Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

6 minuten geleden zei Thomassje123:

Vind het wel erg onprofessioneel om eerlijk te zijn

EDIT:

4-4, wat zijn die play-offs toch altijd bizar joh

Ja en? Want Simeone, Wenger, Klopp, Mourinho, Pep doen /deden altijd zo normaal? :cab:

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ja en? Want Simeone, Wenger, Klopp, Mourinho, Pep doen /deden altijd zo normaal? :cab:

Nee zeker niet, denk niet dat als je zo langs de zijlijn staat dat spelers je serieus nemen

Wordt ook genoeg gezegd lijk me over die trainers

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Nee zeker niet, denk niet dat als je zo langs de zijlijn staat dat spelers je serieus nemen

Wordt ook genoeg gezegd lijk me over die trainers

Precies, als een Tuchel, Simeone of Klopp weer loopt te rauwdauwen langs de lijn word dat ook gewoon aangehaald hier. Net als nu met die trainert van ADO. 

Als je je als (een klein deel van de) supporters zo gedraagt dan mogen ze je wel terugzetten naar de vierde klasse. Wat een droeftoeters die gasten die het veld opkomen en dingen het uitvak in gooien. Die ploeg van ons heeft het zelf gedaan, ga lekker naar een veldje en sla elkaar daar onderling de hersens in, iedereen blij mee. Heeft niets met voetbal te maken wat daar gebeurd.

Qua wedstrijd zat er alles in en heeft mijn ploeg het zelf weggegeven. Een 3-0 voorsprong mag je natuurlijk nooit uit handen geven.

Mijn felicitaties zijn dan ook voor Excelsior die het maar mooi geflikt hebben!

Zojuist zei Jotew:

Volgend jaar maar met een puntje of 12 aftrek laten starten in de KKD, stel dwazen.

Echt schandalig ja. Als je ze al met een bedekt gezicht het veld op ziet komen dan weet je al hoe laat het is. Alleen daarom al blij dat ze niet promoveren.

4 minuten geleden zei Djurovski:

Feyenoord de komende 10 jaar dan ook geen publiek meer in Europa. Misdragen zich ook elke wedstrijd 

Dan neem ik aan dat je nu ook direct de wedstrijd kan noemen waarbij Feyenoord-fans het veld twee keer zijn opgekomen én een flesje naar de grensrechter gooiden én vuurwerk op het veld gooiden én vuurwerk gooiden naar het uitvak én de tunnel naar binnen hebben bezet.

Zojuist zei Tim':

Dan neem ik aan dat je nu ook direct de wedstrijd kan noemen waarbij Feyenoord-fans het veld twee keer zijn opgekomen én een flesje naar de grensrechter gooiden én vuurwerk op het veld gooiden én vuurwerk gooiden naar het uitvak én de tunnel naar binnen hebben bezet.

Maakt toch geen fuck uit of ze zich misdragen in of buiten het stadion. Bij elke club zitten dwazen.