cimbomcu Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Ah nee dus, trieste zooi. Krijgt de KNVB meer geld als Feyenoord 3de wordt ipv AZ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 JAAAA RIESSSSSSSSS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Die Turk . Wat een rancune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Jezus @cimbomcu kun jij niet eens eens een sticker op je mond plakken zodat je geen onzin meer kunt verkopen? Val je misschien ook nog eens wat af met die dikke reet van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Oh waarom is dit onzin en rancune precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Ah nee dus, trieste zooi. Krijgt de KNVB meer geld als Feyenoord 3de wordt ipv AZ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 2 minuten geleden zei joostmakaay: Jezus @cimbomcu kun jij niet eens eens een sticker op je mond plakken zodat je geen onzin meer kunt verkopen? Val je misschien ook nog eens wat af met die dikke reet van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 5 minuten geleden zei cimbomcu: Oh waarom is dit onzin en rancune precies? http://www.letmegooglethat.com/?q=rancune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Op 21-3-2019 om 11:11 zei Pino: Ja zag het net ook, wel cool gemaakt. Roda dus gewoon bij de beste ploegen van Nederland ooit! Sparta is beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Ajax licht makkelijker programma als je het mij vraagt. PSV heeft vooral nog 3 vervelende uitwedstrijden, terwijl Ajax de meest vervelende tegenstanders thuis treft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 (bewerkt) Op 31-3-2019 om 20:04 zei MisterX: Sparta is beter. Mooie traditieclub ook. Hopelijk spelen ze snel weer Eredivisie. 2 april 2019 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Emmen is het echt even kwijt zeg na de winterstop. Na de eerste seizoenshelft had ik er nog best wel wat vertrouwen in, maakten het zich soms onnodig lastig door punten te verspelen tegen pec, Fortuna en de graafschap totaal onnodig, maar na de winterstop is het allemaal niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Ajax licht makkelijker programma als je het mij vraagt. PSV heeft vooral nog 3 vervelende uitwedstrijden, terwijl Ajax de meest vervelende tegenstanders thuis treft. Stomme is dat ik bij de 'lastige' uitwedstrijden van PSV dan vaak het idee heb dat ze die juist eenvoudig winnen. AZ uit of Vitesse uit dan verwacht je soms dat die in staat zijn een 1-1 of kleine winst te boeken op PSV, maar gaan dan vaak genoeg de boot in. Utrecht uit voor PSV is net zo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Emmen is het echt even kwijt zeg na de winterstop. Na de eerste seizoenshelft had ik er nog best wel wat vertrouwen in, maakten het zich soms onnodig lastig door punten te verspelen tegen pec, Fortuna en de graafschap totaal onnodig, maar na de winterstop is het allemaal niet best. Je ziet gewoon erg goed dat de meeste tekort komen. Leunen op 2 a 3 spelers en wanneer die het niet kunnen, valt het ineen. Het is vooral her en der hopen op een Anco Jansen-show, die het team op sleeptouw neemt. Maar met mannen als Arias, Slagveer en een paar in de defensie wordt dat natuurlijk vrij onmogelijk. Kwestie van hopen dat ze erin blijven (via de nacompetitie). Qua speelschema moet het wel kunnen lukken, maar vervelend dat je dan uit naar NAC en De Graafschap moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Emmen is het echt even kwijt zeg na de winterstop. Na de eerste seizoenshelft had ik er nog best wel wat vertrouwen in, maakten het zich soms onnodig lastig door punten te verspelen tegen pec, Fortuna en de graafschap totaal onnodig, maar na de winterstop is het allemaal niet best. Het begin van de tweede seizoenshelft was ook nog wel prima, met een gelijkspel tegen PSV en overwinningen op ADO en VVV, maar de afgelopen weken is het echt dramatisch inderdaad. Lukkien loopt nu ook echt wanhopig te schuiven op bepaalde posities, wat het elftal ook niet ten goede komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 22 minuten geleden zei Juca: Je ziet gewoon erg goed dat de meeste tekort komen. Leunen op 2 a 3 spelers en wanneer die het niet kunnen, valt het ineen. Het is vooral her en der hopen op een Anco Jansen-show, die het team op sleeptouw neemt. Maar met mannen als Arias, Slagveer en een paar in de defensie wordt dat natuurlijk vrij onmogelijk. Kwestie van hopen dat ze erin blijven (via de nacompetitie). Qua speelschema moet het wel kunnen lukken, maar vervelend dat je dan uit naar NAC en De Graafschap moet. Het was juist het collectie wat er voor zorgde dat het stond. Hard voor elkaar werken en dan hopen idd op een bevlieging van Jansen of Bannink. Die arias is echt tenenkrommend slecht ja. Hebben ze ook nog verlengd las ik. laatste weken is het een beetje los zand achterin. Doet ze de das om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 De VAR toont wel aan dat scheidsrechters altijd de makkelijke oplossing zoeken; geen rood en geen penal gegegeven. Aan die lafheid kan ik mij best ergeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Mwa Neres viel wel makkelijk dus als je niet goed ziet dat hij geraakt wordt snap ik dat je hem niet geeft. Net als dat de actie van Mazraoui natuurlijk snel gebeurt en je dat in een split second goed moet beoordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 4 minuten geleden zei Sophomore: De VAR toont wel aan dat scheidsrechters altijd de makkelijke oplossing zoeken; geen rood en geen penal gegegeven. Aan die lafheid kan ik mij best ergeren. Rood had Kuipers moeten zien, maar die penalty had ik wel kunnen indenken dat je dat niet ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 (bewerkt) Zag het beide direct, vanaf een slechtere point of view dan de scheids. Maar ok, zijn zat andere voorbeelden toch? Laatst PEC tegen een andere middenmotor, met vrije trap net buiten zestien wat er binnen was, St Juste geel in de ArenA. Dat zijn twee voorbeelden die mij direct binnen schieten met alleen al Kuipers. Het is psychologisch gezien ook wel te verklaren, je neemt als scheids dan minder rigoureuze maatregelen en er zal minder over je gepraat worden. 2 april 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 7 minuten geleden zei Sophomore: Zag het beide direct, vanaf een slechtere point of view dan de scheids. Maar ok, zijn zat andere voorbeelden toch? Laatst PEC tegen een andere middenmotor, met vrije trap net buiten zestien wat er binnen was, St Juste geel in de ArenA. Dat zijn twee voorbeelden die mij direct binnen schieten met alleen al Kuipers. Het is psychologisch gezien ook wel te verklaren, je neemt als scheids dan minder rigoureuze maatregelen en er zal minder over je gepraat worden. Ik denk vooral dat laatste ja, dat ze iets milder worden doordat ze weten dat er ergens iemand achter een schermpje zit die het wel corrigeerd als het toch fout is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik denk vooral dat laatste ja, dat ze iets milder worden doordat ze weten dat er ergens iemand achter een schermpje zit die het wel corrigeert als het toch fout is. Dit speelt denk ik ook mee ja, iets wat eigenlijk niet goed te praten is maar wel heel begrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 HJet maakt toch niet zo veel uit, zolang de juiste beslissing wordt genomen? Of dat nu via de scheids of via de VAR is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Voor wie maakt het niet uit Pien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten