Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Oerlie:

Is enkel wat ik gelezen heb (niks concreets), maar vergeet niet dat hij inmiddels al 38 is.

Snap ik. Zou het een hele gewaagde stap vinden. Al vermoed ik dat, wanneer hij zijn niveau weet vast te houden, hij gewoon eerste keeper wordt in Ajax 1. Want Cilessen gaat hem er niet uit spelen :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei ElMarcos:

Snap ik. Zou het een hele gewaagde stap vinden. Al vermoed ik dat, wanneer hij zijn niveau weet vast te houden, hij gewoon eerste keeper wordt in Ajax 1. Want Cilessen gaat hem er niet uit spelen 

Ja ik verwacht zijn komst ook totaal niet, maar zou wel een leuke meevaller zijn.

vandaag ook gelezen dat de zaakwaarnemer van armenteros gezegd heeft dat hij weinig trek heeft in de kkd. Dat ie dan maar snel vertrekt, want meneer heeft afgelopen seizoen toch ook niks laten zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veerman gewoon weer weg neem ik aan dan. Wat wil die Dost zelf dan? Wordt in verband gebracht met Utrecht, Emmen en Feyenoord en leek juist Feyenoord van die drie af te slaan. Kan waarschijnlijk ook nog dik cashen in het buitenland als ie wil. Kortom: ik zie nog geen duidelijk financiële of sportieve drijfveer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Chiemel:

Veerman gewoon weer weg neem ik aan dan. Wat wil die Dost zelf dan? Wordt in verband gebracht met Utrecht, Emmen en Feyenoord en leek juist Feyenoord van die drie af te slaan. Kan waarschijnlijk ook nog dik cashen in het buitenland als ie wil. Kortom: ik zie nog geen duidelijk financiële of sportieve drijfveer. 

Zou 't kunnen dat 'ie bij Feyenoord geen basisplaats in het vooruitzicht heeft gekregen? Lijkt me bij Utrecht en Emmen wat logischer,. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei NicoHaak:

Lees dat Utrecht Dost wil halen. Lekker 4-4-2 met Dost en Veerman voorin. Hoe cult wil je het hebben :D 

Wie gaat ze alleen voorzien van bruikbare ballen? Want beide zijn vrij statisch en niet bepaald mannen die zelf wat creëren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Wie gaat ze alleen voorzien van bruikbare ballen? Want beide zijn vrij statisch en niet bepaald mannen die zelf wat creëren. 

Dat maakt mij als Ajax supporter niet uit ;) Kunnen idd niet samen voetbaltechnisch gezien, maar als ze het toch doen dan kan het alleen met ouderwetse kick 'n rush.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Utrecht en Frans van Seumeren beleid:

We halen Douvikas, die gaat ons verder helpen!

6 maanden later... Douvikas brengt het niet en we halen de dertiger Henk Veerman voor een miljoen op

Ook die brengt het niet en wederom 6 maanden later gaan we voor Bas Dost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel echt leuk om te zien dat het de grotere clubs (weer) lukt om aardige namen te binden. Zegt denk ik ook wel wat over de ontwikkeling die de Eredivisie de afgelopen jaren doormaakt. Nog even hopen op een spetterende transferzomer en dan gaat het misschien ooit nog wel leuk worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei cimbomcu:

Dan hoor je nu Redan idd, en dan was ik Pontus Almqvist helemaal vergeten. Sjongejonge, is er een club in de Eredivisie met slechter beleid dan dit?

Dat heb ik al jaren idd met Utrecht. Altijd 'namen' aantrekken en soms wordt er ook wel een paar wedstrijden leuk gevoetbald maar over een heel seizoen valt het toch altijd weer tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jotew:

Snap uberhaupt niet wat ze met een selectie van 87 man moeten.. Mijn god wat een spelers trekken die aan zich de laatste jaren.

Valt wel mee toch? Door blessureleed moesten ze dit seizoen toch ook weer regelmatig met jeugd/Jong-spelers komen opdraven. Dus blijkbaar is de selectie op plekken zelfs niet breed genoeg. 

@cimbomcu Frans van Seumeren maakt het beleid niet, dat doet Jordy Zuidam, en dat is inderdaad niet zo'n hele intelligente. Douvikas kan er ook gewoon echt helemaal niets van ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei PJHoutman:

Valt wel mee toch? Door blessureleed moesten ze dit seizoen toch ook weer regelmatig met jeugd/Jong-spelers komen opdraven. Dus blijkbaar is de selectie op plekken zelfs niet breed genoeg. 

@cimbomcu Frans van Seumeren maakt het beleid niet, dat doet Jordy Zuidam, en dat is inderdaad niet zo'n hele intelligente. Douvikas kan er ook gewoon echt helemaal niets van  

Eens maar Fransie heeft wel een vinger in de pap hoor, zie ook trainerskeuzes etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Jotew:

Snap uberhaupt niet wat ze met een selectie van 87 man moeten.. Mijn god wat een spelers trekken die aan zich de laatste jaren.

Beetje overdreven , zijn er 32. Maar Dost bij Utrecht juich ik wel toe, lekker hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites