Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Emmen is het echt even kwijt zeg na de winterstop. Na de eerste seizoenshelft had ik er nog best wel wat vertrouwen in, maakten het zich soms onnodig lastig door punten te verspelen tegen pec, Fortuna en de graafschap totaal onnodig, maar na de winterstop is het allemaal niet best. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Ajax licht makkelijker programma als je het mij vraagt. PSV heeft vooral nog 3 vervelende uitwedstrijden, terwijl Ajax de meest vervelende tegenstanders thuis treft.

Stomme is dat ik bij de 'lastige' uitwedstrijden van PSV dan vaak het idee heb dat ze die juist eenvoudig winnen. AZ uit of Vitesse uit dan verwacht je soms dat die in staat zijn een 1-1 of kleine winst te boeken op PSV, maar gaan dan vaak genoeg de boot in. Utrecht uit voor PSV is net zo... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Emmen is het echt even kwijt zeg na de winterstop. Na de eerste seizoenshelft had ik er nog best wel wat vertrouwen in, maakten het zich soms onnodig lastig door punten te verspelen tegen pec, Fortuna en de graafschap totaal onnodig, maar na de winterstop is het allemaal niet best. 

Je ziet gewoon erg goed dat de meeste tekort komen. Leunen op 2 a 3 spelers en wanneer die het niet kunnen, valt het ineen. Het is vooral her en der hopen op een Anco Jansen-show, die het team op sleeptouw neemt. Maar met mannen als Arias, Slagveer en een paar in de defensie wordt dat natuurlijk vrij onmogelijk. 

Kwestie van hopen dat ze erin blijven (via de nacompetitie). Qua speelschema moet het wel kunnen lukken, maar vervelend dat je dan uit naar NAC en De Graafschap moet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Het begin van de tweede seizoenshelft was ook nog wel prima, met een gelijkspel tegen PSV en overwinningen op ADO en VVV, maar de afgelopen weken is het echt dramatisch inderdaad.

Lukkien loopt nu ook echt wanhopig te schuiven op bepaalde posities, wat het elftal ook niet ten goede komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Juca:

Je ziet gewoon erg goed dat de meeste tekort komen. Leunen op 2 a 3 spelers en wanneer die het niet kunnen, valt het ineen. Het is vooral her en der hopen op een Anco Jansen-show, die het team op sleeptouw neemt. Maar met mannen als Arias, Slagveer en een paar in de defensie wordt dat natuurlijk vrij onmogelijk. 

Kwestie van hopen dat ze erin blijven (via de nacompetitie). Qua speelschema moet het wel kunnen lukken, maar vervelend dat je dan uit naar NAC en De Graafschap moet. 

Het was juist het collectie wat er voor zorgde dat het stond. Hard voor elkaar werken en dan hopen idd op een bevlieging van Jansen of Bannink. Die arias is echt tenenkrommend slecht ja. Hebben ze ook nog verlengd las ik.

laatste weken is het een beetje los zand achterin. Doet ze de das om. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Sophomore:

De VAR toont wel aan dat scheidsrechters altijd  de makkelijke oplossing zoeken; geen rood en geen penal gegegeven. Aan die lafheid kan ik mij best ergeren.

Rood had Kuipers moeten zien, maar die penalty had ik wel kunnen indenken dat je dat niet ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag het beide direct, vanaf een slechtere point of view dan de scheids. Maar ok, zijn zat andere voorbeelden toch?

Laatst PEC tegen een andere middenmotor,  met vrije trap net buiten zestien wat er binnen was, St Juste geel in de ArenA. Dat zijn twee voorbeelden die mij direct binnen schieten met alleen al Kuipers.

Het is psychologisch gezien ook wel te verklaren, je neemt als scheids dan  minder rigoureuze maatregelen en er zal minder over je gepraat worden.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Sophomore:

Zag het beide direct, vanaf een slechtere point of view dan de scheids. Maar ok, zijn zat andere voorbeelden toch?

Laatst PEC tegen een andere middenmotor,  met vrije trap net buiten zestien wat er binnen was, St Juste geel in de ArenA. Dat zijn twee voorbeelden die mij direct binnen schieten met alleen al Kuipers.

Het is psychologisch gezien ook wel te verklaren, je neemt als scheids dan  minder rigoureuze maatregelen en er zal minder over je gepraat worden.

Ik denk vooral dat laatste ja, dat ze iets milder worden doordat ze weten dat er ergens iemand achter een schermpje zit die het wel corrigeerd als het toch fout is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik denk vooral dat laatste ja, dat ze iets milder worden doordat ze weten dat er ergens iemand achter een schermpje zit die het wel corrigeert als het toch fout is. 

Dit speelt denk ik ook mee ja, iets wat eigenlijk niet goed te praten is maar wel heel begrijpelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites