet dat zijn psycholoog/psychiater dan direct verwachtingen gaat scheppen met 'binnen een half jaar in Oranje' Je kent de geschiedenis van Ihatarren en zeg gewoon dat je met elkaar je best gaat doen en dan zien we het wel. Hij is denk ik niet de huidige psychiater mag ik hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 15 minuten geleden zei himan: Hij is denk ik niet de huidige psychiater mag ik hopen. Hij was in ieder geval onderdeel van het 'projectteam Mo' dat hem tot bij RKC heeft gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Stiekem toch wel weer benieuwd hoe hij speelt, is er al ergens iets bekend gemaakt over wanneer hij inzetbaar is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 46 minuten geleden zei himan: Hij is denk ik niet de huidige psychiater mag ik hopen. Zeker wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Teringraar dat hij dat dan zegt. Ik zou niet willen dat mijn psychiater dingen publiekelijk over mij roept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Aardig doelpuntje van die Sadiq zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 28 minuten geleden zei Arezo: Teringraar dat hij dat dan zegt. Ik zou niet willen dat mijn psychiater dingen publiekelijk over mij roept. Ik ben het hier volledig niet mee eens gezien je mijn tegenstander bij het OBK bent. Voor de rest volledig mee eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Nee, ik hoop ook dat je flink aan de dunne gaat de komende dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Geen penalty haha Kan toch niet dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Is niet echt een natuurlijke houding he? Of ligt het er aan dat die zijn handen wel tegen het lichaam echt nog aanheeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Je weet ook gewoon dat er komende weken weer pingels komen voor minder duidelijke handsballen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Die Peersman is zo'n lompe boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Domme lompe overtreding ja. Dacht al direct dat het rood zou worden, been is gewoon veel te hoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Tja, Peersman is gewoon een garantie op minimaal 1 rode kaart per jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 4 minuten geleden zei Kelvin: Tja, Peersman is gewoon een garantie op minimaal 1 rode kaart per jaar Had er voor vandaag al 1 moeten hebben. Schandalige speler is dat dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten